AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Jeg skriver med en mann og synes han virker ganske ålreit. Vi har snakket sammen over tlf og også facetimet. Så kom vi her en dag innpå tema hund, siden jeg har en liten hund på knappe 6kg.. Min hund sover i sengen med meg og dette har hunden min gjort fra dag en, noe jeg synes er koselig, h*n kan sove i buret men vil helst opp i senga. Han jeg skriver med mente da at hunder i senga var helt uaktuelt fordi dem hadde ikke noe der å gjøre. Han hadde heller ikke sovet med noen som hadde hatt hunder i senga... Så om vi skulle ha datet så hadde han aldri sovet over hos meg viss hunden min var i sengen, likeså om det hadde endt i et samboerskap ect... Det skal aldri være dyr i sengen... Jeg mener ikke at hunden min skal få sove i sengen 24/7 om det hadde vært en mann i livet mitt, men titt å ofte. Jeg mener at hunden min skal få lov å sove i sengen, og ikke kun ha plass i stue/gang som han mener... Han mener også at hunder ikke har noe rundt steder som inneholder matlagning/spising å gjøre heller... Er det bare å droppe hele fyren? Vi har jo to helt ulike synspunkter og meninger på dette, jeg kan fire noe på det og han firer absolutt ikke.... Anonymkode: 04125...461 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Da mistet jeg litt lysten til å møte han... ts Anonymkode: 04125...461 10
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Sært.. Jeg kan forstå dere begge to. Kanskje dere bare ikke passer sammen? Anonymkode: e45c5...ef8 16
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sært.. Jeg kan forstå dere begge to. Kanskje dere bare ikke passer sammen? Anonymkode: e45c5...ef8 Jeg som er sær eller han? Det er hittil isåfall den eneste grunnen jeg har for at vi ikke skulle ha passet sammen. Jeg tror jeg hadde blitt ganske sint om noen skulle bestemme hvordan min hund skulle blitt oppdratt... Anonymkode: 04125...461 1
saltyliquorice Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg som er sær eller han? Det er hittil isåfall den eneste grunnen jeg har for at vi ikke skulle ha passet sammen. Jeg tror jeg hadde blitt ganske sint om noen skulle bestemme hvordan min hund skulle blitt oppdratt... Anonymkode: 04125...461 Ingen av dere er sære. Dere har bare ulike meninger om dette, er faktisk ikke vanskeligere enn det 22
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, saltyliquorice skrev: Ingen av dere er sære. Dere har bare ulike meninger om dette, er faktisk ikke vanskeligere enn det Joda, men det ville blitt et problem. Jeg ville hatt hunden min i sengen og han hadde nektet... Anonymkode: 04125...461
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #7 Skrevet 24. januar 2018 Dere passer åpenbart ikke sammen. Men er du sikker på at du ikke endrer syn på det når du får deg kjæreste? Jeg så også alltid på det som en selvfølge å ha hunden i senga, hadde ikke hund når jeg møtte kjæresten, men vi fikk oss hun sammen og da var det ikke noe spørsmål om den skulle sove i senga eller i egen hundeseng, når vi var to mennesker i senga og ofte nakne så ble synet på å ha hund og hundehår i senga helt forandret, så hunden fikk egen seng og streng beskjed om å aldri hoppe opp i senga. Ja syntes synd på den noen ganger, men når man har partner er det faktisk en uting å ha en hund og hår i senga, og etterhvert syns jo hunden det var helt greit også og la seg på sofaen i stua i stedet. Anonymkode: b30f3...2af 35
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #8 Skrevet 24. januar 2018 Skjønner at det blir værre for deg (enn for meg som skrev over) siden du har hund nå, å plutselig måtte dirigere den ned på gulvet liksom.... Anonymkode: b30f3...2af
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #9 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg som er sær eller han? Det er hittil isåfall den eneste grunnen jeg har for at vi ikke skulle ha passet sammen. Jeg tror jeg hadde blitt ganske sint om noen skulle bestemme hvordan min hund skulle blitt oppdratt... Anonymkode: 04125...461 Dette handler vel ikke om oppdragelse av hunden? Heller om hundens plass i "familien". Noen mener at hunden ikke er som et "barn" som skal kunne sove i foreldrenes seng og ha full tilgang til steder hvor det lages mat. Han du snakker med er en slik person, og du er ikke enig i det han mener. Finn deg en som er av samme oppfatning som deg selv. Jeg er enig med ham, jeg ville aldri taklet å sove med en hund i senga. Anonymkode: dd70b...1ef 28
saltyliquorice Skrevet 24. januar 2018 #10 Skrevet 24. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda, men det ville blitt et problem. Jeg ville hatt hunden min i sengen og han hadde nektet... Anonymkode: 04125...461 Sannsynligvis. Tror du egentlig vet hva du må gjøre
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #11 Skrevet 24. januar 2018 Jeg har hunden oppi senga av og til, jeg også. Jeg har fortsatt ikke blitt smittet av noen ulumskheter. Jeg bytter sengetøy to ganger i uka. Hunden min, er min første prioritet. Ingen mann kunne fått meg til å skifte mening. Ha hunden i senga hvis du vil, det er fyren sitt tap i tilfelle. Anonymkode: 2ba7a...f6f 9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #12 Skrevet 24. januar 2018 Har respekt for dem som ikke ønsker å ha hunder i senga, og maser ikke med det. Jeg selv ønsker å ha min hund i sengen fordi jeg synes det er koselig og da sover vi godt begge to. Hunden ligger jo ikke oppå meg, men gjerne ved bena mine eller på den andre siden en plass... Anonymkode: 04125...461 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #13 Skrevet 24. januar 2018 Jeg tenker at det er helt ok siden hunden min ikke er så stor. Det hadde nok kanskje vært annerledes om det var en stor schäfer eller en berner sennenhund... ts Anonymkode: 04125...461 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #14 Skrevet 24. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det er helt ok siden hunden min ikke er så stor. Det hadde nok kanskje vært annerledes om det var en stor schäfer eller en berner sennenhund... ts Anonymkode: 04125...461 men tenk på hvordan det skal gå når dere har sex da..... det er værre å stenge hunden ute bare en gang i blandt, da sjønner en jo ikke hvorfor , enn å lære den at den ikke kan være i senga mer Anonymkode: b30f3...2af 15
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #15 Skrevet 24. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: men tenk på hvordan det skal gå når dere har sex da..... det er værre å stenge hunden ute bare en gang i blandt, da sjønner en jo ikke hvorfor , enn å lære den at den ikke kan være i senga mer Anonymkode: b30f3...2af Det er jeg klar over. Men jeg har ikke lyst til at det skal bli slik at hunden min aldri kan være i sengen... Anonymkode: 04125...461
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #16 Skrevet 24. januar 2018 Jeg hadde droppa en fyr hvis han hadde hund i senga. Vanvittig uhygienisk Anonymkode: 04441...e5e 34
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #17 Skrevet 24. januar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere passer åpenbart ikke sammen. Men er du sikker på at du ikke endrer syn på det når du får deg kjæreste? Jeg så også alltid på det som en selvfølge å ha hunden i senga, hadde ikke hund når jeg møtte kjæresten, men vi fikk oss hun sammen og da var det ikke noe spørsmål om den skulle sove i senga eller i egen hundeseng, når vi var to mennesker i senga og ofte nakne så ble synet på å ha hund og hundehår i senga helt forandret, så hunden fikk egen seng og streng beskjed om å aldri hoppe opp i senga. Ja syntes synd på den noen ganger, men når man har partner er det faktisk en uting å ha en hund og hår i senga, og etterhvert syns jo hunden det var helt greit også og la seg på sofaen i stua i stedet. Anonymkode: b30f3...2af Kan være mulig at jeg hadde endret syn på det, who knows. Men hva om jeg ikke hadde gjort det, og fremdeles ønsket å ha hunden min i sengen? Anonymkode: 04125...461
Nicathv Skrevet 24. januar 2018 #18 Skrevet 24. januar 2018 Nei, folk som insisterer på å ha dyr som ikke er mennesker i senga skjønner jeg godt at man ikke vil være sammen med. Hadde vært fullstendig uaktuelt og en dealbreaker for meg hvis min kjære insisterte på det. Hunder er ikke mennesker! Hunder er skitne under potene etter å ha gått ute, lukter ofte litt vondt, og røyter. Ikke noe jeg vil ha i senga. Og dette kommer fra ei som liker hunder. 23
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #19 Skrevet 24. januar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være mulig at jeg hadde endret syn på det, who knows. Men hva om jeg ikke hadde gjort det, og fremdeles ønsket å ha hunden min i sengen? Anonymkode: 04125...461 da må du heller søke en kjærste som syns det er ok. Anonymkode: b30f3...2af 1
WubWub Skrevet 24. januar 2018 #20 Skrevet 24. januar 2018 Hygiene er viktig for meg så det hadde absolutt vært en dealbreaker om motparten lot hunden sove i senga. Skjønner fyren godt 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå