AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Jeg har rotet med en i ganske mange mnd nå, og vi har bare et "FWB" forhold. Men det som irriterer meg er at når jeg først er med han så driver han å snakker med andre jenter.. Å må gudene vite hva han skriver til de. Men han er redd for å vise meg noe på tlf hans, om det enten er et bilde eller video. Da han sier man vet aldri hva som "popper opp på skjermen".. Blir litt for dumt spør du meg. Greit at jeg ikke kan si noe på det, men er det ikke litt uhøflig når man er med en jente? Klarer å vente til jeg går, eller er det jeg som er "prippen". Det som kanskje irriterer meg mest er at vi ser hverandre ikke så ofte, kanskje bare 1 gang i uken av og til 1 gang annenhver uke. Å når vi også har blitt "gode venner" utenom, så syntes jeg han kan legge fra seg tlf og fokusere på meg. Hva er deres meninger og erfaringer rundt dette ? Takker for svar. Anonymkode: 9de31...75d
perplexed Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 I et FWB forhold har man vel ikke så mye man skulle sagt. Sånn jeg ser det har du to valg: godta det, eller kutt han ut. Hvis du har bedt han om å ikke gjøre det, og han fortsetter, så er det jo bare å slutte å møte han. Han respekterer deg jo tydeligvis ikke som en venn, og ønsker seg ihvertfall ikke noe mer - noe det kanskje kan virke som du gjør?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 15 minutter siden, perplexed skrev: I et FWB forhold har man vel ikke så mye man skulle sagt. Sånn jeg ser det har du to valg: godta det, eller kutt han ut. Hvis du har bedt han om å ikke gjøre det, og han fortsetter, så er det jo bare å slutte å møte han. Han respekterer deg jo tydeligvis ikke som en venn, og ønsker seg ihvertfall ikke noe mer - noe det kanskje kan virke som du gjør? Jeg liker han godt og det regner jeg med han også gjør i og med han fremdeles er med meg snart etter 7 mnd. Å jeg har jo veldig lyst på et forhold før eller siden, men ikke med han da jeg merker at de dårlige sidene hans overveier de gode. Det er jo ofte slik du ser etter å ha vært med samme person såpass lenge. Men syntes det er kjekt og være med han, vi klikker godt og har god sex. Syntes bare det er så unødvendig og snakke med alle andre jenter når du først har en på besøk.... Anonymkode: 9de31...75d 2
perplexed Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg liker han godt og det regner jeg med han også gjør i og med han fremdeles er med meg snart etter 7 mnd. Å jeg har jo veldig lyst på et forhold før eller siden, men ikke med han da jeg merker at de dårlige sidene hans overveier de gode. Det er jo ofte slik du ser etter å ha vært med samme person såpass lenge. Men syntes det er kjekt og være med han, vi klikker godt og har god sex. Syntes bare det er så unødvendig og snakke med alle andre jenter når du først har en på besøk.... Anonymkode: 9de31...75d Enig i at det er unødvendig. Det er jo bare et tegn på at han absolutt ikke respekterer deg, og det var poenget mitt. Det får du jo tolke slik du vil. 3
Katten.2.0 Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 Uansett hvilken relasjon man har, så burde man legge vekk telefonen når man er med noen. Personlig har jeg fullt fokus på jenta jeg er med, og venter til jeg er alene før jeg svarer andre jenter. 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 33 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Personlig har jeg fullt fokus på jenta jeg er med, og venter til jeg er alene før jeg svarer andre jenter. Jeg er jo jente og jeg har da mange gutter som skriver til meg. Flere som tar kontakt med meg enn med han, men det er ikke poenget. Poenget er at jeg som du, at jeg fint klarer å legge fra meg tlf, å svare disse guttene når jeg er alene og har anledning til å svare dem. Anonymkode: 9de31...75d
Sykkelkopp Skrevet 24. januar 2018 #7 Skrevet 24. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker han godt og det regner jeg med han også gjør i og med han fremdeles er med meg snart etter 7 mnd. Anonymkode: 9de31...75d Han synes du lukter godt og er over gjennomsnittet fristende å stikke penisen i. Det syntes han i starten og det synes han etter 7mnd. Du er heller ikke plagsom å være i nærheten av. Stort sett Om det er greit? Det er da 100% basert på hva du føler. Spørsmålet er om det er greit for deg. Er det ikke greit kutter du ham ut. Ikke prøv å shame han til å gi deg mer oppmerksomhet eller til å ikke snakke med andre jenter. Du har overhodet ingen forhandlingsmakt
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #8 Skrevet 25. januar 2018 det er kjempe respektløst. han håper vel det er en av de jentene han puler når han tømmer seg i deg rett etterpå eller rett før. jeg hadde IKKE giddet å hatt mere sex med han ! Anonymkode: 3c83b...aa6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå