Gå til innhold

Frustrert butikksjef: Kundene skreller krepsen før de veier og betaler i kassa

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Rema 1000 Ørebekk skreller så mange kunder krepsen før de går i kassa for å betale at butikken har innført straffegebyr.

https://www.f-b.no/nyheter/rema-1000/tyveri/frustrert-butikksjef-kundene-skreller-krepsen-for-de-veier-og-betaler-i-kassa/s/5-59-1000304

Det er mye frekke folk. Har du noen gang skrellt krepsen eller rekene før du går i kassa?

Anonymkode: 83b0e...e48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet så frekt og flaut. Skreller de appelsinene og kutter eplene i båter så de slipper betale for skrotten og? 

Anonymkode: 7d34f...ba1

• Liker 13
Skrevet

:fnise::fnise::fnise: Dette skal jeg gå ned og se på.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har vell 1 gang tatt vekk noe av de grønne bladene på blomkålen før jeg betalte for den :blush:

Anonymkode: 1dc1b...737

Skrevet

Toppen av frekkhet. 

Anonymkode: 7b51a...75c

Skrevet

Enda frekkere: rens kyllingvingene rene for ben og skinn før man betaler :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Folk er så frekke at man må nesten jobbe i butikk for å forstå galskapen.. Nordmenn tror jeg må være det generelt gjerrigste folkeslaget på planeten :P Opplevde skremmende ofte at folk la dyre brød i FirstPrice-poser før de betalte, at folk fylte smågodtposen med eventyr-sjokolade og mini-JAPP før de gikk å betalte ''smågodtet'' (løsvekt var billigere enn stk. pris). Folk som åpnet Pink Lady eplepakken og la eplene i pose i håp om å få vanlig kilopris på dem.. Frekkheten nådde nye høyder hver dag følte jeg :P 

• Liker 14
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Rema 1000 Ørebekk skreller så mange kunder krepsen før de går i kassa for å betale at butikken har innført straffegebyr.

https://www.f-b.no/nyheter/rema-1000/tyveri/frustrert-butikksjef-kundene-skreller-krepsen-for-de-veier-og-betaler-i-kassa/s/5-59-1000304

Det er mye frekke folk. Har du noen gang skrellt krepsen eller rekene før du går i kassa?

Selvfølgelig ikke.

Ja det er mange frekke folk. Men jeg er ikke sjokkert.

Skrevet (endret)

Alt folk finner på altså.. jeg har aldri lagt merke til dette før, men tviler ikke et sekund på at det skjer. 

Det eneste jeg har gjort (når jeg var ungdom, vel og merke) var å rive av det unødvendige på papirposen med smågodtet for å ta vekk den vekten 😁

Endret av Mass
Skrevet

Ja, tro meg: Når man jobber med kundeservice, enten det gjelder i butikk eller noe annet, så kan man etterhvert miste troen på menneskeheten. 

Anonymkode: 5be71...b13

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vell 1 gang tatt vekk noe av de grønne bladene på blomkålen før jeg betalte for den :blush:

Blomkål har vel uansett vanligvis stykkpris?

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har aldri hørt på makan til frekkhet :hakeslepp:

Skrevet

Hvordan man i det hele tatt gjennomfører et slikt stunt lurer jeg på, men er ikke overrasket.

Ser ofte "finere" fruer som prøvesmaker druer o.l. Som en kunde som betaler for varene irriterer det meg noe grenseløst.

Anonymkode: 5be7f...623

• Liker 2
Skrevet

Syke syke mennesker! :ohmy:

Skrevet

Enda frekkere: rens kyllingvingene rene for ben og skinn før man betaler :laugh:

Prisen blir jo den samme uansett. Prisetiketten skrives jo ut i ferskvaredisken :P 

Anonymkode: ff3bd...541

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier å rive av den store busken på gulrotbunten. Men det er hovedsakelig fordi jeg ikke vil ha det med hjem, tar unødig plass osv. Er det også feil? I såfall skal jeg slutte med det, har ikke tenkt på at det kanskje er frekt..

Anonymkode: 2dbc6...f42

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å rive av den store busken på gulrotbunten. Men det er hovedsakelig fordi jeg ikke vil ha det med hjem, tar unødig plass osv. Er det også feil? I såfall skal jeg slutte med det, har ikke tenkt på at det kanskje er frekt..

Anonymkode: 2dbc6...f42

Kaster du den, er det innafor. Legger du den bare igjen i kurven, er det sykt frekt og unødvendig. Tenk om alle skulle gjort det? Da hadde fruktdisken blitt appetittelig og ryddig. Forøvrig er det som regel stykkpris på gulrøtter uansett.

Anonymkode: 977d5...dfb

• Liker 2
Skrevet

Så pinlig! Griskheten kjenner ingen grenser 

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvor mye svindel det er i butikker med selvbetjeningskasser!

Husker for en god del år siden når mange butikker lot kundene selv veie frukt og grønn og selv klistre på prislapp. Det ble det slutt på gitt...

• Liker 1
Skrevet

Jeg så en eldre dame som la en sitron på gulvet, trampet på den så en dam med saft rant utover, før hun la den i posen. Samme prosedyre med sitron nr 2. Så gikk hun fornøyd videre med 2 sitroner til redusert pris i vogna... Hele frukt og grønt-avdelingen luktet friskt sitron..

Anonymkode: 2d2b8...7f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...