AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Del Skrevet 23. januar 2018 Aner ikke om jeg la denne inn i riktig kategori, men la gå Jeg er kommet til det punkte at jeg og min bedre halvdel er på utkikk etter et hus. Vi har funnet drømmehuset vårt og i dag tok vi en kjøretur forbi for å ta en titt rundt nabolaget. Ca 200 meter unna er det en barnehage. Lurte derfor på om dette er en ulempe? Noe man legger mye merke til med tanke på støy etc? Anonymkode: f5326...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg har 2 barnehager som nabo. Den nærmeste har uteplass 20 meter unna. Jeg har aldri hatt noe problem med dette. Er ofte på jobb på dagtid da.. På ettermiddagen har barna kjempefin lekeplass☺ Anonymkode: c90de...56f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Del Skrevet 23. januar 2018 Å bo nært en barnehage er vel bare greit? Det er vel kanskje ikke så lenge før dere selv kanskje får barn? Utenom det, barnehagene er jo kun åpen på dagtid på hverdagene. Anonymkode: d1c28...a59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. januar 2018 #4 Del Skrevet 23. januar 2018 200 meter fra en barnehage er jo ganske langt unna, det ville jeg synes var greit. Vi bodde tidligere i sjette etasje i en blokk med en barnehage som nærmeste nabo og balkongen vår vendte ut mot den. Jeg var student da og derfor mye hjemme på dagtid og det var faktisk ganske slitsomt å høre dette hele tiden og aldri kunne sitte ute eller lufte om sommeren. Jeg ville ikke valgt å bo så nært en barnehage igjen, men den avstanden du skisserer ville jeg ikke hatt problemer med. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 23. januar 2018 #5 Del Skrevet 23. januar 2018 Null problem for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #6 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg bodde ved en barnehage en gang. Det var totalt trafikkaos morgen og ettermiddag. Anonymkode: c6b02...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #7 Del Skrevet 24. januar 2018 200 meter unna bør være nok til at du ikke kommer til å plages av støy fra hylende, lekende barn. Men jeg ville sett på hvordan trafikken er. Om alle som kjører til/fra barnehagen må kjøre rett forbi huset ditt, kan det bli et irritasjonsmoment Anonymkode: fb861...ef5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 24. januar 2018 #8 Del Skrevet 24. januar 2018 Nei... Har bodd under 100m nær en barnehage. Intet problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #9 Del Skrevet 24. januar 2018 Ingen problem å bo ved barnehage. Anonymkode: 06f33...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 24. januar 2018 #10 Del Skrevet 24. januar 2018 Vi bor ganske nær en bhg, aldri merka noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 24. januar 2018 #11 Del Skrevet 24. januar 2018 Har bodd nesten "Vegg i vegg" med en barnehage og bodd i 3.etasje og motorveien var rett ved huset. Jeg bor heller ved barnehagen, enn å bo ved en trafikkert vei Lydene fra barnehagen lærer man seg å ignorere, en motorvei er gjerne slik "Natt til søndag, stille og rolig, plutselig kjører en bil med ungdommer forbi og du hører bassen og skriking og skråling på en mils avstand..Eller idioter som tuter bare fordi det ligger hus ved siden av veien ._. " Barnehage-(u)lyder er ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #12 Del Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, Chibi skrev: Har bodd nesten "Vegg i vegg" med en barnehage og bodd i 3.etasje og motorveien var rett ved huset. Jeg bor heller ved barnehagen, enn å bo ved en trafikkert vei Lydene fra barnehagen lærer man seg å ignorere, en motorvei er gjerne slik "Natt til søndag, stille og rolig, plutselig kjører en bil med ungdommer forbi og du hører bassen og skriking og skråling på en mils avstand..Eller idioter som tuter bare fordi det ligger hus ved siden av veien ._. " Barnehage-(u)lyder er ikke så ille Det er nok smak og behag. Jeg jobbet rett over gaten fra en barnehage, i flere år, og tro meg, lydene var ille... Til tider så man satt med sov-i-ro, når småjentene samlet seg langs gjerdet nærmest der vi satt, og hadde hylekonkurranse. Anonymkode: fb861...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #13 Del Skrevet 24. januar 2018 Jeg bor på andre side av hekken for barnehagen. Hører de når de er ute om vinduer eller dører står oppe. Nå er jeg midt i småbarnsbobla selv, så en av skrikerungene er min egen. vi deler ikke vei med barnehagen, så det eneste jeg syns er kjipt er når jeg hører minsten gråter og mammahjertet teller sekunder til det kommer en voksen for å hjelpe/trøste. Anonymkode: 331a4...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #14 Del Skrevet 25. januar 2018 200 meter er jo relativt langt unna. Vi bor 200 meter unna en stor barneskole, og jeg hører jo bråk i friminuttene hvis jeg er ute om sommeren. Men jeg har egentlig aldri tenkt over at det er noe problem. Det er en flott lekeplass på ettermiddagen for barna også, men husk at barnehager ofte er samlingssteder for barn og unge etter skoletid og i helger. Men hvis dere bor såpass langt unna som 200 meter tror jeg ikke det skal være noe problem. Anonymkode: 467bd...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå