Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viste ikke hvilken katagori jeg skulle ta. 

Bestevennen min kommer tilbake på skolen imorgen og har ikke sett hun på snart 2 uker. Hva skal jeg si eller gjøre da jeg ser henne? Trenger tips, er ikke god på sånt.

Anonymkode: a1afd...50c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan smile til henne, og si hei. Gjør som du pleier. Spør om hun er oppdatert på skolearbeid, og fortell siste sladder fra skolen. 

Anonymkode: 322d6...78d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan smile til henne, og si hei. Gjør som du pleier. Spør om hun er oppdatert på skolearbeid, og fortell siste sladder fra skolen. 

Anonymkode: 322d6...78d

Hun andre vennen skal løpe mot henne og klemme henne men jeg føler jeg ser rar ut om jeg gjør det... så jeg tenkte på å si hei, gi henne en klem også si at jeg er glad for å ha deg på skolen igjen og at jeg har savnet henne veldig.

Skrevet

Hvis dere er bestevenner så er det vel bare å oppføre seg som du pleier. Hvor lenge har dere vært venner siden 2 uker fra hverandre gjør at du ikke vet hvordan du skal oppføre deg?

Skrevet

Hun hadde ikke tenkt å klemme meg om isje eg hadde tatt ingativet... men kjæresten ble hun skikkelig glad for å se og lagde sånn glad lyd og hun andre løp hun mot og klemte.... hvorfor er det sånn... 😢😢😢

Skrevet

Hvorfor har hun vært borte så lenge? Og har du hatt kontakt med henne i mellomtiden?

Anonymkode: f911c...c9f

Skrevet

Oppfør deg normalt? Gjør det som føles naturlig for deg.

Anonymkode: a769e...882

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har hun vært borte så lenge? Og har du hatt kontakt med henne i mellomtiden?

Anonymkode: f911c...c9f

Syk og ja vær dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...