AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har tørr hud nå på vinterhalvåret, og inneluften er ekstremt tørr. Jeg skal gå til innkjøp av luftfukter i morgen (er ikke vant til så tørr luft fra før). Armene har mange røde prikker som svir, regner med det kommer av fordi den er tørr og sensitiv. Har noen noe tips til en god krem som gir mye fuktighet til sensitiv hud? Eller noe andre råd? Tåler ikke olivenolje på huden, den blir verre.. Anonymkode: adcc8...aec
^^Belle^^ Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Vi bruker Aderma Exomega på minsten vår som har tendenser til eksemhud. Kjøpes på apoteket.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Decubal er en god og feit krem. Finnes i "normal" versjon, med rundt 30% fett, og i "ekstremversjon" med rundt 70% fett. Fås kjøpt på apotek. Anonymkode: 2d118...794
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 Jeg har en sønn som sliter med det samme. Og nesten alt svir når det først er veldig tørt. Aderma Exomega fungerer ikke på han, den svei. Hos oss fungerer Akrem eller jojoba olje. Så hvis man kan få prøver på apoteket, eller hvor man kjøper det. Så kan det være veldig lurt. For mange av kremene er veldig dyre, så kjedelig om man tar et bomkjøp. Anonymkode: 077e6...157
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 Tusen takk for tips, skal på apoteket nå etterpå, så tar med lista.😁 De gir vel bort prøver? Anonymkode: adcc8...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå