Nixnick Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Er 12-åringene deres mye ute og hos venner? 12-åringen her i huset foretrekker å sitte online med ps4 og spille/snakke med kompiser. Det «ligger i meg» å mase på ham om å gå ut og treffe venner face to face, men i følge ham sitter «alle andre» også hjemme og spiller online. Derfor er jeg nysgjerrig på hvordan deres gutter på denne alderen har det, og hvordan deres regler rundt spilling osv er. 😊
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Ja, hun er hos venner nesten hver dag og de er her også.Men de får ikke sitte å spille tv-spill, eller data når de er her. Anonymkode: 24e71...70c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Det er så skummelt at det der er en trend... hørt voksne menn kalle de som de spiller online med for kompiser, også har de aldri møtt hverandre. Her spiller min mye, men hun er mer med venner ute. Nekter at hun skal tro at det sosiale livet finnes i en boks. Anonymkode: cd35d...45d 1
Nixnick Skrevet 24. januar 2018 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2018 Tror det er forskjell på gutter og jenter her. Jeg har en datter også, og ser at de er mye mer ute, leker med andre ting. Hun er ikke interessert i gaming i det hele tatt. Lurer derfor hovedsakelig på hvordan andre gutteforeldre opplever dette.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 I ukedagene går kveldene stort sett til trening(3 kvelder) og lekser. Hender hun har en venninne med hjem. Ellers møtes de mye i helgene(de er en gjeng på 5 stk som er mye sammen) Virker som om gutter er litt mer asosiale på den alderen 👍 Anonymkode: 448c0...70f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #7 Skrevet 24. januar 2018 2 minutter siden, Nixnick skrev: Tror det er forskjell på gutter og jenter her. Jeg har en datter også, og ser at de er mye mer ute, leker med andre ting. Hun er ikke interessert i gaming i det hele tatt. Lurer derfor hovedsakelig på hvordan andre gutteforeldre opplever dette. Sånn opplever jeg det, også. Jeg har gutt og jente. Jentene er mye mer kreative og finner på ting sammen både ute og inne. Guttene sluttet å leke mye tidligere. Interessen er fotball og spill. Han er 12 år. Jeg synes det er greit at de får spille online med venner i klassen. Men det er selvsagt vår oppgave å lage noen regler rundt det og begrense det. Anonymkode: 39dd4...1cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå