AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har vært venn med en Albaner i 6år. Han har alltid vært grei, men han så alltid på mye damer. Jeg vet at han har et annet kvinnesyn, altså kvinner skal lage mat og mannen jobbe. Ellers har han vært grei, kan være til å diskutere med folk eller får litt frekke toner noen ganger. Mot meg er han plutselig verdens snilleste, betaler alt, betaler tog til han og hjem igjen. Vi skulle sove litt før vi skulle ut, ca 30 min eller 1 times tid. Jeg drakk litt med han for noen dager siden, når vi skulle legge oss tror jeg han satt på romantisk musikk? Hehe 😂 og vi sov sammen, begge hadde på klær. Plutselig våkna jeg oppå han, han løfta meg, og kyssa meg flere ganger i panna. Jeg kyssa tilbake, vi hadde sex. Han spurte hva som skjedde den natta så sa jeg at jeg våkna av at han løfta meg. Nå etter det Så vil han søke fri fra jobben for å være med meg, vil at jeg skal komme til han å være der mange dager, han sa jeg kunne vært der mange mnd også om jeg kunne. Han grua seg til jeg skulle hjem. Han vil snakke med meg hele tiden på facetime. Jeg er sikker på at han vil være i et forhold med meg. Men etter alt jeg har hørt om albanere så føler jeg at jeg bare er sexleketøy? Hører at de er utro og ikke vil ha norske jenter osv. Anonymkode: 8d95d...63a
Kvinne87Rogaland Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Tydeligvis liker han deg. Og nei, vi er ikke synske og vi vet ikke hvem denne fyren er. Og alle albanere er selvfølgelig ikke like, de er mennesker. Høres ut som du fisker etter stereotypier og fordommer, slik at du kan klistre de på han. Da kan du like godt avslutte med én gang. Hva med å bli kjent med han da? 1
hocane Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: eg har vært venn med en Albaner i 6år. Har han halvlangt krøllete hår? Går han med brun skinnjakke og grå joggebukse hver dag? Endret 23. januar 2018 av hocane 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 23 timer siden, hocane skrev: Har han halvlangt krøllete hår? Går han med brun skinnjakke og grå joggebukse hver dag? Nei han har kjempe kort hår, lignende som ronaldo. Han er kjempe kjekk. Ser ut som en ekte albaner og ekte mann. Super høy med skjegg og bart av en ung alder. Aldri sett han i grå joggebukse men addidas bukser eller vanlige svarte bukser. Og en super fin svart lang jakke, som får han til å se enda mer sexy ut 😍 Anonymkode: 8d95d...63a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 All fun and games helt til du sitter på flyet fra Balkan med rompa full av heroin! Anonymkode: 8fa13...f6c 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 Hadde vært forsiktig med han. Spør han mer om familien, om han ser for seg å ende opp med albaner osv - hva familien ønsker at han skal finne. vet om altfor mange jenter som har vært samboer med albanere i mange år, før gutten bare sier hade og forlover seg med en albaner etter noen måneder Anonymkode: 5464a...423 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #7 Skrevet 25. januar 2018 Hvorfor endrer størrelsen på skriften i innlegget ditt plutselig? Hvis du er sikker på at han vil ha et forhold med deg, og du kan leve med et eventuelt annet kvinnesyn. Hvorfor ikke prøve å se hvor dette går og bli kjent? Anonymkode: 12dc8...70e
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #8 Skrevet 25. januar 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei han har kjempe kort hår, lignende som ronaldo. Han er kjempe kjekk. Ser ut som en ekte albaner og ekte mann. Super høy med skjegg og bart av en ung alder. Aldri sett han i grå joggebukse men addidas bukser eller vanlige svarte bukser. Og en super fin svart lang jakke, som får han til å se enda mer sexy ut 😍 Anonymkode: 8d95d...63a Tror ikke at han seriøst lurte, men flott det. Anonymkode: 12dc8...70e 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #9 Skrevet 25. januar 2018 Det faktum at han har endret seg "plutselig" fra å være en damenes mann til å gå all inn på deg virker noe suspekt. Han har virkelig skrudd på sjarmen til de grader at det virker nesten parodisk. En mann som "vil slutte å jobbe for å kunne tilbringe tid med meg" er beste fall lite realistisk. Dette stemmer også lite med at "mannen skal jobbe, og kvinnen være hjemme". Hans fremgangsmåte seksuelt er også noe underlig, å gå fra å være venner og skulle sove sammen til å gjøre seksuelle fremstøt mens du sover. Han virker som en mann med en plan, og du virker som et lett offer som med hjerter i øynene beskriver utseendet hans og synes han er kjempekjekk. Magefølelsen tar sjelden feil, så at du stiller spørsmål på KG burde fortelle deg at du har rett i å være mistenksom. Anonymkode: 9ad1f...d7a 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #10 Skrevet 27. januar 2018 På 24.1.2018 den 21.31, AnonymBruker skrev: Hadde vært forsiktig med han. Spør han mer om familien, om han ser for seg å ende opp med albaner osv - hva familien ønsker at han skal finne. vet om altfor mange jenter som har vært samboer med albanere i mange år, før gutten bare sier hade og forlover seg med en albaner etter noen måneder Anonymkode: 5464a...423 Har hatt planer om å spørre om det. Moren han er sammen med en norsk mann og har et barn med en norsk mann. Han sa en gang at han kunne sikkert vært sammen med ei norsk jente, men ikke gifte seg med ei. Jeg spurte en gang hva han synes om ei jente å da svarte han "hun ser for norsk ut". Nå er ikke jeg helt norsk da, men han elsker de andre genene jeg har veldig. Har jo også merket at han er veldig glad i slike kardashians damer også.. tror jeg må prate med han. Anonymkode: 8d95d...63a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #11 Skrevet 27. januar 2018 Hvor gamle er dere? Anonymkode: c3233...68b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #12 Skrevet 28. januar 2018 På 27.1.2018 den 15.12, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Anonymkode: c3233...68b 20 og 21 Anonymkode: 8d95d...63a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #14 Skrevet 30. januar 2018 Varselbjellende ringer vel litt da han vil ta fri fra jobb(?) veldig mange av de skal ha! De tar kontroll og tar fri fra jobb, ringer med FaceTime og vil ikke du skal reise. Jeg vet jo ikke, men jeg synes det høres rart ut. Bruk heller tiden godt på å finne ut hva han vil og hvor seriøs han er før du hopper inn i et forhold tenker jeg Anonymkode: 04631...4be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå