Arwen Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 Har hatt en som trakk seg i dag, noe jobb greier... Han ødela hele bordplasseringen, det store kartet har jeg brukt lim som ikke er permanent på , så det er jo greit, men alle de små som skal inn i heftene må skrives på nytt. Nå vet jeg ikke om jeg tør å printe ut igjen før på fredag. Bruker ikke vanlige ark, og må på binders for å få tak i nye. Hvor mange meldte veldig sent avbud hos dere? Er det vanlig i alle bryllup at det skjer? Dårlig folkeskikk spør du meg, så sant man ikke er syk da selvfølgelig.
Cathie Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 Syns det er litt dårlig, hvertfall når det er til middag!! Bryllupet har han jo visst om i lang tid!! Men noen folk skjønner ikke sånnt...
Gjest Betty Boop Skrevet 8. februar 2005 #3 Skrevet 8. februar 2005 *Betty stamper foten i bakken og fnyyyser*
Augustbrud02 Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 Ja, det er dårlig, men sånt skjer. Vi hadde plutselig en som ikke dukket opp vi da...så der måtte vi gjøre om selve bordplasseringen på bryllupsdagen. Men heldigvis gikk det fint.
Gjest Embla s Skrevet 8. februar 2005 #5 Skrevet 8. februar 2005 Syns også det er ekstremt dårlig å trekke seg et par dager før bryllupp. Uavhengig av "jobb-greier"!! Men hva kan man gjøre - man kan jo ikke akkurat nekte å akseptere at han ikke kommer likevel heller :-? Men jeg tror ikke du skal regne med at flere trekker seg nå. Det går jo bare ikke ann!!
Arwen Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2005 Ja' date=' det er dårlig, men sånt skjer. Vi hadde plutselig en som ikke dukket opp vi da...så der måtte vi gjøre om selve bordplasseringen på bryllupsdagen. Men heldigvis gikk det fint.[/quote'] :o enda verre.. får snakke litt med søsteren min om hvordan hun skal takle det hvisnoen ikke kommer. Mistenker en kompis for at han kommer uten kjæresten sin - de har litt trøbbel om dagen. Har satt de nederst slik at det er lett hvis det skjer..
LilleBille Skrevet 8. februar 2005 #7 Skrevet 8. februar 2005 Det finnes jo faktisk grunner til at man melder avbud - enten det er jobb eller sykdom - og noen ting kan man faktisk ikke styre. Tviler vel på at man melder avbud bare for å lage trøbbel for brudepar/arrangør - men at man er lei for det - når man i utgangspunktet har sagt ja takk. De flest av oss sier jo ja takk ... og synes det er hyggelig å få være med å feire en sånn dag med mennesker vi setter pris på. (At folk bare utblir .. - det er jo bare uforskammet)
Augustbrud02 Skrevet 8. februar 2005 #8 Skrevet 8. februar 2005 Ja, alltid greit å ha en backup-plan gitt. Men heldigvis gikk dette greit med plassering, for han skulle ha sittet nederst på en av rekkene.
Gjest Bellatrix Skrevet 8. februar 2005 #9 Skrevet 8. februar 2005 Hos oss var det noen som vi ikke visste om kom før selve dagen, men da visste vi på forhånd at det var usikkert bl.a. pga sykdom.
Arwen Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2005 Hos oss var det noen som vi ikke visste om kom før selve dagen, men da visste vi på forhånd at det var usikkert bl.a. pga sykdom. og det er jo greit. Har hatt noen som ikke har sagt fra før for noen dager siden, men da har de spurt om de kan si fra da. Synes det er helt greit at man ikke kan, men ikke pga. jaobb. Man vet gjerne mer en fire dager før at man jobber den helga, spesielt når man ikke har en helgejobb.
Lissemor Skrevet 8. februar 2005 #11 Skrevet 8. februar 2005 Syns det er umåtelig frekt å ikke dukke opp.En kompis av oss,vel ikke nå lengre,dukket ikke opp i bryllupet vårt,han meldte ikke avbud engang.Han syns det var kjipt at dama hans ikke var invitert,de var vel on/off 10 ganger i et år,og ble sammen rett før bryllupet igjen.Makan... En annen som hadde meldt avbud,dukket plutselig opp....HELDIGVIS hadde jeg et blankt bordkort til overs på lokalet,og sanghefte og xtra stol osv.....
Arwen Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #12 Skrevet 9. februar 2005 En annen som hadde meldt avbud,dukket plutselig opp....HELDIGVIS hadde jeg et blankt bordkort til overs på lokalet,og sanghefte og xtra stol osv..... Det kan ikke jeg ha jeg, et tomt bordkort :o Er litt rystet over hva folk gjør jeg. Takk og pris vet jeg at ingen av de som har meldt avbud plutselig kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå