Gå til innhold

Dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg var i Marokko i fjor på ferie. Der ble vi begge kjent med en lokal mann som heter Habbab. Siden mannen min ofte ville være på hotellrommet alene, tilbragte jeg tid sammen med Habbab. Vi spiste og koste oss. Og det ble litt mer også. Men på sene kvelder da jeg kom hjem var mannen min liksom forandret på et vis. Han var ikke vennlig mere. Jeg kunne jo ikke fortelle om hva jeg hadde gjort på kvelden. Samtidig savner jeg Habbab veldig mye. Mannen min sier vi må til psykolog men jeg fikk ham til å gå alene. Først. Jeg er jo glad i mannen min. Men jeg kan ikke glemme Habbab.

Anonymkode: e8c1f...2fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff for et dilemma, kanskje mannen din forstod hva som skjedde.

Har han ikke nevnt noe...hvorfor mener han at dere skal til psykolog.. 

Anonymkode: caa51...256

Skrevet

Jeg elsker Habbab.

Skrevet

Men tror du ikke din mann forstår det siden han var så "rar" er du sikker på om Habbab føler det samme...du må prøve å tenke deg om her..

Mener det bare godt altså..du må jo vite litt mer om han Habbab først..?

Skrevet

Habbab har to koner fra føre, og fem barn. Likevel elsker jeg ham.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann og jeg var i Marokko i fjor på ferie. Der ble vi begge kjent med en lokal mann som heter Habbab. Siden mannen min ofte ville være på hotellrommet alene, tilbragte jeg tid sammen med Habbab. Vi spiste og koste oss. Og det ble litt mer også. Men på sene kvelder da jeg kom hjem var mannen min liksom forandret på et vis. Han var ikke vennlig mere. Jeg kunne jo ikke fortelle om hva jeg hadde gjort på kvelden. Samtidig savner jeg Habbab veldig mye. Mannen min sier vi må til psykolog men jeg fikk ham til å gå alene. Først. Jeg er jo glad i mannen min. Men jeg kan ikke glemme Habbab.

O  yea...særlig.

Hvis ikke troll, dere hadde problemer før turen, dærav psykolog-tips.

Anonymkode: 65596...881

Skrevet (endret)

-

Endret av EdvardaBjolle
-
Skrevet

Dette er trolling!!! 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Habbab har to koner fra føre, og fem barn. Likevel elsker jeg ham.

Ha,ha,ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...