Gå til innhold

Unngå å henge med kjæreste til venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det rart at man unngår å være sammen med kjærestepar?:fnise: har vært som man kaller det, "third wheel". Det er ikke så fett å se noen spise hverandre opp i sofakroken, mens du spiser en potetgullpose. 

Altså, jeg kan være med kjærestepar, men vil helst ikke være der når det er full klining på gang. 

Anonymkode: 6ab31...51f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er rart. Du vil henge med vennen din, men vennen din oppfører seg annerledes og fokuserer på kjæresten sin istedenfor deg. Alt de sier og gjør er klissete, og de oppfører seg som om du egentlig ikke er der.

Kjenner godt til den følelsen :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Det er litt respektløst synes jeg. Da kan han/hun likegodt avtale med deg at bare dere gjør noe sammen, uten hans/hennes kjæreste :)

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det rart at man unngår å være sammen med kjærestepar?:fnise: har vært som man kaller det, "third wheel". Det er ikke så fett å se noen spise hverandre opp i sofakroken, mens du spiser en potetgullpose. 

Altså, jeg kan være med kjærestepar, men vil helst ikke være der når det er full klining på gang. 

Anonymkode: 6ab31...51f

Nei, jeg synes ikke det er rart når ditt vennepar ikke eier folkeskikk. Man sitter da ikke i sofaen og tungekysser når man har besøk! Makan til fjortisfakter.

• Liker 3
Skrevet

Folk som holder på slik, synes jeg er kvalme! 

Anonymkode: 3b1ce...550

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...