Gå til innhold

Må alltid ta initiativ selv når det gjelder menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på meg selv som helt ok når det kommer til utseende, men det er alltid jeg som må ta initiativet når jeg sjekker opp gutter. Det positive er jo at jeg er mer i kontroll å velger hvem jeg har lyst å snakke/flørte med, men det hadde vært greit om noen sjekket meg og opp :( Responsen har så langt bare vært positiv å de fleste av dem virker interessert, men ville ha likt å ha opplevd at noen kom bort til meg :(

Anonymkode: f6d1f...6a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det tenkes at du er så utålmodig at de ikke får sjansen? Du er kanskje ganske direkte som type.. hvis du forsøker å hinte/flørte litt i stedet for å gå rett bort kan det jo tenkes at de gjøre det ;) 

Anonymkode: 6ad85...1ce

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

men ville ha likt å ha opplevd at noen kom bort til meg :(

Det er jo trakassering. #metoo.

Anonymkode: 497c2...3b5

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævlig dårlig spøk

Anonymkode: c8978...911

• Liker 6
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

#metoo

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Lee Jones skrev:

#metoo

Drit i

Anonymkode: 3fdef...b17

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på meg selv som helt ok når det kommer til utseende, men det er alltid jeg som må ta initiativet når jeg sjekker opp gutter. Det positive er jo at jeg er mer i kontroll å velger hvem jeg har lyst å snakke/flørte med, men det hadde vært greit om noen sjekket meg og opp :( Responsen har så langt bare vært positiv å de fleste av dem virker interessert, men ville ha likt å ha opplevd at noen kom bort til meg :(

Helt ok jenter burde kunne forventet å få interesse(av typen mer enn bare for ONS) av helt ok menn, ja?

Helt ok menn får derimot langt mindre positive tilbakemeldinger om ens egen attraktivitet enn tilsvarende ok jenter får. Og mindre enn kjekkere menn får. De blir dermed mindre selvsikkre på sin egen verdi og sjanse hos det motsatte kjønn. Tinder tror jeg er spesielt skadelig, da ok menn som prøver det ut får fullstendig sjokk av at nesten ingen jenter liker dem tilbake. Så går OK mannen ned i standard, fra ok til langt under ok jenter. Da får OKmannen litt respons men fortsatt ignorerer de fleste ham.

Hvordan skal denne ok mannen med ødelagt selvbilde etter det tørre å gå bort og sjekke opp en ok jente? Jo med alkohol. Men alkohol skader vurderingsevnen, de glemmer at de skulle sjekke opp ok jenta og går for den fine venninnen din. Eller går på do og spyr

Så du får nesten bare sjekke opp menn selv, eller vente på den 1 av 20 fyrer fyren som enten ikke bryr seg, eller som mangler de sosiale antennene til å oppfatte positiv vs negativ tilbakemelding

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 1
Skrevet (endret)
46 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Helt ok jenter burde kunne forventet å få interesse(av typen mer enn bare for ONS) av helt ok menn, ja?

Helt ok menn får derimot langt mindre positive tilbakemeldinger om ens egen attraktivitet enn tilsvarende ok jenter får. Og mindre enn kjekkere menn får. De blir dermed mindre selvsikkre på sin egen verdi og sjanse hos det motsatte kjønn. Tinder tror jeg er spesielt skadelig, da ok menn som prøver det ut får fullstendig sjokk av at nesten ingen jenter liker dem tilbake. Så går OK mannen ned i standard, fra ok til langt under ok jenter. Da får OKmannen litt respons men fortsatt ignorerer de fleste ham.

Hvordan skal denne ok mannen med ødelagt selvbilde etter det tørre å gå bort og sjekke opp en ok jente? Jo med alkohol. Men alkohol skader vurderingsevnen, de glemmer at de skulle sjekke opp ok jenta og går for den fine venninnen din. Eller går på do og spyr

Så du får nesten bare sjekke opp menn selv, eller vente på den 1 av 20 fyrer fyren som enten ikke bryr seg, eller som mangler de sosiale antennene til å oppfatte positiv vs negativ tilbakemelding

Nå er dette med hva som er tiltrekking subjektivt da. 

Endret av winnie89
Gramatikk
  • Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Det du sier her faller jo på sin egen urimelighet. Ok kvinner blir sjekket opp av mange ok menn, menn ok menn tør ikke å sjekke opp ok kvinner fordi de har fått selvbildet ødelagt?

Hvorfor skal alle tråder ende opp med å handle om hvor synd det er på menn som ikke blir sjekket opp?

Anonymkode: 14ba9...a5a

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på meg selv som helt ok når det kommer til utseende, men det er alltid jeg som må ta initiativet når jeg sjekker opp gutter. Det positive er jo at jeg er mer i kontroll å velger hvem jeg har lyst å snakke/flørte med, men det hadde vært greit om noen sjekket meg og opp

Nok en konsekvens av feminismen. Menn har blitt mer feminine, kvinner har blitt mer maskuline.

• Liker 1
Skrevet

Eneste jeg kan tenke meg er at du på en eller annen måte signaliserer at du ikke er interessert i å bli sjekket opp.

Anonymkode: 0cf96...9cd

Skrevet
På 24/01/2018 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Det du sier her faller jo på sin egen urimelighet. Ok kvinner blir sjekket opp av mange ok menn, menn ok menn tør ikke å sjekke opp ok kvinner fordi de har fått selvbildet ødelagt?

Hvorfor skal alle tråder ende opp med å handle om hvor synd det er på menn som ikke blir sjekket opp?

Anonymkode: 14ba9...a5a

Kanskje lese en gang til eller spørre noen om hjelp til å tolke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...