Gå til innhold

Er det bare vestlige kvinner som er horer i muslimers øyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gjelder dette like mye øst-europeere? Som polakker, russere, serbere, bosniere og ungarer bl.a? 

Anonymkode: c4114...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller gjelder dette like mye øst-europeere? Som polakker, russere, serbere, bosniere og ungarer bl.a? 

Hos de mest ekstreme muslimer gjelder det alle ja. Dersom du ikke dekker til kroppen din i det offentlige blir du sett på som hore.

• Liker 1
Skrevet

Samme som med de ekstreme kristne. De har samme syn  på kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Takker. Men hvordan vet du egentlig om noen er en ekstrem muslim eller mer nøytral? De ekstreme er vel de som nekter barna sine å være sammen med vestlige og være deres venner. De er bare opptatt av å spre religionen sin over størst mulig område. Og så går de i sånne hvite "kjoler". Sett det i bl.a Oslo. De glor stygt på deg om du går i singlet og jeans og synlig hår.

men hva med muslimer som går på fredagsbønn, ikke spiser svin, men likevel har venner fra flere nasjonaliteter? Både kvinnelige og mannlige??? 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes mange nordmenn med det samme synet som disse folka du generaliserer

Anonymkode: a19b1...dd0

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

men hva med muslimer som går på fredagsbønn, ikke spiser svin, men likevel har venner fra flere nasjonaliteter? Både kvinnelige og mannlige??? 

Har du noen gang sett en muslimsk kvinne som går på fredagsbønn, ikke spiser svin og har mannlige venner av forskjellige nasjonaliteter?

Anonymkode: 58da7...c3b

Skrevet

Ikke undervurder betydningen av å bli sett på som en hore. 

En hore i den muslimske verden er det samme som en rotte. En person uten moralsk rett til å bli beskyttet. En kvinne som er definert som en hore er fritt vilt. Og kan brukes av alle. 

Selv de muslimske kvinnene støtter dette. Og mener det er horas feil dersom hun bli voldtatt og brukt.

http://www.bbc.com/news/uk-england-manchester-17914138

Grooming-skandalene i England har sterk tilknyttning til muslimers syn på vestlige jenter som horer og dermed fritt vilt.

Skrevet

I en dels øyne gjelder det sikkert de fleste ikke-muslimer, men jeg vil nok tro det er en viss differensiering der vestlige, som kanskje har ord på seg for å være mer "lettvinte", og der lettvint sex i relativt stor grad feires i populærkulturen, ses mer ned på enn andre. 

Jeg tror nok nettopp det med hvordan sex fremstilles i populærkultur kontra vanlige kvinners forhold til sex er noe av det som skaper så stort kulturkræsj. For mange er antagelig vestlige og frie kvinner ekstremt lavt på rangstigen, og en forventer at disse skal spre bena umiddelbart, for så å oppleve at du som nyankommet ressurssvak mann uten særlig mye å tilby står tilsvarende lavt på deres rangering. Med andre ord blir du avvist av det du anser som "nedrige horer", som sikkert er et slag i tryne for menn fra reelle patriarkater. 

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang sett en muslimsk kvinne som går på fredagsbønn, ikke spiser svin og har mannlige venner av forskjellige nasjonaliteter?

Er dette en ironisk spørsmøl? Ja, muslimske kvinner er muslimer og spiser ikke svin. Fredagsbønn greiene tror jeg er forbeholdt menn? Eller de er atskilt. 

de muslimske kvinnene jeg kjenner i Norge har venner av flere nasjonaliteter ja. Kjenner ikke sååå mange i utlandet, men ei fra Bosnia jeg kjenner til gjør ihvertfal det. Ellers så aner jeg ikke ?

Skrevet

Dersom en muslimsk kvinne ønsker å ta ut skilsmisse fra ektemannen sin, så risikerer kvinnen faktisk å få stempel som "hore" både fra ektemannen og begge deres familier...  

Ved en del krisesenter i Norden, er det faktisk opp mot hundre prosent kvinner av utenlandsk opprinnelse, og krisesentre blir jo kalt for "horehus" av noen som har "mistet" sine samboere / ektefeller til slike sentre.. 

Anonymkode: 8c33e...ada

Skrevet

Omg dere tar så feeeiiil. Er du en god muslim, ser du ikke ned på eller dømmer andre. Mannen min  blir stemplet som "ekstrem", men han har aldri sagt noe negativt om ikke-muslimske kvinner, eller hatt noe dårlige tanker om dem. 

Ja, det er selvfølgelig noen som tenker at slike og slike kvinner er horer, men slik er det vel overalt, muslim eller ikke. 

Anonymkode: afecf...e6a

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en ironisk spørsmøl? Ja, muslimske kvinner er muslimer og spiser ikke svin. Fredagsbønn greiene tror jeg er forbeholdt menn? Eller de er atskilt. 

de muslimske kvinnene jeg kjenner i Norge har venner av flere nasjonaliteter ja. Kjenner ikke sååå mange i utlandet, men ei fra Bosnia jeg kjenner til gjør ihvertfal det. Ellers så aner jeg ikke ?

Nei det var ikke et ironisk spørsmål. Jeg skal forenkle det.

Har du noen gang sett eller hørt om en muslimsk kvinne som har mannlige venner av forskjellige nasjonaliteter.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har du noen gang sett eller hørt om en muslimsk kvinne som har mannlige venner av forskjellige nasjonaliteter.

Det er et oxymoron. Muslimske kvinner kan ikke være venner/kjæreste med hvem som helst.

Anonymkode: 37af8...572

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis vi sikter til de som bur i et muslimsk land, så nei. Men nå ha rjeg bare vært i Tyrkia, kjenner ikke så mange heller. Men veldig mange kvinner der virker veldig vestlige. Men hvis vi ser på de få vennene jeg har i Tyrkia, som er menn, skal de la være å være venner med kvinner fordi mange i deres land hindrer kvinnene å være det? 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

De drikker seg fulle hele tiden og kaller alle folk dette. Både kristne og muslimer er det for disse østeuropeerne. Typisk serbere og polakker. Drikker ren vodka klokken 14 på en hverdag. Makan!!! :fy_fy: 

Anonymkode: c49fb...b6f

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Flere på jobben min. De har mannlige venner med forskjellige nasjonaliteter de selv om de er muslimer. :) Ikke mange men 2-3 stk kanskje. :) 

Anonymkode: c49fb...b6f

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Ganske mange også.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er et oxymoron. Muslimske kvinner kan ikke være venner/kjæreste med hvem som helst.

Anonymkode: 37af8...572

Jo selvfølgelig kan de det. Ikke stakkarsliggjør andre kvinner.

• Liker 1
Skrevet
On 24.1.2018 at 6:18 AM, AnonymBruker said:

Ja, mange faktisk!  :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
On 1/24/2018 at 6:23 AM, AnonymBruker said:

Ikke undervurder betydningen av å bli sett på som en hore. 

En hore i den muslimske verden er det samme som en rotte. En person uten moralsk rett til å bli beskyttet. En kvinne som er definert som en hore er fritt vilt. Og kan brukes av alle. 

Selv de muslimske kvinnene støtter dette. Og mener det er horas feil dersom hun bli voldtatt og brukt.

http://www.bbc.com/news/uk-england-manchester-17914138

Grooming-skandalene i England har sterk tilknyttning til muslimers syn på vestlige jenter som horer og dermed fritt vilt.

Så det er egentlig riktig å voldta dem da, ifølge deres religion? Man ,burde ikke kunne straffes for det?

Anonymkode: 80b81...0d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...