AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har ganske mye føflekker og liker personlig IKKE dette. Er dette noe gutter tenker på eller bryr seg om? Anonymkode: cc91a...41a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Vet ikke...... tror ikke det kommer an på kjønn jeg har hedlgvis ikke mye føflekker, men opererte vekk en jeg hadde mellom lårene, den var nesten svart og ganske synlig. Den syntes akuratt når jeg gikk i shorts. Har en på skulderen og. Veldig lys, men det er vondt om jeg kommer bort på den lg vurderer å ta den vekk. I tillegg ser jeg jo omtrent aldri ryggen min, men ble negativt overrasket da jeg så meg i et speil og jeg hadde fått en stor flekk midt på føflekker er unødvendig synes jeg.... du kan ta laser Anonymkode: 962ac...d50
sophia123 Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke...... tror ikke det kommer an på kjønn jeg har hedlgvis ikke mye føflekker, men opererte vekk en jeg hadde mellom lårene, den var nesten svart og ganske synlig. Den syntes akuratt når jeg gikk i shorts. Har en på skulderen og. Veldig lys, men det er vondt om jeg kommer bort på den lg vurderer å ta den vekk. I tillegg ser jeg jo omtrent aldri ryggen min, men ble negativt overrasket da jeg så meg i et speil og jeg hadde fått en stor flekk midt på føflekker er unødvendig synes jeg.... du kan ta laser Anonymkode: 962ac...d50 Hørt at man får arr, er ikke keen på det heller
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 2 minutter siden, sophia123 skrev: Hørt at man får arr, er ikke keen på det heller Du kan fryse. Jeg skar, siden det var på et såpass usynlig sted, men ja, fikk arr. Men heller det enn en stygg føflekk Anonymkode: 962ac...d50 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har sikkert 200 føflekker på hele kroppen. Det er omtrent 10 av disse som er store, resten er veldig små. De ser mer ut som fregner. Har ikke fått en eneste kommentar på de. Anonymkode: 5c2f1...808 5
FluffyJuggernaut Skrevet 23. januar 2018 #6 Skrevet 23. januar 2018 Tror det er veldig individuelt. Det er uansett lite du kan gjøre med det, så du bør kanskje jobbe med å akseptere de selv først. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #7 Skrevet 23. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke...... tror ikke det kommer an på kjønn jeg har hedlgvis ikke mye føflekker, men opererte vekk en jeg hadde mellom lårene, den var nesten svart og ganske synlig. Den syntes akuratt når jeg gikk i shorts. Har en på skulderen og. Veldig lys, men det er vondt om jeg kommer bort på den lg vurderer å ta den vekk. I tillegg ser jeg jo omtrent aldri ryggen min, men ble negativt overrasket da jeg så meg i et speil og jeg hadde fått en stor flekk midt på føflekker er unødvendig synes jeg.... du kan ta laser Anonymkode: 962ac...d50 What, du er heldig som ikke har mye føflekker men har tilsynelatende måttet fjerne kjempemange av dem. Jeg har sikkert et par hundre, kunne ikke brydd meg mindre. Aldri hørt menn som har klaget på antall føflekker heller. Anonymkode: 910ea...17c
_popcorn_ Skrevet 23. januar 2018 #8 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har mange, noen godt synlig, andre ikke, noen står litt ut, andre ikke. Jeg har kun fått kommentar på en eneste av mine føflekker fra mannfolk, og det er at den er søt/sjarmerende/nydelig. Om en fyr velger deg bort på grunn av føflekker, så er det vel helt greit... Sånne folk er ikke noe å spare på. 1
Doge Skrevet 23. januar 2018 #10 Skrevet 23. januar 2018 Så lenge de ikke gir dama kreft, bryr jeg meg ikke. Er ganske prikkete selv, men har fjernet de fleste som ble store og utstående.
draug 75 Skrevet 25. januar 2018 #11 Skrevet 25. januar 2018 Bryr seg og bryr seg... Det er neppe noen showstopper, nok snarere noe man kan få en slags fetish på.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #12 Skrevet 25. januar 2018 Jeg har mange! Fregner også. Typen min elsker det faktisk. Det var nytt for meg! Han sier ofte at han elsker huden min og at jeg er prikkete 😄 Anonymkode: 8ba08...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #13 Skrevet 25. januar 2018 Jeg har maaaange føflekker på ryggen i tilleg til en stor på hoften ingen har brydd seg frem til nå Anonymkode: a25eb...80d
B.Wooster Skrevet 25. januar 2018 #15 Skrevet 25. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mange! Fregner også. Typen min elsker det faktisk. Det var nytt for meg! Han sier ofte at han elsker huden min og at jeg er prikkete 😄 Anonymkode: 8ba08...2d6 Jeg forstår ham godt. Jeg synes fregner og litt føflekker gir et litt sånn leopardaktig inntrykk, og en veldig fin struktur og glød til ansiktet hos mange damer. Det er liksom tvert i mot det glattsminkede porselensfjeset, som jeg ikke synes noe om.
Gjest -Willow Skrevet 25. januar 2018 #16 Skrevet 25. januar 2018 Jeg har mange føflekker og kan bare huske å ha fått én negativ kommentar noensinne, og det var fra en tilsynelatende mentalt ustabil gris av en fremmed mann Har aldri tenkt særlig over at jeg har så mange, faktisk. Tenker aldri over andres heller.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #17 Skrevet 25. januar 2018 Jeg har ett ubehag med kviser, jeg har gitt opp tanken på det der. Velger heler å se det positivet med en potensiell person's kropp og personlighet enn å lete etter skavanker. Anonymkode: 2faf8...67d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #18 Skrevet 25. januar 2018 Nei. Det skal mye til før jeg synes en føflekk får en dame til å bli mer uattraktiv. Må være en helt spesielt forjævlig føflekk isåfall. Kan ikke huske å ha sett noen slike. Anonymkode: fa131...173
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #19 Skrevet 25. januar 2018 føflekker gjør ikke noe så lenge du ikke har de på rumpa eller i området v/fittepartiet. Anonymkode: 395de...dd3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #20 Skrevet 25. januar 2018 Vær glad i føflekkende dine du. Vi som har mange føflekker holder oss unge lenger enn andre http://gimundo.com/news/article/people-with-more-moles-on-skin-look-younger/ Anonymkode: 57340...42c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå