Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 http://portia.no/interior/trendy-stoler-2018/ Så må du ha disse stolene ? Er det stoler du vil ha ? Personlig må jeg ikke ha de stolene. Og jeg ville aldri ha kjøpt en slik stol fordi jeg synes de er stygge.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Blir du overrasket over at en kommersiell aktør forsøker å overbevise leserne sine om at de bør kjøpe masse ting de ikke trenger? Les hva som står helt øverst på siden: "Kommersiell markedsføring". Og det gjelder hele nettstedet, ikke bare artikkelen om stolene vi "må" ha. Anonymkode: d5f48...a49 4
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir du overrasket over at en kommersiell aktør forsøker å overbevise leserne sine om at de bør kjøpe masse ting de ikke trenger? Les hva som står helt øverst på siden: "Kommersiell markedsføring". Og det gjelder hele nettstedet, ikke bare artikkelen om stolene vi "må" ha. Anonymkode: d5f48...a49 Hva med og heller svare på det satans spørsmålet.
Gjest Ellii Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 Er ikke glad i velur/fløyel. Men elsker Jetson stolen. Det er jo en klassiker, men tror ikke jeg noen gang kommer til å bruke så mye på en stol. Da må jeg opp i lønn!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har sittet og følt en stund nå, og får ikke en bitteliten følelse engang av at jeg må ha dem i år. Heller ikke neste år for den del. Eller var meningen at vi skulle ha dem i hjemmet vårt i år og så kvitte oss med stolene så vi kunne kjøpe stolene vi må ha neste år? Høres ut som en veldig dårlig idé. Anonymkode: 0c8fb...4a0 2
Grønt blad Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 Jeg skulle gjerne hatt Gubi Beetle-stol, gjerne for noen år siden eller om noen år. Jeg ville ikke hatt fløyel, det føles allerede litt "last year", og jeg tror det forsvinner ut av trendbildet om noen år.
Ullvott Skrevet 24. januar 2018 #7 Skrevet 24. januar 2018 Jeg MÅ ikke ha noen av dem, men Jetson har stått på ønskelista mi i flere år. Pga prisen forblir den nok på ønskelista på ubestemt tid, ikke minst fordi at hvis jeg skulle kjøpt, ville jeg hatt to.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #8 Skrevet 24. januar 2018 Jeg har en Jetson stol allerede. Den er tegnet i 1969, så vet ikke hvorfor man MÅ ha den akkurat i år. Ellers så likte jeg flere av stolene i saken, uten at jeg har lyst på noen av dem. Anonymkode: affc4...667 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #9 Skrevet 24. januar 2018 Å, fyttigrisen kor stygg han var!! Anonymkode: 20f60...b99
Wonders Skrevet 25. januar 2018 #10 Skrevet 25. januar 2018 Rart det snakkes om stoler og det ikke er ett eneste bilde. Her er en stol vi har, til barna https://en.olo.am/jysk_-denim_blue.html?___from_store=ru&___store=en Mener de har sluttet å selge disse i Norge.
Wonders Skrevet 25. januar 2018 #11 Skrevet 25. januar 2018 (endret) På 23.1.2018 den 21.53, Balian de Ibelin skrev: http://portia.no/interior/trendy-stoler-2018/ Så må du ha disse stolene ? Er det stoler du vil ha ? Personlig må jeg ikke ha de stolene. Og jeg ville aldri ha kjøpt en slik stol fordi jeg synes de er stygge. Hva er det du ikke liker med stolen du lenket til? Hvorfor har du ikke bare tatt med bildene? Hvorfor må vi klikke oss inn på en side?? . Vis meg her inne . Ha musmarkøren over bildet, klikk på høyre musetast, og så scroller du ned til kopier bildeadressen, og vips er den kopiert. Inne i forumet limer du det simpelthen inn rett på tekstområdet i nytt innlegg. Ferdig. Sånne innlegg som ts skriver virker på meg som at noen bare vil ha hits på siden sin sin...drit irriterende. Endret 25. januar 2018 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #12 Skrevet 25. januar 2018 Jeg HATER sånne fancy designerstoler. Det kommer aldri inn i mitt hjem, uansett hvor flott det måtte være å ha noe dyrt og stygt. Anonymkode: e061b...5ec
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #13 Skrevet 25. januar 2018 5 minutter siden, Wonders skrev: Hva er det du ikke liker med stolen du lenket til? Hvorfor har du ikke bare tatt med bildene? Hvorfor må vi klikke oss inn på en side?? . Vis meg her inne . Ha musmarkøren over bildet, klikk på høyre musetast, og så scroller du ned til kopier bildeadressen, og vips er den kopiert. Inne i forumet limer du det simpelthen inn rett på tekstområdet i nytt innlegg. Ferdig. Sånne innlegg som ts skriver virker på meg som at noen bare vil ha hits på siden sin sin...drit irriterende. Jeg foretrekker faktisk at det linkes, så jeg kan bestemme selv om jeg vil klikke inn og se på eller ikke. Så slipper jeg scrolle forbi haugevis av bilder, spesielt om folk siterer innlegg med bilder i og man må scrolle og scrolle i evigheter fordi bildene tar så stor plass. Jeg likte forøvrig ingen av stolene. Og jeg synes det er litt latterlig med sånne "må vi ha i år". Hva med neste år, da? Skal man liksom kjøpe nye stoler hvert år? Er stoler til tusenvis av kroner virkelig bruk-og-kast hvert år? Anonymkode: 152c1...e6e 3
Wonders Skrevet 25. januar 2018 #14 Skrevet 25. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg foretrekker faktisk at det linkes, så jeg kan bestemme selv om jeg vil klikke inn og se på eller ikke. Så slipper jeg scrolle forbi haugevis av bilder, spesielt om folk siterer innlegg med bilder i og man må scrolle og scrolle i evigheter fordi bildene tar så stor plass. Anonymkode: 152c1...e6e Ja takk begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå