Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden starten av desember datet en fyr. Vi har det koselig, og alt det der, men det er noe som mangler. Vi prater ikke så bra sammen, vi er begge to nervøse typer så det kan hende det løsner etterhvert. (får hvertfall håpe det) Sexen er bra og noen ganger tar jeg meg selv i å tenke at sexen vår handler om mer enn sex. Men her kommer problemet (eller hva jeg skal kalle det). Det er alltid jeg som kontakter han, enten via snap, messenger, i det hele tatt. Han sier aldri nei til å møtes og om han ikke kan foreslår han med det samme en annen dag. Vi har i snitt møttes en gang i uka siden vi ble kjent. Men jeg merker jeg begynner å miste motivasjonen til å jobbe så fælt for ham, når han (når vi ikke er sammen) ikke gir meg noen ting tilbake. Når vi faktisk er sammen kan han fort uttale ting som får meg til å tenke på tiden fremover. som "den serien kan vi se sammen etterhvert", og "dette er noe vi kan gjøre". "at det alltid er koselig å være med meg", og kommer hele tiden med små kommentarer om "Hvor god jeg er", eller komplementerer det jeg har på meg, eller meg. Hva tenker dere? Samtidig så er det noe som skurrer, jeg vet ikke, men det er bare en magefølelse. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare la være å ta initiativ og se hva som skjer?

Anonymkode: 920a4...014

• Liker 2
Skrevet

Jeg får litt sånn "typisk mann" følelse (beklager om jeg tråkker noen på bena..! :fnise:) hvor de ikke tenker over ting fordi damen ordner opp i det allikevel. Jeg vet ikke hvor lang tid du har latt det gå mellom hver gang du har kontaktet ham? Kanskje du burde avventet litt, slik at han fikk en sjanse til å ta initiativ? Det er jo heller ikke alle som er like gode på eller glade i å kommunisere på den måten, men er mer "på" irl. Det kan jo være en god ting, og sånn de fleste har det tenker jeg :) 

Det nærmer seg to måneder, og jeg føler dere er godt nok på vei i fasen å bli kjent til at man kanskje kan begynne å fortelle hva man ønsker. Ingen krav, men en prat om hva som en synes er fint og som en setter pris på. Det er ikke sikkert han tenker over det før han blir gjort oppmerksom på at du savner det, så jeg ville gitt ham en sjans :) 

• Liker 2
Skrevet

@Mirelurk

Ja, vi hadde en prat sist helg. Han kom ut av ett forhold for ett år siden og har sagt at det ikke er "bare bare" å holde på med en ny en, noe jeg har full forståelse for. Han har også sagt at han ikke bare kan hoppe inn i ett nytt forhold, men ta seg tid. Noe jeg også er helt enig i ettersom jeg ikke føler vi kjenner hverandre godt nok til å bli sammen i det hele tatt. 

Jeg får heller ikke følelsen av at han avviser meg. Han virker ærlig og direkte, og jeg får inntrykk av at han er en mann som ville sagt det om han ikke var interessert i å møte meg. (men hva vet jeg, det kan hende dette bare er sex for ham)

Forrige helg sa jeg at jeg savnet å bli ordentlig kjent med ham og foreslo deretter å gå en tur/gjøre noe annet enn å møtes hjemme hos hverandre hver gang. (jeg for min del klarer aldri å åpne meg helt på den måten, spesielt når jeg ikke kjenner personen så godt). Det var han også helt enig i. På en side får jeg en god følelse, på en annen side vet jeg ikke om han bare snakker meg etter munnen..

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare la være å ta initiativ og se hva som skjer?

Anonymkode: 920a4...014

det er også en ide!

Skrevet
Akkurat nå, km25 skrev:

@Mirelurk

Ja, vi hadde en prat sist helg. Han kom ut av ett forhold for ett år siden og har sagt at det ikke er "bare bare" å holde på med en ny en, noe jeg har full forståelse for. Han har også sagt at han ikke bare kan hoppe inn i ett nytt forhold, men ta seg tid. Noe jeg også er helt enig i ettersom jeg ikke føler vi kjenner hverandre godt nok til å bli sammen i det hele tatt. 

Jeg får heller ikke følelsen av at han avviser meg. Han virker ærlig og direkte, og jeg får inntrykk av at han er en mann som ville sagt det om han ikke var interessert i å møte meg. (men hva vet jeg, det kan hende dette bare er sex for ham)

Forrige helg sa jeg at jeg savnet å bli ordentlig kjent med ham og foreslo deretter å gå en tur/gjøre noe annet enn å møtes hjemme hos hverandre hver gang. (jeg for min del klarer aldri å åpne meg helt på den måten, spesielt når jeg ikke kjenner personen så godt). Det var han også helt enig i. På en side får jeg en god følelse, på en annen side vet jeg ikke om han bare snakker meg etter munnen..

Det er veldig vanskelig å vite, og det er så lett å gå på en smell.. Jeg forstår veldig godt at du blir usikker og får blandede følelser som det du gjør. Ettersom dere har hatt en god prat så tenker jeg at det ikke er unaturlig om han får litt "ansvar" med å ta kontakt, siden han innrømmer at dette er noe han trenger tid på. Om han leker eller ikke er vanskelig å si før han blir satt i en situasjon der han faktisk må vise litt.

Det er noe som heter at handling sier mer enn ord, og det er det nok mye sant i. Det er så lett å si ting, og å love for mye selv om man ikke mener det. Dersom han blir den ansvarlige for å ta en del av kontakten så tenker jeg du kan finne ut mye der, samtidig som det er vondt å ha dette spillet på gang. Det er derfor jeg mener det burde snakkes om, og kanskje legge vekt på hva han tenker er normal kontakt og kommunikasjon?

Skrevet

Han høres ut som en jeg har vært på date med... Og som jeg er veldig usikker på selv, for vet at vi kan møtes om jeg tar kontakt for å møtes, og blir kjempehyggelig RL. Men så blir det full stopp om jeg ikke skriver først/sender snap først osv. 

Anonymkode: 90f69...ca4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...