Gå til innhold

kjøpav billige fisker i oslo

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hvor i oslo kan man få kjøpt litt rimeligere akvariumsfisker? det er stprt sett så dyrt, men noen dyrebutikker må vel være litt rimeligere? lyst til å fylle opp akvariumet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hehe - nå ser jeg for meg et helt stappfullt akvarium - er det noe poeng å FYLLE opp? Hva fisken koster kommer veldig an på hvilke arter du velger. Noen koster mye uansett hvor du handler, andre koster ti-femten kroner stykket. Noen fisk, feks guppy eller platy, formerer seg også fort hvis du har både hanner og hunner, sånn sett er de økonomisker i innkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kjempe stort akvarium men lite fisker. neida skal ikek gå totalt over grensen for å fylle opp, hehe så for meg det selv også. det var jo ikke helt meninga!

ingen fisker jeg har sett som koster 10 15 kr.. du må gjerne opp i 200 lapp for 7 8 fisker. det synes jeg er dyrt! har kjøpt disse fiskene som formerer seg men det har aldri skjedd i mitt akvarium... skjønner ikke helt hvorfor men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tetra, guppy og korallplaty er fine og rimelige. Særlig neontetra får du gjerne til pakkepris... Men husk at du ikke må ha mer enn 1 cm fisk pr liter vann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...