AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Fått sms fra Spotify - premium. Der står det; din premium konto er i ferd med gå ut, gå inn på -link- for å fortsette ditt abonoment. Kun det, er naturligvis bare piss, men er det noen andre som har fått en slik sms, og kanskje har trykka på linken? Anonymkode: 85a9f...8c2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Jeg har fått flere. Pratet med Spotify også. Årsaken er hvis du har hatt et tidligere abonnenent hos Telia for eksempel og byttet til Telenor så vil det gamle selskapet sende ut sms for de oppfatter at ditt Spotify abonnement snart går ut. Er 5 år siden jeg byttet og får fortsatt sms om det. Har du byttet mobil leverandør så ring de og hør. Anonymkode: a67b3...36c
cleangal Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Jeg har fått SMS, men slettet den bare siden jeg ikke har Spotify premium og aldri har hatt det. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått flere. Pratet med Spotify også. Årsaken er hvis du har hatt et tidligere abonnenent hos Telia for eksempel og byttet til Telenor så vil det gamle selskapet sende ut sms for de oppfatter at ditt Spotify abonnement snart går ut. Er 5 år siden jeg byttet og får fortsatt sms om det. Har du byttet mobil leverandør så ring de og hør. Anonymkode: a67b3...36c Hatt one call i årevis. Ts Anonymkode: 85a9f...8c2
Million Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fått sms fra Spotify - premium. Der står det; din premium konto er i ferd med gå ut, gå inn på -link- for å fortsette ditt abonoment. Kun det, er naturligvis bare piss, men er det noen andre som har fått en slik sms, og kanskje har trykka på linken? Anonymkode: 85a9f...8c2 Det er svindelforsøk. Jeg leste en artikkel om det i en nettavis her om dagen, men nå husker jeg ikke hvilken, ellers skulle jeg linket. Men advarselen var klar; slett den og ikke klikk på linken i sms'en! 1
Wenda Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 Det er ikke SMS fra Spotify. Står vel at det er fra servicemeldinger eller noe sånt tror jeg. Har fått de flere ganger, bare tull og svindel. Sletter de like fort som jeg får de
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #7 Skrevet 25. januar 2018 Jeg har faktisk opplevd å få fleire e-poster, som påstår at dem viss nok er fra store internasjonale selskaper / organisasjoner som for eksempel Spotify eller Netflix. Men jeg er ikke kunde hos noen av disse, og har heller aldri vært det. Men svindlere satser vel på at folk de sender slike meldinger til faktisk er medlem hos disse nettstedene, og faktisk er dumme nok til å klikke på dette tullet de kommer med... Anonymkode: da395...d0f 2
Gjest Frankenstein1 Skrevet 25. januar 2018 #8 Skrevet 25. januar 2018 Jeg fikk også en sånn SMS. Slettet den bare. Premium virker fremdeles..
Gjest Springfjær Skrevet 25. januar 2018 #9 Skrevet 25. januar 2018 Bare svindel. Netflix og hbo sliter med det samme
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #10 Skrevet 26. januar 2018 Svindel. Send e-postene til de respektive selskapene. Gjelder det Netflix er e-postadressen: [email protected] Anonymkode: 7ddf6...8b6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #11 Skrevet 26. januar 2018 Har vel fått ca. 20 slike meldinger. Utrolig irriterende, spesielt siden de ikke har et avsendernummer, så jeg får ikke blokkert de... Anonymkode: bf6b5...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå