Gå til innhold

Spenningen med aldersforskjellen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en 15 år yngre mann på et utested. Jeg var nysingel og smigret over oppmerksomheten denne unge mannen gav meg. Følte behov  for en rebound og ble med han hjem. 

Dagen derpå skammet jeg meg over dette og følte meg skikkelig bad. Til tross for at han var fornøyd og at han koste seg i lag med meg. Jeg gikk hjem i "walk of shame". Bestemte meg for å ikke fortelle dette til noen. Har ikke hatt noen forventinger til å treffe han igjen og bestemte meg for å glemme hele episoden.

Men nå to måneder etterpå har han kontaktet meg, addet meg på sosiale medier etc. Han har tatt initiativ til å treffes gjentatte ganger. (Tror ikke dette var i edru tilstand). Spurt om vi skal se film etc🤣 

Til slutt lot jeg han komme til meg. Var ikke edru selv da. Da han kom betrodde han seg til meg om sin turbulente barndom. Han sa også at han synes at jeg er så vakker og at han ikke klarer å slutte å tenke på meg. Han synes det er spennende å møte meg. Vi hadde det fint sammen og han var hos meg et døgn. Vi så film,  snakket sammen og var intime.

Føler nesten at jeg blir forelsket i denne unge vakre atletiske mannen. Men jeg vet jo innerst inne at det ikke er realistisk og at det bare er et eventyr...Det er bare en søt drøm. Vi er på forskjellig sted her i livet.

Noen med lik erfaring?

Anonymkode: dbff8...2d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en tante som var gift med en 12 år yngre mann da hun var i 30 årene. Hun var veldig pen. Men når hun passerte 50 så var de skilt for lengst og han hadde fått en yngre dame.  Vet ikke om det var fordi hun ble for gammel for ham.  Men han behandlet henne ikke bra og kalte henne gammel når de kranglet. Så det endte ikke bra for dem.

Anonymkode: 265dd...ba5

Skrevet

Jeg ville vært meget skeptisk. Hvis du er nysingel så er du kanskje ekstra sårbar, og åpen for komplimenter? En person som tar kontakt for "å se film", som oftest i beruset tilstand høres ikke så seriøs ut. 

Kan være han er seriøs, men håper du er veldig forsiktig. 

Anonymkode: 5cb8a...ba5

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville vært meget skeptisk. Hvis du er nysingel så er du kanskje ekstra sårbar, og åpen for komplimenter? En person som tar kontakt for "å se film", som oftest i beruset tilstand høres ikke så seriøs ut. 

Kan være han er seriøs, men håper du er veldig forsiktig. 

Anonymkode: 5cb8a...ba5

Takk for tips.

Jeg har inntrykk av at han liker meg og synes det er spennende. Men jeg ser ikke på det som realistisk at det kan bli vi to. Så jeg forsøker å ikke være simpel og la meg lure av hans vakre ytre. Han foreslo å se film med meg etter at han hadde blitt edru. Men som sagt så er vi på forskjellig sted. Han har begynt på en lang utdannelse og jeg har fast jobb og klar for å etablere meg. Han tenker nok ikke langsiktig i det hele tatt. Han tenker her og nå. Han liker å feste. Han vet nok heller ikke hvordan han skal gå frem når det gjelder kvinner😂 men ja. Synes det er spennende. En kortvarig trøst etter å ha blitt nysingel...Jeg kommer ikke til å kontakte han igjen. Best å holde seg unna.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en tante som var gift med en 12 år yngre mann da hun var i 30 årene. Hun var veldig pen. Men når hun passerte 50 så var de skilt for lengst og han hadde fått en yngre dame.  Vet ikke om det var fordi hun ble for gammel for ham.  Men han behandlet henne ikke bra og kalte henne gammel når de kranglet. Så det endte ikke bra for dem.

Huff da.  Ja. Man bør tenke langsiktig..men det sier mer om hva slags person han er enn aldersforskjellen.  Virker som han er overflatisk og gikk kun etter utseendet. 

Skrevet

Kan du si noe om hvordan han sjekket deg opp? :) 

Jeg kunne gjerne tenkt meg å være han fyren (ikke misforstå) altså....:

Anonymkode: c8612...2e9

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff da.  Ja. Man bør tenke langsiktig..men det sier mer om hva slags person han er enn aldersforskjellen.  Virker som han er overflatisk og gikk kun etter utseendet. 

Ja han var nok mest betatt av det vakre utseende hennes. At han hadde en dårlig og umoden personlighet var uflaks for henne. Ellers så tror jeg ikke at alder har så mye å si hvis begge parter er voksne og glade i hverandre.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du si noe om hvordan han sjekket deg opp? :) 

Jeg kunne gjerne tenkt meg å være han fyren (ikke misforstå) altså....:

Anonymkode: c8612...2e9

Han huket tak i meg på utested og sa hei. Deretter var praten i gang. Anbefaler å ikke være for full 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...