Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går mot slutten av medisinering.dag 10 med menopur. 

Noen som har reagert med synsforstyrrelser og svimmelhet på denne medisinen? 

Trodde ærlig talt jeg skulle gå rett ned for telling på jobb her isted . 

Gjorde det ikke, men er litt dissy enda. Har kun 1 dag igjen, så håper jo at jeg skal klare å fullføre. 

Kan jo være at psyken spiller et puss og blir litt redd når synet snevrer seg. 

Ble rimelig varm her også.

setter pris på svar, da klinikk er stengt. Og legevakt vet mindre om slikt. 

Anonymkode: 32bf7...d50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med denne medisinen men sjekket på felleskatalogen.no, skal også stå i pakningsvedlegget om du har det. Hvis ikke er det fort gjort å sjekke på felleskatalogen.no :biggrin:

Her

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble veldig svimmel av nesesprayen jeg brukte (Superkur i stedet for Synarela). Og jeg hadde synsforstyrrelser, men tror det var knytet til migrene, som jeg også fikk av sprayen. Menopur merket jeg derimot ingen bivirkninger av. Da jeg brukte den, hadde jeg kort protokoll, altså ingen nedregulering med spray.

Anonymkode: 46852...e73

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble veldig svimmel av nesesprayen jeg brukte (Superkur i stedet for Synarela). Og jeg hadde synsforstyrrelser, men tror det var knytet til migrene, som jeg også fikk av sprayen. Menopur merket jeg derimot ingen bivirkninger av. Da jeg brukte den, hadde jeg kort protokoll, altså ingen nedregulering med spray.

Anonymkode: 46852...e73

Kan jo være at synarela er grunnen kanskje? Det er hvertfall utrolig ubehagelig . 

Føltes  ut som jeg bare skulle sovne.hjernen og synet bare slo seg av i noen sekunder, mens jeg sto oppreist! ( vanskelig forklart.)  

jeg kan alltids lese på bivirkninger, der finner man som regel hva man plages av , uansett. Derfor jeg lurte på om noen muligens hadde erfaring rundt dette:) 

Anonymkode: 32bf7...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...