AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Del Skrevet 24. januar 2018 Den siste uken har alt jeg har spist ikke fristet, også har det kommet opp igjen kort tid etterpå. Nå kom besteforeldrene mine innom med en pakke med kyllingpålegg, og jeg har derfor Googlet meg ihjel, men folk ser ut til å være litt usikre. Jeg har nå klart å spise, og holde nede tre rista brødskiver med grillet kyllingpålegg med majones, så «skaden» er isåfall allerede skjedd, men ER det ok for gravide å spise? Anonymkode: 59067...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Del Skrevet 24. januar 2018 Så lenge pålegget er godt innenfor holdbarhetsdatoen og fra nyåpnet pakke så er det helt ok. Majones er også helt ok. Anonymkode: 40c8b...f21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Del Skrevet 24. januar 2018 Er kyllingen rå? I så fall nei. Dersom varmebehandlet, som all kylling i spisbart salg er, så er det OK. Og når har majones vært forbudt? Anonymkode: 8cdab...6ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Del Skrevet 24. januar 2018 Tusen takk for svar. Kyllingen er i en helt vanlig påleggspakke (denne er nyåpnet) som man også normalt bare kan spise rett fra pakken. Og det med majones kom jeg bare over da jeg søkte om dette med kylling, så tenkte å bare spørre om det i samme slengen. Igjen, tusen takk for svar. Da kan jeg endelig kjenne en metthetsfølelse uten å ha dårlig samvittighet. Det er deilig Anonymkode: 59067...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 24. januar 2018 #5 Del Skrevet 24. januar 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Kyllingen er i en helt vanlig påleggspakke (denne er nyåpnet) som man også normalt bare kan spise rett fra pakken. Og det med majones kom jeg bare over da jeg søkte om dette med kylling, så tenkte å bare spørre om det i samme slengen. Igjen, tusen takk for svar. Da kan jeg endelig kjenne en metthetsfølelse uten å ha dårlig samvittighet. Det er deilig Anonymkode: 59067...4d7 Kanskje du bør lese deg opp på hva som er OK å spise som gravid? Så slipper du uroe deg for helt ok ting 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #6 Del Skrevet 24. januar 2018 Det enkleste er å bare følge helsedirektoratets anbefalinger og ikke lete selv på nett om hva som er Ok og ikke. Da finner man så mye ymse! Kos deg med pålegget og mat i magen som holder seg der! Anonymkode: d09db...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå