Gå til innhold

Tror dere at venstresiden er sponset av ulike land i den tredje verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg tenker på det gir det bare mer og mer logisk mening. Når Donald Trump vant valget i USA, hoppet med en gang venstresiden, både her i Norge og resten av den vestlige verden, med en gang på Russland saken. At det var Russland som gjorde han til USA sin president. Hva om de kanskje sier det av egen erfaring. Nemlig at land i den tredje verden sponser venstreorienterte partier her. De får dem til å ta inn utrolig mange migranter, slik at vi blir minoriteter i egne land. De får overføringer fra migrantene og de har tatt over våre land som kolonier. Ikke bare det, men de har utført folkemord mot oss. For min del virker dette svært sannsynlig. Særlig tror jeg at land som Kina, India, Indonesia, Nigeria, Saudi Arabia, Iran osv. har kapasitet til å drive med slikt.

Anonymkode: 714c5...552

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan også hende media i vestlige land i stor grad blir styrt av penger fra disse landene. Gjennom ulike agenter.

Skrevet

Ledere i Vesten så på prognoser når det gjelder økonomi, folketall osv. på sikt. Og så at det 21århundre ikke kom til å bli dominert av Vesten. Så de bestemte seg for å importere så mange folk som mulig og danne et stor United States of Europe.

Anonymkode: 8aafe...e8f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ledere i Vesten så på prognoser når det gjelder økonomi, folketall osv. på sikt. Og så at det 21århundre ikke kom til å bli dominert av Vesten. Så de bestemte seg for å importere så mange folk som mulig og danne et stor United States of Europe.

Det tror jeg ikke. Fordi vi har ikke hatt noe å frykte når det gjelder krig eller økonomi siden atombomben ble skapt. Etter det har alle land som har disse bombene, vært hundre prosent trygge for angrep. I tillegg kunne de jo bare gitt større incetiver til å få barn eller gjort ulike tiltak for å tvinge befolkningen til å få flere barn.

Skrevet

Partiene publiserer jo lister over hvem de får partistøtte fra. Om det skulle foregå hemmelig og ulovlig partistøtte så hadde selvsagt ingen fortalt deg det på kvinneguiden. 

Eneste som kanskje kan være av historisk interesse er at FrP fikk pengestøtte fra Aphartheidregimet i Sør Afrika.  FrP nekter innsyn i regnskapene fra de aktuelle årene. Så kan man selv tolke det som man vil. uansett et kjent faktum at ingen norske  partier støttet Sør Afrika like lenge som FrP. Var det fordi FrP fikk pengestøtte eller fordi de generelt var rasister?

Anonymkode: e609c...b58

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Partiene publiserer jo lister over hvem de får partistøtte fra. Om det skulle foregå hemmelig og ulovlig partistøtte så hadde selvsagt ingen fortalt deg det på kvinneguiden. 

Eneste som kanskje kan være av historisk interesse er at FrP fikk pengestøtte fra Aphartheidregimet i Sør Afrika.  FrP nekter innsyn i regnskapene fra de aktuelle årene. Så kan man selv tolke det som man vil. uansett et kjent faktum at ingen norske  partier støttet Sør Afrika like lenge som FrP. Var det fordi FrP fikk pengestøtte eller fordi de generelt var rasister?

Hvorfor tror du ikke partiene kan være uærlige? Eller at landene gir penger gjennom agenter, naturligvis etnisk norske agenter. Eller etnisk svenske for de i Sverige. Det kan også være implisitt støtte, gjennom investeringer i medieorganisasjoner som er venstrevridde og følger deres ordre om hva de skal skrive. For min del virker dette mer enn bare sannsynlig, det er helst sikkert sant. Til en viss grad i alle fall.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tror jeg ikke. Fordi vi har ikke hatt noe å frykte når det gjelder krig eller økonomi siden atombomben ble skapt. Etter det har alle land som har disse bombene, vært hundre prosent trygge for angrep. I tillegg kunne de jo bare gitt større incetiver til å få barn eller gjort ulike tiltak for å tvinge befolkningen til å få flere barn.

Så kom gjerne med din teori på hvorfor ledere i Vesten gjør alt de kan for å få så mange som mulig fra Asia/Afrika til Europa? Og selv når en del i befolkningene i diverse europeiske land sier det er nok, så sier Juncker at Europa trenger innvandring. Og nå endrer de reglene rundt asyl slik at personer utenfor Europa skal kunne direkte søke til det landet som familie er. I stedenfor "det første landet" som det var før. 

Skrevet

Så kom gjerne med din teori på hvorfor ledere i Vesten gjør alt de kan for å få så mange som mulig fra Asia/Afrika til Europa? Og selv når en del i befolkningene i diverse europeiske land sier det er nok, så sier Juncker at Europa trenger innvandring. Og nå endrer de reglene rundt asyl slik at personer utenfor Europa skal kunne direkte søke til det landet som familie er. I stedenfor "det første landet" som det var før. 

Det har jeg jo alt skrevet. De blir styrt av land i den tredje verden. De er agenter, er avhengig av støtten deres eller noe lignende. Hvorfor landene i den tredje verden vil det, er fordi de ønsker folkemord.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor tror du ikke partiene kan være uærlige? 

Jeg tror ikke partiene er ærlige. Eller jeg tror ikke FrP er ærlig. Her har de jo en partileder som sier hun ikke husker om hun fikk varsel om mulig seksuelle overgrep mot barn.

Skulle likt å visst om Listhaug fortsatt er lønnet av First House. Men det er det vel ingen utenom hun og First House som vet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke partiene er ærlige. Eller jeg tror ikke FrP er ærlig. Her har de jo en partileder som sier hun ikke husker om hun fikk varsel om mulig seksuelle overgrep mot barn.

Skulle likt å visst om Listhaug fortsatt er lønnet av First House. Men det er det vel ingen utenom hun og First House som vet. 

Men du tror at de venstreorienterte er ærlige og har rent mel i posen? Hvorfor, om ikke det jeg har skrevet om, gjør de som de gjør? Det er jo ingen moralsk grunn for det. Du kan hjelpe hundre ganger flere mennesker i nærområdene, så slipper vi i tillegg alle de negative effektene av mulikultur, at flere blir arbeidsledige, dyrere boliger, flere psykiske problemer pga færre med jobb osv.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du tror at de venstreorienterte er ærlige og har rent mel i posen? Hvorfor, om ikke det jeg har skrevet om, gjør de som de gjør? Det er jo ingen moralsk grunn for det. Du kan hjelpe hundre ganger flere mennesker i nærområdene, så slipper vi i tillegg alle de negative effektene av mulikultur, at flere blir arbeidsledige, dyrere boliger, flere psykiske problemer pga færre med jobb osv.

Tenk hvor mange vi kunne hjulpet om vi ikke bare fokuserte på skattelettelser til de rikeste? Der må det jo være snakk om korrupsjon.  Hvorfor er enkelte partier kun opptatt av de som har 1% av inntekten og formuen? Kan det være de får litt tilbake? Hvor kommer Siv Jensen og Erna Solberg til å feire påskeferie? Kan det være de får låne hytta til en norsk milliardær? 

Er det noe man ikke får penger for så er det å ta i mot asylsøkere fra andre land. Hjemlandene har åpenbart ingen interesse av at de de forfølger kan få lov til å rømme til Norge. Det blir jo som England under 2. vk. Tyskland betalte ikke England for at de skulle passe på Norges regjering under 2. vk.  Det gir jo ingen mening!

Skrevet

Fantasifull konspirasjonsteori. :fnise:

Anonymkode: b2fb2...b48

• Liker 2
Skrevet

Haha, denne konspirasjpnsteorien har jeg ikke hørt før. Flere faktafeil og teorier tatt fra løse luften. Oppfinnsomt!

Har du noen idé om hvilken del av Kinas myndigheter man kan henvende seg for å få slik pengestøtte? Litt flere kinesere hadde jo ikke skadet, selv om det er 7-8 millioner av dem i Norge allerede (du bare ser dem ikke fordi ekstrem-venstre medier som Dagens Næringsliv ikke snakker om dem). Skal ta det opp på neste årsmøte, det kommer nok ikke til å utløse latter i det hele tatt! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

De får i hvertfall hjelp av milliardæren George Soros. Han pusher på og gjør det lettere for migranter å komme og få opphold. Mulig høytstående politikere også får penger i egen lomme for å fremme Soros og andres agenda.

Anonymkode: 88898...929

Skrevet

Men hvorfor vil land som er under utvikling sende bort unge menn som har størst arbeidskapasitet i befolkningen. En gruppe som er en veldig viktig resurs for å bygge landet?

Anonymkode: ba0d9...398

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Når jeg tenker på det gir det bare mer og mer logisk mening. Når Donald Trump vant valget i USA, hoppet med en gang venstresiden, både her i Norge og resten av den vestlige verden, med en gang på Russland saken. At det var Russland som gjorde han til USA sin president. Hva om de kanskje sier det av egen erfaring. Nemlig at land i den tredje verden sponser venstreorienterte partier her. De får dem til å ta inn utrolig mange migranter, slik at vi blir minoriteter i egne land. De får overføringer fra migrantene og de har tatt over våre land som kolonier. Ikke bare det, men de har utført folkemord mot oss. For min del virker dette svært sannsynlig. Særlig tror jeg at land som Kina, India, Indonesia, Nigeria, Saudi Arabia, Iran osv. har kapasitet til å drive med slikt.

I motsetning til i USA bruker norske partier knapt penger på valgkamp. 

Hvordan skulle denne sponsingen foregå uten at media eller andre skulle få nyss i det? 

Du må leve ganske på siden av samfunnet for å tro at gryta i Oslo er så liten og tett at dette kunne hendt. 

Anonymkode: 2576a...d1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...