AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Er det rart at man unngår å være sammen med kjærestepar? har vært som man kaller det, "third wheel". Det er ikke så fett å se noen spise hverandre opp i sofakroken, mens du spiser en potetgullpose. Altså, jeg kan være med kjærestepar, men vil helst ikke være der når det er full klining på gang. Anonymkode: 6ab31...51f
Doge Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Nei, jeg syns ikke det er rart. Du vil henge med vennen din, men vennen din oppfører seg annerledes og fokuserer på kjæresten sin istedenfor deg. Alt de sier og gjør er klissete, og de oppfører seg som om du egentlig ikke er der. Kjenner godt til den følelsen 1
winnie89 Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Det er litt respektløst synes jeg. Da kan han/hun likegodt avtale med deg at bare dere gjør noe sammen, uten hans/hennes kjæreste 2
Svartfugl Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det rart at man unngår å være sammen med kjærestepar? har vært som man kaller det, "third wheel". Det er ikke så fett å se noen spise hverandre opp i sofakroken, mens du spiser en potetgullpose. Altså, jeg kan være med kjærestepar, men vil helst ikke være der når det er full klining på gang. Anonymkode: 6ab31...51f Nei, jeg synes ikke det er rart når ditt vennepar ikke eier folkeskikk. Man sitter da ikke i sofaen og tungekysser når man har besøk! Makan til fjortisfakter. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 Folk som holder på slik, synes jeg er kvalme! Anonymkode: 3b1ce...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå