Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Vekten har økt siste året noe som viser på vedlagte bilde. Gjør mageøvelser og prøver å spise mindre og sunnere. Har en rockering som står til pynt.. Er det noen som har effekt av rockering? Er jo noen år siden de var veldig in, så det burde være mange med erfaring. Er aktiv i hverdagen, og går en hel del. Men er ikke sånn superaktiv.

IMG_20180123_231401_870.jpg

Anonymkode: b5f29...e41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 067ab...ce4

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 067ab...ce4

38 år.

Skrevet

Jeg er ikke superkyndig, men dette tror jeg er litt genetikk, mye kosthold og litt trening.

Kroppen er i stor grad et resultat av hva vi spiser. Hvis du ikke er villig til å legge inn et stramt kosthold og blytung trening så tror jeg du heller burde fokusere på psyken din. Kjøpe høylivsbukser som minsker håndtakene og prøve å tenke at kroppen din er vakker :-)

Men! Når det er sagt så kan du kanskje minimere håndtakene noe gjennom f.eks ulike core-øvelser. Prøv å Google det.

Du er flott akkurat slik som du er skapt, og kroppen din ser i mine øyne veldig fin ut! Lykke til med det du ønsker å oppnå.

klem fra j25

Anonymkode: 957ff...7a1

• Liker 1
Skrevet

Om du har mindre stram bukse forsvinner de

Anonymkode: 7c12b...438

• Liker 5
Skrevet

Den buksa virka jo veldig trang da. Men du ser fin ut som du gjør. Det der er ikke mye. Hadde du tatt av deg buksa, eller gått i noe som ikke strammer, så hadde det sett helt annerledes ut☺

• Liker 2
Skrevet

Ville prøvd å gå ned rundt 3-5 kg, og da må mer til enn en rockering og mageøvelser, da det ligger et lag med fett over.

Skal sies at det er veldig lite, det er tydelig at du er en slank person, så det kommer jo an på hvor mye det plager deg. Ned 3-5 kg, eller kjøp større jeans :P 

Anonymkode: ff2cc...694

• Liker 1
Skrevet

Enten må du ned i vekt (=kaloriunderskudd), eller så må du kjøpe bukse med bedre passform. Eventuelt bruk kjoler og skjørt. ;)

Skrevet

Du ser flott ut. Jeg ville fokusert på å spise sunt og bevege meg for helsa si skyld, og kjøpt en ny bukse.

Anonymkode: 3d7c5...25f

• Liker 2
Skrevet

Fettsuging funker alltid, om det er for vanskelig og forsone seg med egen alder og egen livsstil  

Skrevet

Har også slike, og sånn bul under navlen. Jeg har det fordi både mamma og pappa har sånn form og fettfordeling. Takk for den! 

Jeg må slanke meg MYE for å få bort det fettet. Det er det siste fettet som forsvinner hos meg. Puppene blir helt tomme. Må velge mellom litt fett på magen/ryggen og pupper, eller ingen pupper og bedre form... :(

Anonymkode: 70a0c...dd1

Skrevet

Det blir alltid en bedring hvis en bruker de treningsmetodene en har i hjemmet hver dag. Fem-ti minutter noen ganger om dagen her og der, blir fort en halv times trening hver dag, uten å bli nevneverdig svett. Prøv skikkelig frem til st.hans så skal du se at det hjelper. :) 

Anonymkode: 8ee95...70c

• Liker 1
Skrevet

Man får såklart lovehandles med en slik bukse. Til og med folk som i utgangspunktet ikke har lovehandles. Kjøp deg en bukse som går høyere opp på livet, så blir det så bra atte :) Og tren og spis sunt. Du ser absolutt bra ut da, og det er ikke mye trening som skal til for å bli litt strammere. Lykke til med trening og buksekjøp :) 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp! Vekten har økt siste året noe som viser på vedlagte bilde. Gjør mageøvelser og prøver å spise mindre og sunnere. Har en rockering som står til pynt.. Er det noen som har effekt av rockering? Er jo noen år siden de var veldig in, så det burde være mange med erfaring. Er aktiv i hverdagen, og går en hel del. Men er ikke sånn superaktiv.

IMG_20180123_231401_870.jpg

Send et nytt bilde uten den trange buksa.

Anonymkode: 8d147...3b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...