Gå til innhold

Erfaring med Klinikk Arendal? Stramme vagina

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for medfølelse, men tapet av mannen har jeg jobbet meg forbi over tid. Nå ønsker jeg en normal fremtid.

Søkte på Volvat, men var ikke noe av disse operasjonene i min del av lsndt? Kan du si om du var i øst, vest, nord eller sør? Utrolig oppfølftende å høre hvordan du har fått forklart, blitt hørt og ikke minst fått. Hvilken pris ligger dette på? Betaler det jeg må, men må vite hvor lenge jeg evt må spare. Har du hatt svie eller arrsmerter i etterkant?

Anonymkode: 34134...07d

Jeg dro til Volvat i Oslo, mener jeg betalte 30 000 for 7 år siden. Men hver krone var verdt det.  Rekonvalesensen var tøff, men jeg har ikke hatt problemer siden. Det første året kunne jeg kjenne det dra litt over rompa, der det ble brukt et slags nett for å feste vagina igjen, men ut over det har det ikke vært noe å sette fingeren på. Føler meg som en 17 åring. 😀

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må stramme opp en del i skjedeåpning og skjedekansl, og har bestilt konsultasjon. Noen som har erfaring der i fra?

Uff da:/ Hvor mange barn har du født, siden du er nødt til å operere?

Skal snart føde barn nr.2 jeg, og tenker det vil henge og slenge litt her også.

Anonymkode: 5fba1...0ab

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff da:/ Hvor mange barn har du født, siden du er nødt til å operere?

Skal snart føde barn nr.2 jeg, og tenker det vil henge og slenge litt her også.

Født 1 og er 25. Jeg henger og slenger ikke, jeg har fått senkomplikasjoner. Jeg ble utmattet på siste trykkene som endte med at jordmor måtte revne meg.

Går nok bra.

Skrevet
10 minutter siden, palamina skrev:

Jeg dro til Volvat i Oslo, mener jeg betalte 30 000 for 7 år siden. Men hver krone var verdt det.  Rekonvalesensen var tøff, men jeg har ikke hatt problemer siden. Det første året kunne jeg kjenne det dra litt over rompa, der det ble brukt et slags nett for å feste vagina igjen, men ut over det har det ikke vært noe å sette fingeren på. Føler meg som en 17 åring. 😀

Takk og lov. Da finnes det håp. Kan jeg ringe de og spørre litt tror du?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk og lov. Da finnes det håp. Kan jeg ringe de og spørre litt tror du?

Ja, dette ordner seg! 😘 Bare ring og snakk med dem du, alle jeg hadde kontakt med hos Volvat var veldig forståelsesfulle og profesjonelle.

Skrevet
1 time siden, palamina skrev:

Ja, dette ordner seg! 😘 Bare ring og snakk med dem du, alle jeg hadde kontakt med hos Volvat var veldig forståelsesfulle og profesjonelle.

Tusen, tusen, tusen takk! Godt å høre😀

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, palamina skrev:

Men hvis du føder et nytt barn må du ta en ny operasjon ?

Anonymkode: 3502a...9e1

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis du føder et nytt barn må du ta en ny operasjon ?

Anonymkode: 3502a...9e1

Kan svare for min del. Om jeg ikke får gjort noe kommer jeg aldri til å ha sex eller partner igjen om jeg ikke gjør noe. Derfor er de offentlige skeptiske til å gi meg operasjon i denne alderen. Dette forstår jeg meget godt, men det er ikke artig eller behagelig å ha det slik til du blir 50. K min situasjon er jeg inforstått med at det ikke blir mer bsrn, sex, samliv osv. Jeg klarer ikke onsnere engang pga påminnelse om konsekvensene sv fødsel. Pr dags dsto kan jeg ikke få flere barn. Hvorfor skal jeg sørge om jeg får normal hverdag+sex, men ikke flere barn?

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Født 1 og er 25. Jeg henger og slenger ikke, jeg har fått senkomplikasjoner. Jeg ble utmattet på siste trykkene som endte med at jordmor måtte revne meg.

Går nok bra.

Du ble klippet?

Du vet vaginaen atter en gang vil forandre seg om du får flere barn i framtiden.

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ble klippet?

Du vet vaginaen atter en gang vil forandre seg om du får flere barn i framtiden.

Hun skriver at hun er innforstått med at det ikke blir flere barn. Det finnes virkelig ikke noe alternativ når man opplever komplikasjoner etter fødsel av det formatet som ts beskriver, det er nok vanskelig å forstå for den som ikke har vært der selv.

Jeg ventet til jeg var sikker på at jeg ikke skulle ha flere barn før jeg opererte meg. Men jeg fikk også beskjed om at resultatet ikke ville bli ødelagt av en graviditet alene bare jeg unngikk vaginal fødsel, og at jeg kunne velge keisersnitt hvis jeg likevel ble gravid igjen.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du ble klippet?

Slik det er i dag våger jeg verken gohold eller sex. Blir ikke barn uten sex 

Jeg revnet.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik det er i dag våger jeg verken gohold eller sex. Blir ikke barn uten sex 

Jeg revnet.

Forhold*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...