Gå til innhold

Skuffet når de blendes av utseende

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Broren min har fått seg dame. Hun er 9 år yngre og veldig pen. Han er 34. Jeg ser allikevel at hun er en skikkelig dolle. Hun poster selfies hele tiden av seg selv.  Hun er bare ikke hans type jente og jeg er så sikker på at han lar seg blende her. Han har god økomoni og er så god og snill. Jeg synes nesten at det blir litt dumt. Vi har aldri hatt overfladiske verdier i familien og begge foreldrene mine er veldig jordnære. Det er han også. Jeg fikk nesten sjokk. De har heller ingen felles interesser. Hun har et barn fra før, noe han aaaldri kunne takle. Hun har falske vipper og bleket hår. Hun poster bare med knalle lepper og skimt av utringning.Jeg er så skuffet over han, men vil selvsagt gi henne en sjanse. Hadde jeg oppført meg sånn som henne, hadde han hevet en bok etter meg. Jeg gjettet på at han kom til å komme hjem med en langt mer naturlig jente. Hun har ingen tilfeldige bilder av seg selv i en naturlig setting mens boern min alltid gir f og mener andre burde gjøre det også. 

Anonymkode: 31c3d...28a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel det samme for deg hva slags dame broren din er sammen med? Så lenge hun ikke mishandler han så skjønner jeg ikke hvorfor du reagerer. Det er jo hans kjæreste, ikke din. 

Anonymkode: 04a68...bc0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å forelske seg i noen på tross av at de er selvopptatte, det betyr ikke at han er mindre jordnær. Har han mange damer etter seg? Noen blir forelsket i oppmerksomheten, og dersom han får uvant oppmerksomhet fra henne kan det har gjort ham sjarmert

Ellers så er det jo mulig hun har store issues med selvtillit og annet, mange som sliter psykisk driver gjerne på slik du illustrerer. Kanskje om hun føler på aksept og hjertevarme i familien din vil hun gradvis modnes og få bedre selvtillit og dempe litt på den oppførselen?

Anonymkode: 58e14...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener ts. Bra du vil gi henne en sjanse. Men jeg ville bare si at jeg aldri har skjønt meg på menn som faller for "falske" kvinner.... de tror det faktisk er slik hun ser ut. Men jeg har sett nok eksempler på at en kvinne kan være direkte mindre pen under all sminka.

Anonymkode: 3d192...b37

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er like skuffet over deg som ikke kan se en person bak fasaden? 

Anonymkode: 249e4...c8a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova

En ting er hva folk sier de faller for. En annen ting er hva de faktisk faller for. Ikke alltid at det er det samme. La han være forelsket i den han vil..

5 minutter siden, hocane skrev:

Han er ikke forelsket, kuken er forelsket

Du kan ikke vite hva andre føler. Synd at du stiller andre menn i et dårlig lys med den kommentaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener ts. Bra du vil gi henne en sjanse. Men jeg ville bare si at jeg aldri har skjønt meg på menn som faller for "falske" kvinner.... de tror det faktisk er slik hun ser ut. Men jeg har sett nok eksempler på at en kvinne kan være direkte mindre pen under all sminka.

Anonymkode: 3d192...b37

Derfor de gjemmer seg under alt sminke:fnise: Kunne aldri vært sammen med ei som overdriver selv, hun må se naturlig pen ut. Men Når det gjelder knulling så bryr jeg meg ikke om hvordan de egentlig ser ut under alt sminke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo tenkes at han ser andre ting ved henne enn deg. Jeg vet ikke, men hvor godt kjenner du henne? At du har stalket henne i sosiale medier betyr ikke at du vet alt om henne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du egentlig om hun ikke er hans type? Du dømmer veldig etter utseende og stil her ! Det er ikke sånn at jenter med falske øyevipper og utrigning ikke kan være smarte eller interessante ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Broren min har fått seg dame. Hun er 9 år yngre og veldig pen. Han er 34. Jeg ser allikevel at hun er en skikkelig dolle. Hun poster selfies hele tiden av seg selv.  Hun er bare ikke hans type jente og jeg er så sikker på at han lar seg blende her. Han har god økomoni og er så god og snill. Jeg synes nesten at det blir litt dumt. Vi har aldri hatt overfladiske verdier i familien og begge foreldrene mine er veldig jordnære. Det er han også. Jeg fikk nesten sjokk. De har heller ingen felles interesser. Hun har et barn fra før, noe han aaaldri kunne takle. Hun har falske vipper og bleket hår. Hun poster bare med knalle lepper og skimt av utringning.Jeg er så skuffet over han, men vil selvsagt gi henne en sjanse. Hadde jeg oppført meg sånn som henne, hadde han hevet en bok etter meg. Jeg gjettet på at han kom til å komme hjem med en langt mer naturlig jente. Hun har ingen tilfeldige bilder av seg selv i en naturlig setting mens boern min alltid gir f og mener andre burde gjøre det også. 

Anonymkode: 31c3d...28a

"I vår familie bryr vi oss ikke om utseende, men jeg dømmer henne ut fra utseendet."

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg tenkt at det ikke er jeg som skal være kjæresten hennes...:vetikke:

Bryr man seg virkelig om sånt?

Jeg hadde skjønt om du brydde deg om han hvis han ikke hadde det bra og hun behandlet han dårlig. Men på grunn av dette? Who cares.

Anonymkode: 1f18b...fee

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste kjæresten jeg noen gang har hatt var blond og med store pupper. Siden har jeg datet høyt utdannede kvinner. La det synke inn, for sakens kjerne her er lykke og kjærlighet i et parforhold. Det er ikke alltid noen sammenheng mellom hvem du kunne tenke deg som venn eller tilskudd til familien og hvem man vil oppleve sann kjærlighet med. Grå mus er populære blant svigermødre, men de er ofte ikke noe særlig gode partnere. 

Anonymkode: 76eee...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sjalu?

Men uansett, det kan jo være at sjøl om det ser ut som de er et umake par, så fyller de behov hos hverandre. Det kan være at broren din har det nok jord og natur rundt seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestevenninnen min ser ut som en dolle. Perfekt langt lyst hår, alltid sminket, bilder på sosiale medier viser henne også alltid sminket og fra "den beste siden". 
Dette er også en av de mest jordnære og omtenksomme menneskene jeg noen gang har møtt. 

Anonymkode: 77689...68b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Overrasket
13 hours ago, jabx said:

"I vår familie bryr vi oss ikke om utseende, men jeg dømmer henne ut fra utseendet."

:laugh:

Og for å være helt sikker dømmer jeg ham basert på hennes utseende også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kanskje forstå at førsteinntrykket av henne var overraskende, siden det var det totalt motstykket til det dere kanskje hadde sett for dere. Men, man skal aldri dømme noen etter utseendet om det går den ene eller andre veien! Som flere her påpeker så er det følelsen de to imellom som teller, og om de føler de utfyller hverandre. 

Jeg har en bestevenninne hvis mann jeg ikke kan utstå, ikke fysisk men som person ("verdensmester" i alt, og ting han har gjort og sagt spesielt mot min venninne) men verken han eller min venninne vet hva jeg føler. Jeg kunne aldri vist eller sagt hva jeg følte, fordi jeg respekterer henne og hennes valg og alltid vil være der for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felles interesser? Jenter har veldig ofte ingen spesifikk interesse i det hele tatt bortsett fra noen jenteting og standardting som alle liker. Spør man dem hva de liker svarer de ting som

"Liker å spise god mat" wow, overraskende,  Jeg liker bare ekkel mat

"Å være  med venner"- ååh spennende! Jeg liker å sitte i et tomt rom helt for meg selv hele uken

"liker å reise"- Hvilken jente i 20 årene sier de ikke liker det?

"Liker å se på serier" - Åh, du liker  å sitte i stillhet og se på en skjem hvor andre gjør utfyllende spennende ting med livet sitt. Nå fant jeg en felles interesse så nå har vi noe å bygge kjærligheten vår på

"Sy/strikke/sminke/snakke om gutter" - Ja fin fellesaktivitet

Eller så kan man gå etter en jente som man blir glad av å være sammen med, og som man konstant vil gjøre den aktiviteten som er hele fundamentet for at mennesker i det hele tatt utvikler kjærlighetsforhold med. Og snakke kvantefysikk eller enarmet fyrstikkhusbygging med noen mannlige venner

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, jabx said:

Hun dømmer jenta basert på at hun legger mye i sitt utseende, hun dømmer ikke jenta av selve uitseende såda. Fint skille det der

Anonymkode: 58e14...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...