AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Ble svimmel og litt kvalm nå. Tror det kan skyldes angst, men vet ikke om det er mulig? Noen som har hatt det? Anonymkode: 70cd7...53a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Det er veldig vanlig når man har angst. Anonymkode: e4812...908 3
Gjest chisandra Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble svimmel og litt kvalm nå. Tror det kan skyldes angst, men vet ikke om det er mulig? Noen som har hatt det? Anonymkode: 70cd7...53a Les i linken jeg legger ved, der vil du se at det er vanlige symptomer: http://www.modum-bad.no/behandling/angst/fakta/
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig vanlig når man har angst. Anonymkode: e4812...908 Kan jeg spørre hvordan? Man blir bekymra som gjør at man øker pulsen? Anonymkode: 70cd7...53a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 Veldig vanlig. Kroppen kan reagere på så mange ulike måter når man har angst, og den blir generelt sett i ulage. Hør på kroppen din og ta vare på den nå, gi deg det du trenger, enten det er å roe ned eller å møte angsten. Det er ikke farlig:) Anonymkode: c23d5...f5e
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig vanlig. Kroppen kan reagere på så mange ulike måter når man har angst, og den blir generelt sett i ulage. Hør på kroppen din og ta vare på den nå, gi deg det du trenger, enten det er å roe ned eller å møte angsten. Det er ikke farlig:) Anonymkode: c23d5...f5e Jeg har ikke noe angst nå tror jeg. Men jo mer svimmel jeg blir, så har jeg psyskisk sagt til meg selv at det er noe galt, og da blusser det bare mer opp. Anonymkode: 70cd7...53a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #7 Skrevet 24. januar 2018 Ville fått det sjekket ut om jeg var deg. Det kan faktisk være en underliggende tilstand. Anonymkode: 04479...a47
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #8 Skrevet 24. januar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville fått det sjekket ut om jeg var deg. Det kan faktisk være en underliggende tilstand. Anonymkode: 04479...a47 Som? Så fort jeg ikke tenker på det så virker det å forsvinne. Aldri hatt det før. Anonymkode: 70cd7...53a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #9 Skrevet 24. januar 2018 Da jeg fikk angstanfall på fly (ikke hatt det hverken før eller etter) så ble jeg aller først svært kvalm og så veldig svimmel og svettet mye osv. Det er helt vanlige angstsymptomer. Anonymkode: 20fc6...d6c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #10 Skrevet 24. januar 2018 Ja, særlig om man har panikkanfall. Grusomt ubehagelig. Anonymkode: 4ea61...af2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #11 Skrevet 24. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg fikk angstanfall på fly (ikke hatt det hverken før eller etter) så ble jeg aller først svært kvalm og så veldig svimmel og svettet mye osv. Det er helt vanlige angstsymptomer. Anonymkode: 20fc6...d6c Hvordan roet du deg? Altså ble kvitt angstymptomene? Anonymkode: 70cd7...53a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #12 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan roet du deg? Altså ble kvitt angstymptomene? Anonymkode: 70cd7...53a Da jeg skjønte at det var angst og ikke at jeg var syk etter noen minutt så lukket jeg bare øynene og tenkte at angst er irrasjonelt og så gikk det over. Etter det har jeg vært helt rolig på fly, sånn at jeg til og med sovner fordi jeg bare sier til meg selv på forhånd at angst er irrasjonelt. Anonymkode: 20fc6...d6c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #13 Skrevet 24. januar 2018 Jeg kan slutte å puste skikkelig eventuelt hyperventilere når jeg har angst, og da blir jeg svimmel. Når jeg kjenner det sier jeg til meg selv at jeg må puste, og jeg tvinger meg selv til å trekke lufta helt ned i magen, holde den litt og så slippe den langsomt ut igjen. Gjenta. Samtidig maner jeg fram beroligende bilder, så jeg slipper å håndtere problemene før oksygennivået er tilbake til normalt. Anonymkode: f6784...3e5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #14 Skrevet 24. januar 2018 Veldig vanlig. Jeg har hatt det mange ganger, men har først det siste året innsett at det er pga angst. Jeg hyperventilerer/glemmer å puste og blir dermed svimmel. Lær deg pusteøvelser og yoga, eventuelt skaff deg en stressball eller lignende, det hjelper meg veldig for å få tankene over på noe annet og roet meg ned å sitte med modellkitt når jeg kjenner angsten komme. Anonymkode: 7d757...47a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #15 Skrevet 24. januar 2018 Jeg får alle typer symptomer på angst. Det symptomer jeg har minst av er trykk over brystet. Svimmelhet er den jeg har hyppigst og jeg kan se stjerner selv om jeg sitter i ro (og har sittet lenge), svetter og får en spesiell kroppslukt som bare jeg kjenner (håper jeg iallefall). Anonymkode: e1964...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå