AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Dere som har gått på fitnessdiett - hvor mye penger brukte dere på mat i mnd sånn ca? Ser for meg at det er mye? 😜 Anonymkode: ad01b...e78
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Jeg har ikke gått på diett, men kan tenke meg at de bruker ganske lite penger. De største utgiftspostene er ofte: Alkohol, snacks, mat fra resturante, spontankjøp og slikt, og det spiser de ikke på diett. Anonymkode: fa7f7...4e1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke gått på diett, men kan tenke meg at de bruker ganske lite penger. De største utgiftspostene er ofte: Alkohol, snacks, mat fra resturante, spontankjøp og slikt, og det spiser de ikke på diett. Anonymkode: fa7f7...4e1 Det er nok feil. De fitnessforstyrrede kjøper speltlomper (som koster en formue, men ikke inneholder noe særlig sunnere enn helt vanlige lomper), masse fersk frukt og grønt, masse rent kjøtt, gjerne proteinberikede melkeprodukter, og gjerne proteinbarer og proteinpulver til en formue. Alt dette er dyrere enn grændis, kjøttdeig og helt vanlig melk og brød. Anonymkode: 7b213...637 1
FrodeF Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke gått på diett, men kan tenke meg at de bruker ganske lite penger. De største utgiftspostene er ofte: Alkohol, snacks, mat fra resturante, spontankjøp og slikt, og det spiser de ikke på diett. Anonymkode: fa7f7...4e1 Dette har du greie på. Selv ligger jeg på ca 10.000 i måneden. Feks er kjøtt dyrt, spesielt når man skal ha i seg ca 800 G om dagen. Kan selvfølgelig spise annet, men det funker for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke gått på diett, men kan tenke meg at de bruker ganske lite penger. De største utgiftspostene er ofte: Alkohol, snacks, mat fra resturante, spontankjøp og slikt, og det spiser de ikke på diett. Anonymkode: fa7f7...4e1 God peiling på detta ser jeg. Kanskje la være å svare når du ikke veit hva du snakker om? Anonymkode: be3ce...489 1
Pringle Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 Okei, jeg er mildt interessert. Definer fitnessdiett! 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #7 Skrevet 24. januar 2018 Beklager hvis jeg var vag - jeg tenker på de som går på streng diett før man skal konkurrere i bikini fitness Altså de 12-15 ukene før konk. Anonymkode: ad01b...e78
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #8 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Beklager hvis jeg var vag - jeg tenker på de som går på streng diett før man skal konkurrere i bikini fitness Altså de 12-15 ukene før konk. Anonymkode: ad01b...e78 Ta deg en runde i matbutikken og se på prisene på de produktene du tenker på, så finner du det raskt ut selv. Men kort oppsummert: de matvarene disse fitnessbloggerne forherliger så mye, er av den dyre sorten. Avocado = dritdyrt. Rent kjøtt = dyrt. Proteinbarer = dyrt. Speltlomper = dyrt. Anonymkode: 7b213...637
VET Skrevet 24. januar 2018 #9 Skrevet 24. januar 2018 Karbohydrater kjøper man på tilbud i store kvanta. Typ 5kg sekker med ris eller pasta. Tunfisk er ikke særlig dyrt. Kokt skinke kjøper man i sverige og fryser ned i store kvanta. Samme med karbonadedeig og kylling. Grønnsaker fra frysedisk er ikke særlig dyrt. Det dyreste produktet jeg spiser i løpet av en dag er nok makrell i tomat om man tenker kilopris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå