AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Tante trenger tips. Niesen på seks år har etter jul fått interessen for Barbie og har bursdag om et par uker. Foreldrene har kjøpt annen gave til henne. Jeg er også fadder og ønsker å gjøre litt stas på jenta (rundt tusenlappen). Men jeg vet ikke hva som er kjempekult nå. Hvilke dukker er det store "må ha", spesielle modeller eller ting som er veldig populært? Har for et par uker siden begynt å bestille masse kjoler og antrekk fra ebay, så hun skal få med masse klær å bytte på. Anonymkode: c3c00...76d
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Sjekk disse, passer perfekt til Barbie. Anonymkode: ad309...140
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Det er en slager her i huset. Anonymkode: ad309...140
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 Kjøp med hus eller basseng ol. Masse forskjellif "stæsj" til barbie! Anonymkode: fc1cc...39d
Arkana Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 Min femåring elsker Barbie. Hun har mye forskjellig, men favorittene er vel Malibu Townhouse (lekekassen.no har det på tilbud nå) , cabrioleten og Barbie bryllup-settet (samleboks med Barbie, Ken, Stacie og Chelsea i bryllupsklær). Utover det har jeg ikke inntrykk av at noen dukker er bedre enn andre. Hun har mange og veksler mellom alle jevnlig. Jeg liker forøvrig Barbie Fashionistas-serien hvor det er mer variasjon blandt dukkene, dvs ulike hårfarger, hårlengder, høyde, vekt og hudfarge. En kjærkommen avveksling fra den tynne, blonde og langhårede vanlige Barbie. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 Tusen takk for alle tips! Bryllupspakken høres perfekt ut, en startfamlie til en som ikke har noe fra før. Og kanskje hus til jul. Noen som vet hva pakken heter? Har sett litt på jollyroom blant annet, uten å finne noe særlig. Anonymkode: c3c00...76d 1
Arkana Skrevet 24. januar 2018 #7 Skrevet 24. januar 2018 Det heter Barbie bryllup gavesett. De har det bl.a. på Toysrus. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå