Gå til innhold

Har du fått stygge kommentarer på pm herinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hvem personen er og ble det skrevet veldig stygge ting?

Anonymkode: b2386...138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått stygge kommentarer, men en mannlig bruker skrev til meg for å anbefale sexleker... Jeg rapporterte ikke personen siden det var en gang, men jeg blokkerte han. Jeg burde kanskje ha meldt ifra fordi han har sikkert gjort det med flere kvinnelige brukere. 

Anonymkode: baf1a...d98

• Liker 3
Skrevet

Nei, men slo av funksjonen siden jeg var lei over at de kom på e-posten min, hadde holdt at de bare kom på forumet.

Anonymkode: eee09...951

Gjest C.Tramell
Skrevet

Nei, bare snille. Jeg tiltrekker meg kun bra folk på pm. Har nok flest passivt aggressive haters. De bare rapporterer og rapporterer. Og rapporterer. Og sånn går nå dagene :)

Skrevet

I en eller annen tråd (som hovedsaklig handlet om hvor veldig slappe moderator administrator-folkene er her på Kvinneguiden) så nevnte jeg en kommentar som påstod at ""mannfolk umulig kan bli voldtatt, eller bli utsatt for seksuell trakassering"" Og den påstod også at dersom en gutt / mann påstår at man har blitt for eksempel dopet ned og voldtatt, så lyver han visstnok... 

Det tok vel nærmere ein ukes tid, før den kommentaren der faktisk ble slettet. Så jeg satte spørsmålstegn ved hvordan folk her på forumet  sannsynligvis ville ha reagert dersom noen hadde skrevet noen kommentar om at "kvinner viss nok ikke kan bli voldtatt" da ville det garantert ha blitt Helvete uten like her - og dersom noen hadde skrevet noe slikt, så ville den brukeren sannsynligvis fått advarsler, og kanskje blitt utstengt fra heile forumet... 

Men når jeg forsøkte å påpeke dette, så fikk jeg en del sludder og vås rettet mot meg. At jeg viss nok var ein "forbanna mannsjåvinist" og en del av "patriarket" som viss nok forsøker å holde "strupetak på alle kvinner" 

:bond:

I tillegg ble jeg faktisk anklaget for å "støtte" voldtekt av kvinner, og kanskje jeg attpåtil var en voldtektsmann / overgriper selv også?? :sjokk:

All dritten jeg fikk var jo selvfølgelig bare now forbanna sludder og vås. Det eneste jeg egentlig gjorde var å påpeke at det ikke var greit å påstå at voldtekt mot gutter / menn ikke eksisterer - og at ja, slike ting faktisk finnes det også. I tillegg satte jeg spørsmålstegn ved hvordan folk sannsynligvis ville ha reagert her på forumet, dersom noen faktisk hadde kommet med ett eller annet sludder angående kvinner og voldtekt...

Anonymkode: ce529...c49

• Liker 2
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet (endret)

Mange ganger.

Men jeg kan være ganske ufyselig selv.

Endret av Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg har faktisk ikke fått noen. Egentlig litt rart når man tenker på hvor mye jeg har kranglet med folk på slike forum :)

• Liker 1
Skrevet

2 ganger. 

1 gang var det ei dame som formidlet at hun ønsket spytte på meg i virkeligheten. Den andre gangen var det en mann som var illsint siden jeg støttet kvinnesaken og likestilling, han kalte meg manneforræder og så ble jeg servert et hagleskur av andre ukvemsord som jeg ikke føler for å gjengi. 

Ellers så har jeg pratet med sånn ca 600-800 mennesker på PM over årenes løp så at bare 2 av disse var negative ser jeg på som en bra statistikk. 

Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg får endel stygge meldinger av rasistisk karakter. Menge tror jeg er etnisk norsk og kaller meg landssviker osv. Jeg bryr meg ikke.

Skrevet

Ja. Spesielt en svært aktiv mannlig bruker bestemte seg for å prøve å bryte meg ned. Psycho. Han påstår stadig at han er snill som et lam. Klin gæærn. 

Anonymkode: 11a74...6a3

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Spesielt en svært aktiv mannlig bruker bestemte seg for å prøve å bryte meg ned. Psycho. Han påstår stadig at han er snill som et lam. Klin gæærn. 

Anonymkode: 11a74...6a3

Leit å høre at du har blitt utsatt for noe slik. Klem :hug:

Skrevet

Jada. Det er blitt noen "jævla hore" meldinger. Samt at jeg blir tilbudt penger for det ene og det andre.

:tekola:

• Liker 1
Skrevet

Nei fordi jeg er anonym. Jeg er for konservativ til å stå fram. Orker ikke hat meldinger på pm. 

Anonymkode: 8da70...46d

Skrevet (endret)

Nope.

Endret av Hulderen
Skrevet
På 25.1.2018 den 21.20, Elseby13 skrev:

Jeg får endel stygge meldinger av rasistisk karakter. Menge tror jeg er etnisk norsk og kaller meg landssviker osv. Jeg bryr meg ikke.

Herregud. Det er helt nazi. :sjokk: 

Anonymkode: b1702...fa5

Skrevet

Skrev en gang at jeg ikke så problemet med å selge truser. Fikk endel PM etter det. Ikke akkurat slemme, men endel så på det nærmest som en formalitet å spør. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
På 24.1.2018 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Nei, men slo av funksjonen siden jeg var lei over at de kom på e-posten min, hadde holdt at de bare kom på forumet.

Anonymkode: eee09...951

Det kan du skru av på varslingsinnstillinger. 

----------------

Jeg har aldri fått noe, men tror ikke jeg utmerker meg noe særlig. 

Skrevet

Var en som tok kontakt perverst etter jeg skrev en kommentat ang dirty snapp. Innpåsliten jævel.. blokka han til slutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...