Gå til innhold

Jeg var avvisende fordi han gav for mye oppmerksomhet til andre kvinner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det rare er at han virker som en veldig god person. Det var han som tok kontakt med meg, og gav uttrykk for at han vil date. Men grunnen til at jeg avviste var fordi jeg tenkte at han kommer til å ha flørter på si selv om vi evt skulle blitt sammen. Han har ikke hatt kjæreste som jeg vet, og er 28. Jeg er 26. jeg følte at han følte det samme, da han virket veldig skuffet over st jeg ikke ville treffes. Men likevel så postet han bilder av en kjendis med hjerte til. Og dette kan han gjøre med andre kvinner som ikke er kjente også.... når han gjør det så tenker jeg at han i utgangspunktet ikke har respekt for meg. Og jeg tenker at han kanskje ikke føler noe når han holder på slik. :( har noen ganger lurt på om han har noe gående med flere, da han kan finne på å skrive hjerter til andre. Selv holder jeg ikke på slik til menn jeg ikke er involvert med. Det er som om han har en flørt hele tiden.. men kan være vennskapelig siden en del av disse kvinnene er i forhold allerede. 

På samme tid er jeg redd for at jeg lar en bra mann gå, og noen andre som gir han sjansen er heldige å få en bra mann.

så hva tenker dere? Overanalyserer jeg eller er det like greit å la han gå?

Anonymkode: 02012...6c3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje du projiserer dine frykter på han. Du er redd for at han skal flørte med andre, og da er det noe du legger veldig merke til, med en gang det er en antydning til det. Jeg syns du burde gi han en sjans, men passe på at du ikke "tar" han på ting han ikke fortjener å få tyn for. For det handler vel kanskje mer om deg, virker det som.

Oppførsel på sosiale medier er like forskjellig som folk er forskjellig. Det er ikke noen regler på hva som betyr hva.

• Liker 2
Skrevet

Postet bilde av en kjendis med hjerte til? Tror ikke du har gått glipp av noe..

Anonymkode: 07155...c16

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig:laugh:

• Liker 3
Skrevet

Like greit å la han gå! Det vil bli et moment i hele forholdet deres når han ikke under dating engang holder seg unna andre damer. Det er respektløst og han virker som en som elsker å flørte og få damer på kroken, og ikke en seriøs type

Skrevet
4 minutter siden, malen93 skrev:

Like greit å la han gå! Det vil bli et moment i hele forholdet deres når han ikke under dating engang holder seg unna andre damer. Det er respektløst og han virker som en som elsker å flørte og få damer på kroken, og ikke en seriøs type

Vi datet aldri. Det var grunnen til at jeg valgte å ikke date han, at han holdt på sånn :) men jeg får aldri cite hva som hadde skjedd om vi gjorde det. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men likevel så postet han bilder av en kjendis med hjerte til. Og dette kan han gjøre med andre kvinner som ikke er kjente også.... når han gjør det så tenker jeg at han i utgangspunktet ikke har respekt for meg.

Hvis de hjertene og bildene av kjendiser han aldri kommer til å møte gjør deg såååå usikker, hva de damene han møter i hverdagen da? De han smiler til, prater med, bryr seg om, de han KLEMMER. Wæææ, nei nå satt du i det ts.

Anonymkode: 95a6e...884

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de hjertene og bildene av kjendiser han aldri kommer til å møte gjør deg såååå usikker, hva de damene han møter i hverdagen da? De han smiler til, prater med, bryr seg om, de han KLEMMER. Wæææ, nei nå satt du i det ts.

Satt i hva?

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Satt i hva?

klisteret vel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...