AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Vi er i utredning for ufrivillig barnløshet og det er vanskelig. Jeg føler meg totalt mislykket. Mannen har fått påvist litt nedsatt sædkvalitet, men det var så lite at det ikke skulle være noe problem. Det har seg slik at jeg får positive eggløsningstester på dag mellom 14-15-16 hver syklus, jeg får masse symptomer på graviditet 1 uke før mensen. Brystene mine blir skikkelige blå-aktige og fylt med masse blodprøver, jeg har tidligere fått påvist for høyt prolaktin (melkehormon i brystene) nivå ved 1 uke før mens, jeg får stikkinger i magen, blir kvalm, trøtt og alle de symptomene. Jeg føler meg rett og slett gravid hver måned. Jeg håper så inderlig at det blir en spire hele tiden. Jeg prøver og ikke stresse å bare slappe av. Men når mensen kommer, så blir jeg så utrolig lei meg. Jeg skal ha en laparoskopi i april en gang, så jeg har kommet meg fremover i prosessen, men alt tar så lang tid. Frem til nå har vi brukt over 2 år... Med tanke på for høyt prolaktin nivå, så skulle man jo tro at jeg ble gravid, men at det går til grunne. Hvordan kan jeg isåfall finne ut av dette? og finnes det noe jeg kan bruke, for at kroppen skal holde på et evt befruktet egg? legen min kan så lite om dette, jeg har spurt og gravd. Får ikke noe særlig svar. Jeg prøver bare å finne ut hva som er galt, slik at jeg kan unngå det. Jeg har bare så lyst til å bli mamma. Har kjøpt inn litt babyklær og babyutstyr. Jeg driver nå og titter på barnevogn. Jeg bare klarer ikke å holde meg unna. Moren min er helt frisk og har aldri hatt problemer. Hvorfor meg? Er det noen ekstra blodprøver jeg kan ta? Jeg vil så gjerne ha svar! Anonymkode: 7ead6...e59
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Fylt med masse blodårer* - TS Anonymkode: 7ead6...e59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå