Gjest Tom Bäcker Skrevet 26. januar 2018 #21 Skrevet 26. januar 2018 Frances. http://www.imdb.com/title/tt0083967/?ref_=fn_al_tt_1 Grand Canyon. http://www.imdb.com/title/tt0101969/?ref_=nm_flmg_wr_13
BiancaH96 Skrevet 27. januar 2018 #22 Skrevet 27. januar 2018 Sátántangó. Ungarsk drama på 7,5 time. Etter ti minutter med kyr som gikk over et jorde ble mine øyelokk tunge, iallefall.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #23 Skrevet 28. januar 2018 3 hours ago, BiancaH96 said: Sátántangó. Ungarsk drama på 7,5 time. Etter ti minutter med kyr som gikk over et jorde ble mine øyelokk tunge, iallefall. Haha, venta på at noen skulle nevne den. En av mine favorittfilmer, finnes ikke et kjedelig sekund i den. Anonymkode: db158...a8b 1
BiancaH96 Skrevet 28. januar 2018 #24 Skrevet 28. januar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, venta på at noen skulle nevne den. En av mine favorittfilmer, finnes ikke et kjedelig sekund i den. Anonymkode: db158...a8b Regner med at det er en film man enten digger eller misliker, ser at den er veldig populær på imdb, bl.a. Selv synes jeg den var drepende kjedelig, dvs. de første ti minuttene jeg så.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #25 Skrevet 28. januar 2018 En due satt på en gren og funderte over tilværelsen. Anonymkode: d256d...24c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #26 Skrevet 2. februar 2018 På 24.1.2018 den 20.15, I Grosny skrev: Jeg synes ikke den er så fin, og den er iallfall ikke til å bli glad av. Da liker jeg bedre Cider House Rules, som er en veldig vakker film, og jeg tror ikke den var bråkete. Men den er så fin at jeg tviler på om du sovner. Jeg foretrekker egentlig å se langrenn på nett-tv. Det sovner jeg av , og det er behagelig. Ellers er alt som finnes av opplæringsvideoer utrolig bra sovemidler. Hvor får man sett Cider House Rules med norsk teksting? Finner den ikke noe sted. Og dere andre, kan ikke dere også nevne hvor man får sett filmene dere nevner hen, med norsk teksting? (Får ikke med meg noe av det som blir sagt hvis ikke det er tekstet på norsk, sånn er det bare) Anonymkode: 808e1...a6f
I Grosny Skrevet 3. februar 2018 #27 Skrevet 3. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor får man sett Cider House Rules med norsk teksting? Finner den ikke noe sted. Og dere andre, kan ikke dere også nevne hvor man får sett filmene dere nevner hen, med norsk teksting? (Får ikke med meg noe av det som blir sagt hvis ikke det er tekstet på norsk, sånn er det bare) Anonymkode: 808e1...a6f Jeg vet ikke. Så den på kino med Norsk teksting for mange år siden, muligens da den kom i 99. Jeg googlet den og fant ut at norsk tittel er "Siderhusreglene."
Doge Skrevet 3. februar 2018 #28 Skrevet 3. februar 2018 Du må se "Her" (fra 2013)! Av set jeg har sett og hørt av den er den veldig fin og avslappende. Scarlett Johansson har så søvndyssende stemme at jeg ikke har klart å se hele filmen. Har prøvd å se hele filmen minst 10 ganger, men sovner hver føkkings gang 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #29 Skrevet 3. februar 2018 11 timer siden, Doge skrev: Du må se "Her" (fra 2013)! Av set jeg har sett og hørt av den er den veldig fin og avslappende. Scarlett Johansson har så søvndyssende stemme at jeg ikke har klart å se hele filmen. Har prøvd å se hele filmen minst 10 ganger, men sovner hver føkkings gang Og hvor får man sett den med norsk teksting? Anonymkode: 808e1...a6f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #30 Skrevet 4. februar 2018 On 2/3/2018 at 1:21 AM, Doge said: Du må se "Her" (fra 2013)! Av set jeg har sett og hørt av den er den veldig fin og avslappende. Scarlett Johansson har så søvndyssende stemme at jeg ikke har klart å se hele filmen. Har prøvd å se hele filmen minst 10 ganger, men sovner hver føkkings gang Hun har sykt deilig stemme 😍 Men veldig dyp og rolig. Anonymkode: 9b263...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #31 Skrevet 4. februar 2018 Stalker. Langsom, kjedelig, skjer ingenting, filmen har ikke noe mål, når filmen slutter skjønner du ikke hva som nettopp skjedde. Anonymkode: b5f9a...0df
Guppy88 Skrevet 4. februar 2018 #32 Skrevet 4. februar 2018 Jeg er Dina. Historien er i grunn fin, men filmen drar ut veldig.
Zoey Skrevet 4. februar 2018 #33 Skrevet 4. februar 2018 Det er litt på siden av det du spør om, men lydbok funker bedre enn film for meg Da kan jeg ha det mørkt, lukke øynene og bare ha rolige stemmer i hodet. Jeg fant ut at dette er sovemedisin når jeg hørte Harry Potter lest av Stephen Fry. 1
Cermet Skrevet 4. februar 2018 #34 Skrevet 4. februar 2018 Skru av adblock så du ikke skvetter av annonser, og sett på Bob Ross på YouTube. Redda meg gjennom siste eksamensperiode.
Rumle Skrevet 4. februar 2018 #35 Skrevet 4. februar 2018 5 timer siden, Zoey skrev: Det er litt på siden av det du spør om, men lydbok funker bedre enn film for meg Da kan jeg ha det mørkt, lukke øynene og bare ha rolige stemmer i hodet. Jeg fant ut at dette er sovemedisin når jeg hørte Harry Potter lest av Stephen Fry. Jeg hører på Winnie the Pooh lest av blant annet han. Den er veldig beroligende Kan ellers anbefale podcasten Sleep with me eller lage spillelister av regn på blikktak og lignende beroligende lyder. Finnes mye bra av slike opptak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå