AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Hei! Jeg trenger reisetips! Vi vil reise på ferie, å har kun Juli til disposisjon. Men vi har noen kriterier som gjør søkningen litt vanskeligere. Det kan ikke være for varmt, helst rundt 20-25 grader. 30+ blir alt for varmt. Vi reiser også for å slappe av, komme oss vekk fra hverdagen..Så det må være et avslappende sted, noe som utelukker storbyer.. Helst ikke alt for mange timer i fly og prisen vil jeg gjerne ha under 20.000. Tenker ca 10-14 dager. Alle reisemålene jeg har kommet på slik som Hellas, Spania osv er jeg redd blir for varmt i juli.. Så alle tips mottas med takk 😄 Anonymkode: 914db...7b7
camliiaa Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Hva med Polen? Har hørt det er fint der om sommeren, langs kysten, sør.
funginger Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 (endret) På 1/23/2018 den 17.59, camliiaa skrev: Hva med Polen? Har hørt det er fint der om sommeren, langs kysten, sør. Danmark? Norge? Sverige, feks Koster, Tyskland, det er noen fine havnebyer i England, nord i Frankrike er sikkert heller ikke så verst. Ops, var ikke meningen å sitere. Endret 24. januar 2018 av funginger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå