Gå til innhold

Bare venner eller var/er de sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en fyr som tok kontakt med meg for et års tid siden og jeg fikk overraskende nok følelser for ham. Kunne virke som han hadde det for meg i tillegg, men jeg turte aldri å tro på det. Får heller nesten aldri sett han, så et forhold hadde blitt vanskelig på veldig mange måter. Han har likevel tatt kontakt siden. Ikke hver dag og uke, men hver mnd ihvertfal. Selv er jeg aldri initiativtaker til sånt når vi ikke har så mye å bygge på. Men jeg har selvfølgelig, som man gjerne gjør når man er forelsket, sjekket fb hans for å se på fortiden og se mer på hvordan har er. 

Han er en veldig veldig sosial type. Han hadde bilder sammen med kompiser, og like mange sammen med kvinner. Aldri noe kyssebilde, men han har bilder der han holder rundt venninnene sine. De var tagget så jeg så på deres også. Noen av de har type, mens andre ikke stod oppført med kjæreste. Han har kjent disse flere år enn han har "kjent" meg. Jeg er slik som ikke så lett viser følelser, så derfor er jeg redd jeg fort kan misforstå sånne ekstra åpne mennesker. Folk som kan sende hjerteemojis osv og kommenetere "vakker" på alle bilder osv :P derimot gjør mange andre dette i hytt og pine. Jeg er redd jeg kan legge for mye i det rett og slett. 

Så derfor blir jeg litt forvirret.. likte han meg egentlig i det hele tatt? Hvorfor skrev han så mye til meg dersom han evt hadde noe med en av disse kvinnene? For meg er det litt merkelig å holde rundt folk om en ikke har noe på gang ihvertfal. 

Anonymkode: 4335f...698

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...