Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #21 Skrevet 13. februar 2005 Små gyngehester fra forskjellige land, men begynner å bli en del år siden jeg fikk den siste jeg har... hadde nesten glemt de bort nå jeg, denne tråden var koselig som minnet meg på det
Gjest seroxata Skrevet 13. februar 2005 #22 Skrevet 13. februar 2005 Jeg samler på My little pony Og andre små, fargeglade hestedyr! Og så har jeg i det siste merket meg en stoooor samling vinflasker i leiligheten, vet ikke helt om jeg bare skal ha de eller hva jeg skal
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #23 Skrevet 14. februar 2005 Du må hilse på gyngehestene mine du hadde likt dem!
Gjest Moonshadow Skrevet 14. februar 2005 #24 Skrevet 14. februar 2005 Kan kanskje virke som jeg samler på regninger til tider
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #25 Skrevet 14. februar 2005 Jeg kjøper meg sånne små porselens-fingerbøl på alle plasser jeg besøker. Begynner å bli noen etterhvert. Men det jeg virkelig samler på er garn. Kan ikke gå forbi en garnbutikk uten å kjøpe noen nøster.Men det blir jo strikket opp etterhvert, så manien min tar ikke over hele huset.....
Gjest Bringebær Skrevet 14. februar 2005 #26 Skrevet 14. februar 2005 Tro det eller ei, men jeg samler på klistremerker... Det har jeg gjort helt fra jeg var liten. Hvis jeg ser noen fine, så MÅ jeg bare kjøpe. Samler også på søte kort. Startet å kjøpe for 10 år siden, og det har blitt noen etterhvert. Lurer litt på om jeg samler på penner... Har sinnsykt mange! Hvis noen vil ha, send meg en PM
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #27 Skrevet 14. februar 2005 Bøker, kjøper ikke bøker bare for å ha dem da. Men jeg elsker å lese og kjøper så mange bøker at det etterhvert har blitt en samling. Jeg kaster aldri bøker, og gir dem ikke bort. Postkort, har blitt en stor samling siden jeg har overtatt Mammas. Mange gamle postkort. Alle som reiser på ferie har streng beskjed om å ta med seg noen hjem Kattefigurer, elsker katter. Er ingen stor samling da, siden jeg er kresen på hvordan figurene skal se ut. Har ikke alle stilt ut heller, det ville blitt litt mye. Og, glemte en ting, jeg samler på "ubrukelige" fraser fra forskjellige språk. F.eks. "lukk døren" på gassisk, "en øl er du snill" på jugoslavisk o.l. Hmm, du har vel glemt en ting til? Mange gode matoppskrifter
Arkana Skrevet 14. februar 2005 #28 Skrevet 14. februar 2005 Hvordan kunne jeg glemme en av de viktigste samlingene jeg har! Jepp, kokebøker og oppskrifter får jeg aldri for mye av.
Gjest Seleena Skrevet 15. februar 2005 #30 Skrevet 15. februar 2005 Kvinnemagasin og rot :o Lagar rare ting av reklmane inni blada. Har laga 3 bilete til no. Dette for å ha noko å gjere på når eg kjedar meg. Sær ting!
Gjest GreenSky Skrevet 15. februar 2005 #31 Skrevet 15. februar 2005 Menn. Jeg er stadig på utkikk etter nye tilskudd til haremet mitt.
Ugla Skrevet 16. februar 2005 #32 Skrevet 16. februar 2005 Eggeglass. CDer med original 50- og 60- talls musikk (ikke ny-innspillinger med "hvem som helst"!). Samler også litt på pent papir (særlig julepapir med søte nisser på).
Dru Skrevet 16. februar 2005 #33 Skrevet 16. februar 2005 Mamma sier jeg har blitt frimerkesamler. Siden hun ikke hadde interesse av det lengre, så fikk jeg visstnok samlingen hennes. Og så lider jeg av kugalskap... Er det en ku på det, så må jeg ha det... Har ku-sengetøy, ku-forkle, ku-grytelapper, kjøleskapsmagneter og masse pyntefigurer. Og tegneserier. Vurderte å levere de inn til en bruktbutikk da jeg flyttet sist, men klarte det rett og slett ikke... Herman Hedning har jeg komplett siden første blad kom ut i 1998. Tidligere samlet jeg på servietter og lightere.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. februar 2005 #34 Skrevet 16. februar 2005 i tilegg til service og sånne standar ting samler vi på disse ølglassene (og drammeglass) Synes der er morsomme Jeg samler også på disse. Men jeg samler på champagne-glassene i tillegg Ellers samler jeg på bøker,DVD-filmer,servise og CD-plater.
Miss Angelina Skrevet 16. februar 2005 #35 Skrevet 16. februar 2005 Cd`r, dvd-filmer, kulepenner, brevpapir, lommebøker, vesker, lepomader, bøker, nøkkleringer, hårstrikker, miniatyr flasker (fra danskebåten), pynteting, G-string`r. ja, tror det var det meste da
Lestat Skrevet 16. februar 2005 #36 Skrevet 16. februar 2005 Menn. Jeg er stadig på utkikk etter nye tilskudd til haremet mitt. Er dette en rekruteringskampanje ? Hvor signerer jeg ?
Gjest GreenSky Skrevet 16. februar 2005 #37 Skrevet 16. februar 2005 På denne slavekontrakten, her. Ikke bry deg om det med liten skrift, kjære. *vifter med puppene*
Lestat Skrevet 16. februar 2005 #38 Skrevet 16. februar 2005 *Lestat leser* Stå til tjeneste døgnet rundt avvhenig av GreenSky's innfall, frasi seg alle egene meninger og bli fullstendig diktert i ett og alt..... *Lestat signerer lett blendet av en puppesmiley*
Anglofil Skrevet 16. februar 2005 #39 Skrevet 16. februar 2005 Bøker Jeg elsker å lese. Cd'er Jeg elsker å høre på musikk Dvd'er Jeg elsker filmer, spesielt fra 30-,40-,50- og 60-tallet Servietter EN hobby jeg har hatt siden jeg var liten Frank Sinatra effekter Sånn er det, ingen over, ingen ved siden av! Klistremerker Mvh Yvonne
AnnKristn Skrevet 17. februar 2005 #40 Skrevet 17. februar 2005 Samler på bøker jeg og. Stort sett det meste, men spesielt liker jeg å få tak i Stephen King bøker i forskjellige utgaver. Eventyrbøker. Kokebøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå