AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Hva tenker de egentlig? Ble nå kontaktet av en mann jeg datet i 3 mnd, for 3 år siden. Han dumpet meg, så ba han om en ny sjanse, fikk det, og dumpet meg med en gang igjen. Nå skriver han utrolig mange meldinger om hvor mye han har tenkt på meg, savner meg og hvor fantastisk jeg er. Og han er ikke den eneste. Flertallet av de jeg har datet over tid, kommer tilbake. Selv om det var de som dumpet meg. Han ene var da ærlig da, sa at han hadde datet så mye det siste året, men fant ingen som var så bra som meg, så lurte på om han kunne få en sjanse til. Nå har jeg ikke gitt noen av de en ny sjanse. For det er jo en grunn til at de dumpet meg. Men jeg lurer på hvorfor de gjør det? Noen her som tar kontakt med menn/kvinner dere har datet/vært sammen med. Og hvorfor? Anonymkode: e40c2...74a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Han finner seg ingen bedre og tror du kan være enkel å bli sammen med igjen. Anonymkode: 10b5e...bb0
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Spør han Kanskje han forteller deg det? Skulle bare mangle Anonymkode: 20729...2c5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 Man lurer vel på om man gjorde rett, og i mange tilfeller finner man ut at man gjorde rett, så holder med deg i å ikke gi dem en ny sjanse. Når det gjelder han første du nevner virker det som han liker å leke med folks følelser. Anonymkode: bb6ec...15a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 Jeg tror de gjør det fordi de kan det. Mange kvinner tar menn tilbake igjen og igjen og dumpes igjen og igjen. Det sender signaler om at å tråkke på andres følelser og gjerne gjentatte ganger er helt ok. De tenker: jeg kan gjøre hva jeg vil, så kan jeg bare gå tilbake hvis jeg blir ensom og bare gå igjen hvis der er noen problemer. Han der lyger jo også så det renner. Klart han ikke har savnet deg masse, tenkt masse på deg eller noe som helst de siste 3 årene. Det er 3 år. Han hadde nok sagt noe før om det var sant. Han sier nok heller det han sier for å få det som HAN vil, tenker jeg. Støtter fullt og helt å bare avvise dem. Det blir i 99% av tilfellene bare den samme drillen på ny og skjegget i postkassen. Anonymkode: 4fc10...c2a 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #6 Skrevet 23. januar 2018 Sannsynligvis lenge siden han har lykkes, så han prøver seg på noe trygt en periode. Anonymkode: da9e6...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #7 Skrevet 23. januar 2018 Har opplevd dette flere ganger!! Har 4 ekser som kunne dødd for å få en sjangse til..de føkka det opp å skjønner det nå,men Sorry..to little to late🙄 han ene som jeg var sammen med for 7 år siden sa han var klar for å sette en ring på fingern min om jeg var villig til å gi han en ny sjanse..han har tenkt så mye på meg de siste årene å innsett at jeg var den ene rette! Anonymkode: 2195f...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå