Gå til innhold

hvor vanlig er dop blant unge menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet to fyrer i høst, begge med gode jobber og tilsynelatende velfungerende liv. Men, etterhvert har det kommet frem at de tar en del dop på fest (snakker mdma, lsd, hasj). Har sagt takk for meg begge gangene, men begynner å lure... Hvor vanlig er det egentlig!? har jeg bare uflaks?! :P

Anonymkode: 6d691...d6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mer vanlig i visse miljøer. Lurt å holde seg til menn som er i yrker der rus ikke er greit. Det gjør jeg siden jeg har nulltoleranse for narkotika. Dater heller ikke menn som fester hyppig, så de som har viktigere prioriteringer i livet doper seg nok heller ikke. Finn deg en som heller går på fjellet enn på byen en lørdag ;)

Anonymkode: 998e0...047

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har datet to fyrer i høst, begge med gode jobber og tilsynelatende velfungerende liv. Men, etterhvert har det kommet frem at de tar en del dop på fest (snakker mdma, lsd, hasj). Har sagt takk for meg begge gangene, men begynner å lure... Hvor vanlig er det egentlig!? har jeg bare uflaks?! :P

Anonymkode: 6d691...d6d

Har inntrykk at dette er veldig vanlig i disse dager. Især i storbyer. Men det er rusmisbruk overalt i norge. Unge mennesker forstår ikke alvoret i dette

Anonymkode: 48210...20e

Skrevet

Det er ikke så vanlig som rusaktivistene skal ha det til. Men de som bruker er ofte svært synlige.

Anonymkode: 9343d...3e9

Gjest Lilleprinsesse
Skrevet (endret)

Vanligere enn man skulle tro. Syntetisk partydop har dessverre blitt den nye greia. En tidligere flamme døde for snart et år siden, av en såkalt overdose. Han trodde han fikk rent dop på en fest, men som var syntetisk. Kroppen hans reagerte og han fikk hjertestans kort tid etter inntak av partydop. Veldig leit, han var overhodet ikke et dophodet. Han har kun prøvd dop 2 ganger i  løpet av livet sitt. Det rareste er at flere av hans familiemedlemmer har dessverre brukt dop i årevis og vært skikkelig på hugget, men det var altså min tidligere flamme som dessverre døde. Jeg er i sorg enda. Aldri om jeg skal prøve sånt i livet mitt. Aldri.:tristbla:

Endret av Lilleprinsesse
Skrevet

I visse miljøer er det veldig vanlig men jeg kan signere på at det er fornuftig å holde seg unna dem!
Det er ikke folk som klarer å være ansvarsfulle i et forhold heller og ikke noe familieemner når de doper seg i helgene.
Mdma fører til høyere selvmordsfare og depresjon også så den man møter når de har en god dag er stikk motsatt av den de egentlig er når de er "flate" i humøret på en vanlig sinnstilstand

Skrevet

Har inntrykk av at det er veldig vanlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...