AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 og jeg betyr noe for han, men han sier vi begge to trenger tid til å tenke, ville egentlig at vi ikke skulle snakke på noen måneder, men vi ble enige om en måned, siden han føler noe for meg, svarer med en gang på meldinger og behandler meg med respekt er jeg villig til å gi det tid. Eller er det bare bortkastet? er det ikke slik at hvis det er den store kjærligheten så vil de ha deg der hele tiden? Han holder meg ikke på gress, han bare tror det er godt for oss begge. Anonymkode: 76e57...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Dette er bare manipulasjon ts. Du er blitt dumpet. Han er selvsagt ikke glad i deg på den måten du vil når han helst ikke vil snakke med deg på flere måneder. Har litt stolthet. Blokker han og avvis han om han kontakter deg. Anonymkode: 2d43c...173 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare manipulasjon ts. Du er blitt dumpet. Han er selvsagt ikke glad i deg på den måten du vil når han helst ikke vil snakke med deg på flere måneder. Har litt stolthet. Blokker han og avvis han om han kontakter deg. Anonymkode: 2d43c...173 Han virker ikke som en mann som manipulerer meg, han sa at kjemi også måtte måles, at han synes vi trengte tid til å tenke uten restriksjoner, at han liker meg veldig godt, jeg betyr noe for han, han holder meg ikke på gress ( ikke det som var meningen ) med denne pausen og at jeg betyr noe for han. Jeg spurte om det var sant, og han sa, ja, hvis ikke hadde vi jo bare tatt farvell. Anonymkode: 76e57...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han virker ikke som en mann som manipulerer meg, han sa at kjemi også måtte måles, at han synes vi trengte tid til å tenke uten restriksjoner, at han liker meg veldig godt, jeg betyr noe for han, han holder meg ikke på gress ( ikke det som var meningen ) med denne pausen og at jeg betyr noe for han. Jeg spurte om det var sant, og han sa, ja, hvis ikke hadde vi jo bare tatt farvell. Anonymkode: 76e57...4eb Han sa det var en sjangse vi begge måtte ta, og drømmene var der i mellomtiden. Forstår ikke hvorfor han plutselig bare har snudd slik. Anonymkode: 76e57...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sa det var en sjangse vi begge måtte ta, og drømmene var der i mellomtiden. Forstår ikke hvorfor han plutselig bare har snudd slik. Anonymkode: 76e57...4eb Høres ikke bra ut. Anonymkode: 73ece...dad 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ikke bra ut. Anonymkode: 73ece...dad Nei, jeg går videre, dette er bare jævlig. Anonymkode: 76e57...4eb 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #7 Skrevet 24. januar 2018 Hvorfor ikke bare si at han ikke har de rette følelsene for meg? jeg har spurt han, det kunne bare vært så enkelt. Men neida, det virker som han den ene dagen mener noe, den andre dagen mener noe annet. Han gikk fra og ikke snakke på noen måneder, til en måned, det var best for oss begge, og joda han har følelser og jeg betyr noe. og han som ELSKET å snakke med meg, jeg skjønner ingenting. Jeg ser jo selv at jeg får bare inse at jeg må videre alene, men han har skapt så mange forhåpninger i meg at det blir en stor sorg på meg nå. har problemer med og fokusere på andre ting enn han, gråter. Forandringen kom når jeg begynte og stille krav. ( helt vanlige ) har du virkelig følelser for et menneske du ikke tar en telefon til? ( og det over tid på 5 måneder ) tviler sterkt på den. Anonymkode: 76e57...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #8 Skrevet 24. januar 2018 Jeg forstår ikke hvordan andre mennesker bare kan leke med andres følelser på den måten, jeg har gitt utrykk for det, men han har bare fortsatt, helt til jeg begynte og stille krav. Jeg er ikke bitter, men mister helt tro på mennesker når ord ikke betyr noe i det hele tatt, når mine følelser ikke betyr annet enn underholdning som kan lett feies vekk når han blir lei? Anonymkode: 76e57...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #9 Skrevet 24. januar 2018 Da skal han få all den tid han trenger i hele verden, finner meg ikke og bli behandlet på den måten. Blokket på facebook og mitt nye liv kan starte. Måneder på å tenke over noe som ikke har startet? PFT. Han har ikke engang lagt meg til som venn på facebook, ergo. vært lek og spille hele veien, Anonymkode: 76e57...4eb 4
DonaldDuck Skrevet 24. januar 2018 #10 Skrevet 24. januar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: og jeg betyr noe for han, men han sier vi begge to trenger tid til å tenke, ville egentlig at vi ikke skulle snakke på noen måneder, men vi ble enige om en måned, siden han føler noe for meg, svarer med en gang på meldinger og behandler meg med respekt er jeg villig til å gi det tid. Eller er det bare bortkastet? er det ikke slik at hvis det er den store kjærligheten så vil de ha deg der hele tiden? Han holder meg ikke på gress, han bare tror det er godt for oss begge. Anonymkode: 76e57...4eb Om han har behov for å ikke snakke med deg på en hel måned, så liker han deg ikke SÅ godt. Jeg hadde definitivt ikke funnet meg i det, og hadde gått videre. 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #11 Skrevet 24. januar 2018 Akkurat nå, DonaldDuck skrev: Om han har behov for å ikke snakke med deg på en hel måned, så liker han deg ikke SÅ godt. Jeg hadde definitivt ikke funnet meg i det, og hadde gått videre. Finner meg ikke det, han er blokkert på facebook. Og ja, jeg går videre, han kan umulig være den jeg trodde han var. Men svi, det gjør det, har en sorg jeg må gjennom, var faktisk han som var så på hele veien, det virker som om han prøvde å få meg forelsket i han. Anonymkode: 76e57...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #12 Skrevet 24. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da skal han få all den tid han trenger i hele verden, finner meg ikke og bli behandlet på den måten. Blokket på facebook og mitt nye liv kan starte. Måneder på å tenke over noe som ikke har startet? PFT. Han har ikke engang lagt meg til som venn på facebook, ergo. vært lek og spille hele veien, Anonymkode: 76e57...4eb Ble så glad når jeg leste dette innlegget! Bra! Anonymkode: 12371...9b1 5
tussi680 Skrevet 24. januar 2018 #13 Skrevet 24. januar 2018 Fornuftig av deg. Jeg hadde også reagert på en hel måned slik som du. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #14 Skrevet 24. januar 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble så glad når jeg leste dette innlegget! Bra! Anonymkode: 12371...9b1 Det er viktig og stå opp for seg selv, klart det er en sorg jeg skal gjennom, det er helt J, jeg aner ikke om han har vært oppriktig mot meg eller ikke, jeg synes det er rart han bare kan snu på den måten. Jeg spurte bare om hvorfor han ikke hadde ringt meg hvis han hadde følelser for meg? helt enkle ting å svare på. Da fikk jeg til svar at jeg hadde fine refleksjoner, og at jeg er et godt menneske. Skrev bare det siste nå, at jeg var ikke et menneske han bare kunne feie vekk når han gikk lei, og at jeg ikke ante lenger hva denne relasjonen egentlig hadde vært, at jeg savnet den mannen jeg så glimtvis, men forstod at han hadde forandret seg. Så sa jeg videre at han ikke trengte å svare, og at jeg trengte tid alene. Sa også at en mann jeg betyr noe for, og som har følelser for meg, han er der, ikke hele tiden, men han ber meg ikke om og vente en måned. Nei, jeg synes det er vanskelig å stole på mennesker, de kan si så mye fine ord til deg, og så betyr det i det store og hele ingenting. Jeg har ingen forståelse for hvorfor de er slik, mine ord betyr noe, og jeg viser det i handling. Så får han bare suse avgårde, hvis det er så lett og "velte han" ( bare fordi jeg stiller vanlige krav ) så får det heller bare være,med tid og stunder så treffer jeg kanskje en som er stødig, men det er ikke hastverk. Anonymkode: 76e57...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #15 Skrevet 24. januar 2018 15 minutter siden, tussi680 skrev: Fornuftig av deg. Jeg hadde også reagert på en hel måned slik som du. Begynner å lure på om han er redd følelser eller relasjonsskadet, dette var det nemlig han som startet og var pådriveren for. Virker som han aktivt har gått inn for og få meg forelsket, han sa: "nå har jeg klart det med bare ord" / jeg synes det er en merkelig utalelse fra en voksen mann. Vel, hvis det er det du trenger for og få opp ditt skjøre selvbilde, så væresGOD. Anonymkode: 76e57...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #16 Skrevet 24. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: og jeg betyr noe for han, men han sier vi begge to trenger tid til å tenke, ville egentlig at vi ikke skulle snakke på noen måneder, men vi ble enige om en måned, siden han føler noe for meg, svarer med en gang på meldinger og behandler meg med respekt er jeg villig til å gi det tid. Eller er det bare bortkastet? er det ikke slik at hvis det er den store kjærligheten så vil de ha deg der hele tiden? Han holder meg ikke på gress, han bare tror det er godt for oss begge. Anonymkode: 76e57...4eb Det er nok riktig av deg å ikke vente på denne mannen. Han kommer aldri til å endre seg (hvor gammel er han forresten?) Hvis han ikke får deg til å føle deg verdsatt nå, så kommer han nok aldri til å klare det. Hvorfor har du funnet deg i det så lenge? Er dere kjærester eller har dere bare datet? Hvor lenge? Anonymkode: d1bdd...b08 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #17 Skrevet 24. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok riktig av deg å ikke vente på denne mannen. Han kommer aldri til å endre seg (hvor gammel er han forresten?) Hvis han ikke får deg til å føle deg verdsatt nå, så kommer han nok aldri til å klare det. Hvorfor har du funnet deg i det så lenge? Er dere kjærester eller har dere bare datet? Hvor lenge? Anonymkode: d1bdd...b08 Han har fått meg til å føle meg verdsatt, derfor jeg klarte og forelske meg, tror mye det er avtsanden som gjør det, vi bor i forskjellige byer. Han er eldre enn meg, faktisk i 40 årene.... jeg har funnet meg i det, fordi jeg har spurt han: hvis du ikke har rette følelser for meg, så bare si det til meg slik at jeg kan gå videre. Men neida, enkelte dager har han hatt følelser, han har spurt om og møte meg, vært så på, og så kommer det en annen dag, og han er som en annen (?) så begynner han med meldinger igjen, der han kysser meg og sender meg fine ord....og slik har det fortsatt. Til slutt blir jeg lei, og spør om det bare er en sexrelasjon, og hvorfor han ikke har ringt meg hvis jeg har følelser for han? da snur han plutselig og vi må ha en pause, at kjemi må kjennes på ( jeg som var så magisk for bare to uker siden ) og at jeg må fortelle mer om meg selv (?) og nå dette........... har en historie med han, vi har datet en gang og det var kjemi med med det samme. Jeg sa til han: dette er bare en drøm, men neida, han likte meg, hadde følelser og jeg betyr noe. Merker det. Cluet er, jeg trenger en som "ser meg og godtar meg" for den jeg er, en som er glad i meg og som faktisk tar en telefon til meg, ikke en som tydligvis bare forteller meg det jeg ønsker å høre, når det passer han. Vi har aldri vært kjærester, men jeg håpte jo i det lengste at vi kunne bli det, vi er ganske like på mange områder, men jeg vil ikke ha en mann som tydligvis ikke er redd for å miste meg, eller som bare får meg forelsket med ord, og så det ingen handling. Hva er det han er redd for? nei, slik vil jeg ikke ha det, men har det ikke bra i det hele tatt. Anonymkode: 76e57...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #18 Skrevet 24. januar 2018 Så, hvis noen der ute har litt empati for meg ( har det ikke så bra nå ) send meg et visdomsord om lykke? lov å håpe, for oss som er ekte! Anonymkode: 76e57...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #19 Skrevet 24. januar 2018 Hvorfor en pause før dere i det hele tatt har blitt offentlig sammen? I really don´t get it... Er det fordi han skal være med andre damer/kjærester imens? Anonymkode: d0bbc...b4d 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #20 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor en pause før dere i det hele tatt har blitt offentlig sammen? I really don´t get it... Er det fordi han skal være med andre damer/kjærester imens? Anonymkode: d0bbc...b4d Jeg spurte han hvorfor han ikke ringte meg når han hadde følelser for meg? Jeg spurte om hva denne relasjonen egentlig dreide seg om? Dette var 5 måneden med tett kontakt, da plutselig så sa han det var like greit og avslutte dersom han ikke levde opp til mine forventninger, så var det noen måneder.. og så en måned uten kontakt, dette fordi han trodde vi hadde gått av å få det litt på avstand, kanskje det bare var begjær? snudde helt, kjenner han ikke igjen............. Ingen mistanke om andre damer, hadde det vært det hadde jeg ikke sørget 5 minutter en gang, da klarer jeg og trykke på knapp som heter : null respekt, bort fra mitt liv. Kanskje han bare ikke er klar, ikke vet jeg, men står på den at jeg må ha en som er stødig og som vet hva han vil med meg. Anonymkode: 76e57...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå