Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 Akkurat det,.... Jeg samler på reklamepenner.
Arkana Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 Bøker, kjøper ikke bøker bare for å ha dem da. Men jeg elsker å lese og kjøper så mange bøker at det etterhvert har blitt en samling. Jeg kaster aldri bøker, og gir dem ikke bort. Postkort, har blitt en stor samling siden jeg har overtatt Mammas. Mange gamle postkort. Alle som reiser på ferie har streng beskjed om å ta med seg noen hjem Kattefigurer, elsker katter. Er ingen stor samling da, siden jeg er kresen på hvordan figurene skal se ut. Har ikke alle stilt ut heller, det ville blitt litt mye. Og, glemte en ting, jeg samler på "ubrukelige" fraser fra forskjellige språk. F.eks. "lukk døren" på gassisk, "en øl er du snill" på jugoslavisk o.l.
Hilde Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 Man kan vel kanskje si at jeg samler på dvd'er, ikke fordi jeg liker selve samlingen, men fordi jeg er avhengig av å se film.. (Og det er veldig praktisk å ikke leie filmene, for jeg glemmer jo alltid å levere de..)
LilleBille Skrevet 8. februar 2005 #6 Skrevet 8. februar 2005 Ville vel først svare ingenting - for når jeg så overskriften tenkte jeg på sånn samling som man kjøper ting til bare for å få en til (type porselensengler etc.) - men har jo masse bøker .. så jeg samler vel på dem. - har masse bilder - barn og familie etc. så jeg samler vel på det også - har mange gamle familie"ting" - så jeg samler vel på det - er etterhvert blitt litt verktøys"freak" .. så jeg samler vel på det også (selv om det jo er praktisk å ha) .. og innimellom har jeg jammen følelse av at jeg samler på single sokker også.. for de hoper seg opp..
Siam Skrevet 8. februar 2005 #8 Skrevet 8. februar 2005 Jeg kjøper alltid den styggeste kjøleskapsmagneten fra de stedene jeg har besøkt. Jeg skal egentlig bare kjøpe en fra hvert sted, men som regel finner jeg alltid en som er enda styggere, som jeg bare MÅ ha... Begynner å få en ganske fin samling nå.
*M* Skrevet 8. februar 2005 #10 Skrevet 8. februar 2005 Samler vel ikke på cd'er, men kjøper og har mange. Liker også t-skjorter og hettegensere.
Angelica Skrevet 9. februar 2005 #11 Skrevet 9. februar 2005 Samler på kattefigurer, har vel snart 100 stk. Og kjøleskapmagneter, ikke fullt så mange av de.
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #12 Skrevet 9. februar 2005 i tilegg til service og sånne standar ting samler vi på disse ølglassene (og drammeglass) Synes der er morsomme
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #13 Skrevet 9. februar 2005 Rosendahl-serien er det eneste jeg samler på.
Grooo Skrevet 9. februar 2005 #14 Skrevet 9. februar 2005 Samler jo på div. service og glass og sånn, sølv og Hardangerbestikk... Ellers har jeg massevis med bøker, men kaller det ikke akkurat å samle... Har en god del Cola-ting, det er vel noe man kan si jeg samler på
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #16 Skrevet 10. februar 2005 Ingenting... jo papir, det blir jeg aldri kvitt...
Gjest Aurélie Skrevet 10. februar 2005 #17 Skrevet 10. februar 2005 Kan vel si at jeg samler på bøker.
koldbruna Skrevet 10. februar 2005 #18 Skrevet 10. februar 2005 Jeg samler på dette: Bøker,Cd`er,Dvd`er,Fotorammer,album med bilder,små flasker med alkohol i(har sko,filolin,dame,bil,trompet,og mange andre små flasker)amoramica serien Corona vesker På datamaskina har jeg 9800 gifbilder,fantasyartbilder,globes,julebilder.Vil si jeg samler på de å. Koldbruna
Lady Lovelylocks Skrevet 11. februar 2005 #19 Skrevet 11. februar 2005 Sko.... Begynner og bli noen par nå..
Hildevimsa Skrevet 13. februar 2005 #20 Skrevet 13. februar 2005 Samler på engler jeg...og det har jeg gjort i mange år, så nå har jeg 128 stk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå