AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 I det siste har jeg lagt merke til innlegg på Facebook som ser ut som en konkurranse, men som ikke er det. Nettbutikker som legger ut bilde av klær, leker, interiør o.l., med en tekst ala «tag en venn som hadde trengt denne», «hvem ønsker seg denne lekre jakka?» osv. Og folk kommenterer og tagger venner, «ja takk», «grønn str m».. Er det lov å legge ut sånn? Eller er det folk som er lite kritiske? Og hva med de som har konkurranser med aldri offentliggjør en vinner? Anonymkode: 7ce07...4d4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Det er jo ikke falsk konkurranse. Det er folk som ikke bruker to sekunder til å lese før de hopper på toget til Gratisby. Jeg synes det er helt greit at firmaer utnytter at folk er teite. Blir forbanna om firmaer krever deling i konkurranser, for det er ikke lov. Anonymkode: d91f1...377 4
Chiyo Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 (endret) Hvis det ikke står at det er en konkurranse, så er det ikke det. Det er patetisk å forsøke å "lure" folk på den måten, men ikke mer patetisk enn måten dagligvarebutikker forsøker å lure kundene sine hver eneste dag. Butikker er ganske kyniske generelt. It's all about the money. Endret 29. januar 2018 av Chiyo
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Ja da. Umulig noen ganger å finne ut hvilken pris det er på varen hvis man ikke spørr. Mange ganger er den dyreste prisen fjernet hvis det ligger ved siden av ett first prise/best produkt. Anonymkode: 0d860...7b4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 Jeg mener å ha lest et sted at det ikke er lov å avholde konkurranser der du må tagge en venn for å vinne. Anonymkode: 443db...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå