AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Møtte en via nettdating. Første date spiste vi og snakket noen timer før jeg avbrøt og vi dro hjem hver for oss. Han tok iniativet til å treffes igjen og vi gikk ut et par dager etter. Han kjørte bil og jeg hadde et par øl, han endte opp med å kjøre meg hjem og vi dro inn til meg og hadde et par øl til, så han måtte sove her. Vi melder gjevnlig gjennom dagen og han har sendt "kyssemunn" som jeg ikke klarte å gjengjelde. Men vi har en flørtende tone. Når jeg har kommet med div komplimenter derimot er det utrolig lite respons og få, og vi har ikke møtt hverandre etter dette heller. (Det er andre grunner til det, har ikke passet for noen av oss). Men hvordan kan jeg vite om han er interessert? Burde jeg ikke gi kompliment? Bør jeg spille litt "hot and cold"? Anonymkode: 355cc...b0f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Han er vel bare dårlig på komplimenter da, eller vil ikke gi deg falske forhåpninger via komplimenter fordi han egentlig bare er ute etter sex og går dermed direkte på kyssemunn. Anonymkode: 8373a...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå