Gå til innhold

Skuffet når de blendes av utseende

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 hours ago, AnonymBruker said:

Bestevenninnen min ser ut som en dolle. Perfekt langt lyst hår, alltid sminket, bilder på sosiale medier viser henne også alltid sminket og fra "den beste siden". 
Dette er også en av de mest jordnære og omtenksomme menneskene jeg noen gang har møtt. 

Anonymkode: 77689...68b

Det ligger som regel psykisk sykdom bak oppheng i utseende, det er ikke tilfeldig hvem som blir opphengt. Noen vokse ropp i kalde familier der de fikk lite til intet annerkjennelse, noen ble direkte misbrukt, noen har blitt mobbet mye, noen opplever ekstremt press og fordømmelse fra egen familie osv. Derfor går det an å få oppheng i utseende samtidig som man forsøiker være snill mot andre. Skal sies at generelt er en del mennesker flinke på å late som de er jordnære og snille

Anonymkode: 58e14...873

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du beskriver jo broren din som en fornuftig person med gode verdier. Tror du ikke da hun kanskje har mer å tilby enn bare det ytre? Hun er kanskje ikke hans vanlige type, men det kan hende hun passer han perfekt.

Jeg har en nydelig venninne, hun ser ut som en menneskelig versjon av Barbie, bare penere. Hun har hele sitt liv opplevd sjalusi fra jenter/kvinner og menn som ikke er interessert i henne som person, men ser på henne som en erobring. Hun har blitt kalt bimbo, airhead, overfladisk, selvopptatt +++ Men hun er så snill, omsorgsfull, morsom, positiv, lojal og mye, mye mer. Poenget er at hun er en skjønnhet, men hun er så mye, mye mer. Kanskje det samme stemmer når det kommer til kjæresten til broren din. Og håper virkelig du mente det med å gi henne en ordentlig sjanse. For du virker utrulig dømmende nå, om du klarer og legge det bort, så kan du bli positivt overrasket.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grå mus er populære blant svigermødre, men de er ofte ikke noe særlig gode partnere. 

Anonymkode: 76eee...63c

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun dømmer jenta basert på at hun legger mye i sitt utseende, hun dømmer ikke jenta av selve uitseende såda. Fint skille det der

Vel, hun dømmer basert på utseendet, ford et er det hun ser. Hun vet jo ikke hva hun legger i det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mye misunnelse ja, smålig!

Anonymkode: febd7...e37

Man trenger faktisk ikke være missunnelig fordi man blir skuffet over valg av partner eller at noen er en dolle.... det er bare noe de selv gjerne liker å tro om noen gir uttrykk for at de ikke får så godt inntrykk. Folk er raskt ute med "de er bare missunnelige". Ofte ja, men noen ganger er det rett og slett bare sannheten. Kjenner ei som egentlig er veldig søt og pen, men hun sminker seg direkte stygg. Hun har operert inn silikon, tatt masse botox i leppene, falske vipper og hår, og tegner på seg disse grusomme brynene. Hun synes vel selv hun ser best ut slik da...men jeg ble positivt overrasket kår jeg så henne med lite sminke og uten all falskheten

Anonymkode: 3d192...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun er finere enn deg, både utenpå og inni... (det jeg får utifra innlegget ditt). Sjalusi er stygt, drop it.

Anonymkode: 04b0b...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, jabx said:

Vel, hun dømmer basert på utseendet, ford et er det hun ser. Hun vet jo ikke hva hun legger i det.

Eh, prøver du seriøst å si at det finnes mennesker som gjerne bruker en time om dagen på utseende, som ikke legger vekt på utseende?

Blir litt som å si at når man ser en som har kvise i fjeste, så betyr ikke det at personen faktisk har kviser. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2018 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Eh, prøver du seriøst å si at det finnes mennesker som gjerne bruker en time om dagen på utseende, som ikke legger vekt på utseende?

Blir litt som å si at når man ser en som har kvise i fjeste, så betyr ikke det at personen faktisk har kviser. 

For det første, hvordan vet du eller andre hvor lang tid noen bruker på utseendet?

For det andre, er man et dårlig menneske hvis man bryr seg om hvordan man tar seg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx said:

For det første, hvordan vet du eller andre hvor lang tid noen bruker på utseendet?

For det andre, er man et dårlig menneske hvis man bryr seg om hvordan man tar seg ut?

Du har tydeligvis ikke lest innleggene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...