Gå til innhold

mote uten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mote å gå uten sokker for tiden

Syns jeg ser folk uten sokker i sko hele tiden nå, vinter som sommer

Anonymkode: d1cc4...06f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel aldri vært mote med synlige sokker? Heller tvert i mot - noe man forsøker å unngå. 

Nå når buksene skal være trange rundt ankelen må man jo finne alternative løsninger, er ikke akkurat pent med 2-5 cm med sokk mellom sko og bukse. Jeg bruker step-sokker. Eventuelt sorte/nude knestrømper i nylon. 

Anonymkode: 84764...332

Skrevet

Å vise anklene har vært 'in' lenge nå.... Var slik forrige vinter også

Anonymkode: 7e078...29b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel aldri vært mote med synlige sokker? Heller tvert i mot - noe man forsøker å unngå. 

Nå når buksene skal være trange rundt ankelen må man jo finne alternative løsninger, er ikke akkurat pent med 2-5 cm med sokk mellom sko og bukse. Jeg bruker step-sokker. Eventuelt sorte/nude knestrømper i nylon. 

Jeg vil heller være varm på beina og unngå fremtidige ryggproblemer enn å følge den hittils mest idiotiske moten. 

Anonymkode: 21ef3...9c6

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil heller være varm på beina og unngå fremtidige ryggproblemer enn å følge den hittils mest idiotiske moten. 

Anonymkode: 21ef3...9c6

Er da ikke vanskelig å klare begge deler. Men er det kaldt ute velger man da forede ankelboots eller lignende? Ofte bytter jeg også til innesko når jeg kommer på jobb, da vintersko uansett er for tunge og varme innendørs. 

Men lave sko med synlige sokker kun for å holde seg varm - nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...