hocane Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Tenkte å starte en litt morsom, interessant tråd etter alle disse håpløse menn vs kvinner trådene hvor vi rakker ned på hverandre... Okei. Enten gjennom krig, sykdom/virus, klimaendring, manglende vann, og lite dyrkbart land, overpopulasjon, you name it... Hva ville strategien din vært for å overleve og til og med florere med 6 måneders forberedelse?
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 (endret) Jeg drar til Saltgruven Wieliczka og gjemmer meg som en feiging langt under jorden. Selvsagt og komme seg ditt ville kanskje blitt tungvint under apokalypsen siden den ligger helt sør i Polen. Om det finnes lignende gruver i Norge så hadde jeg kanskje heller dratt ditt. Endret 23. januar 2018 av Balian de Ibelin
Gjest Daryl Dixon Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har nok mer sjans til å overleve i en zombie apocalypse hvor jeg tar ting underveis, så lenge jeg har crossbow og skinnvest skal ting gå på et vis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå