AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Mitt barn er utrolig sosial. Hun er snart tenåring, og hun kjeder seg helt ekstremt hvis hun er hjemme mer enn noen timer. Hun finner på ting, hjelper til med husarbeid, og aktiviserer seg enormt! Alt dette og mer gjør mens hun snakker i mobilen med venninner. Hun vil helst være ute med venner hele tiden, og det er hub ofte etter skolen. Da sover hun godt! Hun hater ferier fordi det blir noen hjemmedager. Skolen er helt gull!0 Men nå er hun ikke hos faren sin uten å ha med venninner. Hun har jevnaldrende søskenbarn så hun overnatter gjerne hos de eller de hos faren mens hun er der. Jeg og faren hennes er enige om at dette er flott! Helgene hos meg vil hun helst sove borte, men er ok med gjester. Spørsmålet; jeg syns det er bra at hun er sosial! Men det blir uten tvil slitsomt, jeg sørger alltid for at mine helger er fyllt opp med at hun får være sosial, og ser hun koser seg, og venninnene hennes liker å være her! Hun har ca 10nærme venninner, og alltid noen det passer for. Hun er ikke kravstor for aktiviteter, bare å være med noen eller snakke med venninner er nok. Men er det virkelig vanlig å ha såå stort sosialt behov? Hun har søsken på begge sider, men de blir hun fort lei av fordi de er yngre.. hun har aldri blitt tilsidesatt av oss, vi tenker det er begynnelsen på fjortistiden. Er dine barn sosiale? Fortelle litt? Anonymkode: 6719f...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå