lillen Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 Jeg er helt blakk. Og jeg har ettervekst som skulle blitt tatt for lenge siden...(tror det er nesten et år siden jeg bleket sist!). Har for det meste bleket hår (det "underste" håret er mørkt), og ca 10 cm ettervekst. Nå er jeg gravid, og da er det safest å heller stripe... Blir jo uansett bedre enn etterveksten min... (tenkte ikke jeg skulle gjøre noe med det mørke håret i denne omgang, for det synes så lite) Er det noen som vet om noen salonger i Trondheim som for øyeblikket har lærlinger - og billig?
~sikka~ Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 Har sett dem etterlyse modeller på Migo-senteret og frisørsalongen i fokus-bygget på Heimdal ihvertfall...
lillen Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2005 Når det står at de etterlyser modeller...er det til sånn "vi-skal-gjøre-no-sprøtt-med-håret-ditt-time", eller kan jeg velge helt selv...?
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 H2 har en frisørskole som ligger i en stikk gate til nodre(husker ikke hva gata het, men den er vel littbortfor egon (den som igjen ligger attme nova). norsk frisørskole har i samme bygg som egon som ligger i dronningens gate. vært på begge plasser. helt greit og veldig billig. men ting kan ta litt tid....
~sikka~ Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 Når det står at de etterlyser modeller...er det til sånn "vi-skal-gjøre-no-sprøtt-med-håret-ditt-time", eller kan jeg velge helt selv...? Som regel kan man velge selv. Det står som regel på plakaten hvis de trenger modell til permanent f.eks.
Loolaa Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 H2 har en frisørskole som ligger i en stikk gate til nodre(husker ikke hva gata het, men den er vel littbortfor egon (den som igjen ligger attme nova). norsk frisørskole har i samme bygg som egon som ligger i dronningens gate. vært på begge plasser. helt greit og veldig billig. men ting kan ta litt tid.... Jeg har brukt H2 frisørskole flere ganger til stussing av langt hår og farging av ettervekst. Den ligger i Thomas Angels gate. Helt greit og ikke minst billig, men det tar gjerne litt lenger tid enn i en frisørsalong.
lillen Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2005 Har ikke lagt merke til den jeg... Hvilken av "alle" H2-inngangene er det? Bestiller man time på vanlig vis?
Loolaa Skrevet 10. februar 2005 #8 Skrevet 10. februar 2005 Har ikke lagt merke til den jeg... Hvilken av "alle" H2-inngangene er det? Bestiller man time på vanlig vis? Heh, ja det er vel tre utgaver av H2 der! Det er rett ved siden av den vanlige frisørsalongen, det vil si den i midten. Jeg har ringt og bestilt time på vanlig vis når jeg har vært der, eller gått innom. OBS: de har bare åpent i skoletida, siden det er en frisørskole. Så ingen timer på kveld eller lørdager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå