Hu i Svingen Skrevet 18. februar 2005 #61 Skrevet 18. februar 2005 Hvorfor akkurat den datoen? Det skulle du vel likt å vite, ja!
Gjest *Fiona* Skrevet 18. februar 2005 #62 Skrevet 18. februar 2005 24/7 er analsexens dag. *gudene må vite hvilket flagg som passer her* Så lenge det finnes folk som har fått problemer med det, trenger ikke jeg for min del en 35 siders vitenskapelig avhandling om lukkemuskulatur som skal "bevise" at det ikke er tilfelle - for DA er det jo plutselig greit??... det er større og mindre mulige konsekvenser av det, og kombinert med at det ikke i utgangspunktet for min del er opphissende å stappe noe inn der, så ser jeg liten grunn til å gjøre det... Jeg har gjort det såpass at jeg vet hva det innebærer, og det er helt greit og alt det der, men "helt grei" sex er i grunnen uinteressant i utgangspunktet, og med mulige små eller større plager så blir konklusjonen for min del iallfall at jeg fint kan leve uten. Hva andre gjør, påvirker meg lite. Jeg blir litt forundret når folk vil nekte for at det kan ha fysiske konsekvenser, når det finnes folk som HAR det... Og det finnes selvsagt dem som IKKE har det, og da er det jo greit da. Men jeg velger å ikke ta den sjansen så lenge det er - og nå banner jeg i kirken igjen - MULIG å ha et fullverdig sexliv uten. (For øvrig må jeg jo si at det holder om noe er plagsomt eller sjenerende, det trenger ikke være SKADELIG for at det skal være lite fristende ) Men hva vet jeg, jeg har helt sikkert et mangefullt sexliv som etter hvert vil føre til dyptliggende traumer og skumle personlighetsforstyrrelser
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #63 Skrevet 18. februar 2005 Det du beskriver ER faktisk en hemorroide... Nei, ikke ifølge legen. Hvis du leste innlegget mitt så var dette noe jeg trodde det var selv. Ifølge han er det en hudutposning FORÅRSAKET av analsex.
Hu i Svingen Skrevet 18. februar 2005 #64 Skrevet 18. februar 2005 Nei, ikke ifølge legen. Hvis du leste innlegget mitt så var dette noe jeg trodde det var selv. Ifølge han er det en hudutposning FORÅRSAKET av analsex. OK, OK, OK!
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #65 Skrevet 18. februar 2005 Vanlig samleie kan faktisk gi fysiske skader. Selvsagt er det opp til hver og en om en vil praktisere analsex, men hver gang det er snakk om temaet kommer påstandene om at det skal være såååå farlig, men ennå har ikke noen komt med noen bedre dokumentasjon på dette enn at de hart hørt om noen som har hørt at dette kan gi ille konsekvenser ja..
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #66 Skrevet 18. februar 2005 Jeg bryr meg ingenting om det er farlig. Mitt motiv for å la være, er at det rett og slett er ekkelt, både fysisk og mentalt.
Gjest ii Fiona Skrevet 18. februar 2005 #67 Skrevet 18. februar 2005 hver gang det er snakk om temaet kommer påstandene om at det skal være såååå farlig, men ennå har ikke noen komt med noen bedre dokumentasjon på dette enn at de hart hørt om noen som har hørt at dette kan gi ille konsekvenser ja.. Nå skal du vel være litt forsiktig med å bagatellissere det andre sier, har du aldri hørt noen bruke varianten "venninnen min har..." for å ikke utlevere seg selv? Og hvorfor er det dessuten mindre gyldig fordi noen DU ikke kjenner sier det? Det er det mest latterlige jeg hører, folk som må ha DOKUMENTASJON på andres opplevelser av ting, det er helt utrolig trangsynt og respektløst å gå ut fra at DU sitter på fasiten inntil det motsatte er dokumentert... Jeg sitter ikke på noen dokumentasjon på at venninnen min er sulten. Jeg tror henne når hun sier det. Det er hennes subjektive opplevelse av det. Jeg kan sikkert fortelle henne at nehei, det er du IKKE, for det er ikke jeg - men det aner meg at hun ville sett rart på meg og lurt på om jeg var riktig vel bevart...
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #68 Skrevet 21. februar 2005 Løfter opp denne tråden litt, så vi får tre tråder lengst opp med analsex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå