Gå til innhold

Boston sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe denne, men leser litt ymse erfaringer fra noen år tilbake. Dere som har kjøpt siste 1-2 år, er dere fornøyd?

Anonymkode: 96244...a11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fornøyd med denne, da løse ryggputer er svært slitsomt i lengden. Sitter ikke godt i denne i det hele tatt, er kun god å ligge i. 

Anonymkode: b1e28...28a

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fornøyd med denne, da løse ryggputer er svært slitsomt i lengden. Sitter ikke godt i denne i det hele tatt, er kun god å ligge i. 

Anonymkode: b1e28...28a

Jeg hadde løse puter i min forrige, elsket den. Men det er ikke en sitte rett-opp-og-ned i sofa. Ingen lounge sofaer er vel det :)

Skrevet

Hadde en sånn før, måtte selge da den tok for mye plass, da den er huge. 

Angrer den dag idag, beste sofaen jeg har hatt. Skikkelig amerikansk.

Anonymkode: bf576...aee

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en sånn før, måtte selge da den tok for mye plass, da den er huge. 

Angrer den dag idag, beste sofaen jeg har hatt. Skikkelig amerikansk.

Anonymkode: bf576...aee

Jeg skal ikke ha den største varianten, men den er stor ja. Har målt opp at det bør gå akkurat :)

Skrevet

Noen flere innspill?

Skrevet

Den er sikkert grei å sitte i, men fy faen så umoderne og stygg den er.

Anonymkode: 0e553...6f1

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er sikkert grei å sitte i, men fy faen så umoderne og stygg den er.

Anonymkode: 0e553...6f1

Du har mao ingen erfaring m sofaen ;) Jeg var ikke ute etter personlige preferanser mtp utseende.

Skrevet

Vi har den på tvstua, har hatt den i noen år. Er kanskje ikke så god å sitte rett opp og ned i, putene kan skli litt, men den er veldig god å slenge seg ned i. Super for en powernap 😄

Mulig den ikke er den mest moderne sofaen, men det bryr jeg meg ikke om, skal ikke delta i en interiørkonkurranse uansett. 

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, skruf skrev:

Vi har den på tvstua, har hatt den i noen år. Er kanskje ikke så god å sitte rett opp og ned i, putene kan skli litt, men den er veldig god å slenge seg ned i. Super for en powernap 😄

Mulig den ikke er den mest moderne sofaen, men det bryr jeg meg ikke om, skal ikke delta i en interiørkonkurranse uansett. 

Nei det er på ingen måte en sitte-rett-opp-og-ned i sofa, må vel bygge opp med ekstra pute bak hvis man vil det. Men hvordan er den mtp kvalitet og holdbarhet?

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er på ingen måte en sitte-rett-opp-og-ned i sofa, må vel bygge opp med ekstra pute bak hvis man vil det. Men hvordan er den mtp kvalitet og holdbarhet?

Vår har vært veldig holdbar iallefall, den er vel ca 6 år nå. Godt brukt til tv-titting, powernaps, eldstejenta har hatt vennegjengen flere ganger på vors (lett å holde ren hvis det søles, har vasket trekkene flere ganger) og vi har en 50kg pelsdott av en hund som sniker seg oppi sofaen hver natt. Og sofaen er like fin. 

Den er ganske romstor, men det gjør ikke meg noe. Skikkelig behagelig å kveile seg oppi iallefall 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...