AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Har akkurat datet en fyr som jeg møtte på Sukker. Det har egentlig gått ganske fort frem; vi møttes etter å ha chattet sammen 3 dager (da gikk vi tur), møttes hos han på andre date (filmkveld og pizza) og hos meg på date 3. Etter å ha kjent hverandre nesten to uker ønsket han at vi skulle være eksklusive (dette var forrige helg). Dette var også første gangen vi hadde sex. Denne helgen var vi på en langhelg i en by i Skandinavia for å bli bedre kjent og bruke litt mer tid sammen. Vi hadde det koselig på fredag, da spanderte han middag siden vi ikke hadde hatt en "middag date" ute sammen. Lørdag var også koselig. Men på søndag fortalte han at ikke ønsket å slå seg ned med det første og beste, han ønsket å date andre og ikke møte meg mer. Jeg ble veldig overrasket siden han er den som ønsket å være eksklusiv, reise på langhelg sammen og har styrt hvor fort frem vi har gått. Har selvfølgelig tatt initiativ til å møtes jeg også og interessen har vært gjensidig. Men jeg ønsket ikke å gå så fort frem fordi jeg har brent meg endel i kjærlighetslivet. Dette var han klar over og han respekterte det. Derfor "stolte jeg på" intensjonene hans når han foreslo å være eksklusiv og tolket det som at han faktisk likte meg og var interessert i et forhold. Må også nevne at dette er en fyr på 30 som ikke har hatt dame før og ikke har datet før nå nylig (han datet et par stykker i fjor høst, men det gikk ikke lenger enn et par dater). Han har veldig lite erfaring med damer og jeg er den han har gått såpass langt med ved å ha sex og reise sammen på langhelg. Jeg sa til han at jeg synes det var dårlig gjort å la det gå så langt for å bare dumpe meg ut av det blå, og at det han gjorde nå var skikkelig drittsekk oppførsel. Da bare lo han av meg. For det var ut av det blå; jeg har tenkt frem og tilbake på hva som egentlig skjedde, hva jeg gjorde galt og hva jeg kunne gjort annerledes. Men han sa at jeg ikke gjorde noen ting galt. Det gjør meg bare enda mer forvirret. Vi hadde mye til felles og hadde god kjemi (dette mente han også). Hva mener dere; er dette normalt oppførsel egentlig? Jeg har vært tydelig hele veien og ikke vært lett på tråden. Anonymkode: fc1ce...271
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har opplevd noe tilsvarende - det var HAN som gikk fort frem, og så trakk seg fullstendig ut. Jeg satt igjen som et spørsmålstegn. Det høres litt "intenst" ut for min del å avtale eksklusivitet etter to uker og reise bort etter så kort tid. Det kan godt hende at han gikk fort frem og så fikk kalde føtter, dvs. han innså først etterpå at han hadde gått for fort frem. Folk begår jo feil. Kanskje har han følt litt på dette at alle kameratene etter hvert har kjæreste, og han burde også ha det. Det er jo ikke bare kvinner som opplever det presset, og det kan føre til at man prøver å få det til å fungere med noen man egentlig ikke opplever det helt store med. Og så innser man det, og at man heller burde date litt flere mennesker. Det er ikke stort å gjøre med det det, annet enn å kutte kontakt og gå videre. Og innse at du må gi deg selv en avslutning og akseptere uvissheten. Anonymkode: 66851...70d 2
Benson Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Vet du med sikkerhet at han ikke har erfaring med kvinner før, eller kan det være noe han sier? Høres mest ut som en slags sjekkereplikk. Uansett er det dårlig oppførsel. Bare å reise seg opp og gå videre. 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd noe tilsvarende - det var HAN som gikk fort frem, og så trakk seg fullstendig ut. Jeg satt igjen som et spørsmålstegn. Det høres litt "intenst" ut for min del å avtale eksklusivitet etter to uker og reise bort etter så kort tid. Det kan godt hende at han gikk fort frem og så fikk kalde føtter, dvs. han innså først etterpå at han hadde gått for fort frem. Folk begår jo feil. Kanskje har han følt litt på dette at alle kameratene etter hvert har kjæreste, og han burde også ha det. Det er jo ikke bare kvinner som opplever det presset, og det kan føre til at man prøver å få det til å fungere med noen man egentlig ikke opplever det helt store med. Og så innser man det, og at man heller burde date litt flere mennesker. Det er ikke stort å gjøre med det det, annet enn å kutte kontakt og gå videre. Og innse at du må gi deg selv en avslutning og akseptere uvissheten. Anonymkode: 66851...70d Tror nok det var det som skjedde. Derfor synes jeg det var rart han gikk så fort frem. Jeg spurte om han var sikker på om han ville være eksklusiv etter så kort tid og at jeg ikke ønsket å stresse eller presse frem noe som han ikke var sikker på. Men han ville og han ønsket å date bare meg. Når vi sendte meldinger etter å ha skilt lag på søndag, skrev han at han føler at han har gjort sitt livs tabbe ved å kutte ut meg så brått og si at han ønsket å møte andre. Jeg derimot ville aldri blitt ordentlig trygg på han når jeg vet at han alltid vil tro at det er noen bedre for han der ute. Sånn sett er det bra at det tok slutt før det gikk for langt. Anonymkode: fc1ce...271 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 15 minutter siden, Benson skrev: Vet du med sikkerhet at han ikke har erfaring med kvinner før, eller kan det være noe han sier? Høres mest ut som en slags sjekkereplikk. Uansett er det dårlig oppførsel. Bare å reise seg opp og gå videre. Jeg vet ikke det med 100% sikkerhet. Spurte han om hvorfor han ikke hadde møtt noen før nå. Han fortalte at han hadde vært en overvektig, usikker "nerd" som hadde vært mer opptatt av dataspill og høyere utdanning enn jenter og sosialisering. Uansett er det en merkelig ting å lyve om. Anonymkode: fc1ce...271
Lava Anne Skrevet 23. januar 2018 #6 Skrevet 23. januar 2018 Umodent. Og så lo han av det du sa i tillegg, når det jo var sant. Ingen vits i å kaste bort mer tid på en sånn fyr. 8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #7 Skrevet 23. januar 2018 Merkelig å avslutte så kort tid etter å ha ønsket å være eksklusiv. Kjipt og sårt der og da, men det er bedre å ha et liv uten slike vinglepettere. Det er greit å være litt usikker når man dater, men når man ønsker å være eksklusiv, og drar på en hel langhelg, så er man jo hvertfall nesten i et forhold i mine øyne. Usikkerhet om man ønsker noe videre må man ta på et tidligere tidspunkt spør du meg. Anonymkode: e6c60...6b9 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #8 Skrevet 23. januar 2018 2 minutter siden, Lava Anne skrev: Umodent. Og så lo han av det du sa i tillegg, når det jo var sant. Ingen vits i å kaste bort mer tid på en sånn fyr. Ja, synes det var dårlig gjort å le av meg når jeg når jeg sa det. Da vet jeg iallfall hvordan han ville reagert i en fremtidig diskusjon. Følte at han ikke respekterte meg om mine meninger/reaksjon når han kom med dette ut av det blå. Anonymkode: fc1ce...271 4
FluffyJuggernaut Skrevet 23. januar 2018 #9 Skrevet 23. januar 2018 For en drittsekk, tenk at han lo av deg!? Vær glad du er kvitt den empatiløse fjotten. Lurer på om han bare gikk all in for å manipulere deg? Og om han er så nedsnødd at han tror at han blir å få slik kontakt med mesteparten han dater, så kommer han nok til å få en brå oppvåkning. Bare du hold deg sterk når/om han kommer krypende tilbake. Sånn skal du ikke tillate menn å behandle deg. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #10 Skrevet 23. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig å avslutte så kort tid etter å ha ønsket å være eksklusiv. Kjipt og sårt der og da, men det er bedre å ha et liv uten slike vinglepettere. Det er greit å være litt usikker når man dater, men når man ønsker å være eksklusiv, og drar på en hel langhelg, så er man jo hvertfall nesten i et forhold i mine øyne. Usikkerhet om man ønsker noe videre må man ta på et tidligere tidspunkt spør du meg. Anonymkode: e6c60...6b9 Ikke sant? Usikkerhet er vanlig å ha så tidlig når man dater. Derfor er det rart at han kjører på med å være eksklusiv og langhelg så tidlig i stede. Anonymkode: fc1ce...271
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #11 Skrevet 23. januar 2018 Det er helt greit å endre mening eller finne ut at man ikke ønsker å gå lenger med en person, men måten han sa det til deg var ikke spesielt hyggelig. Det er nok sårt og forvirrende nå, men du vil nok bli veldig glad for at det ikke gikk lenger med denne mannen. Anonymkode: e60e4...4bd 1
Lava Anne Skrevet 23. januar 2018 #12 Skrevet 23. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spurte han om hvorfor han ikke hadde møtt noen før nå. Han fortalte at han hadde vært en overvektig, usikker "nerd" som hadde vært mer opptatt av dataspill og høyere utdanning enn jenter og sosialisering. Anonymkode: fc1ce...271 Det kan være greit å være litt obs på nerdene som endelig har klart å bli populære. Mange av dem er forferdelig oppmerksomhetssyke. 6
pewdiepie Skrevet 23. januar 2018 #13 Skrevet 23. januar 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har akkurat datet en fyr som jeg møtte på Sukker. Det har egentlig gått ganske fort frem; vi møttes etter å ha chattet sammen 3 dager (da gikk vi tur), møttes hos han på andre date (filmkveld og pizza) og hos meg på date 3. Etter å ha kjent hverandre nesten to uker ønsket han at vi skulle være eksklusive (dette var forrige helg). Dette var også første gangen vi hadde sex. Denne helgen var vi på en langhelg i en by i Skandinavia for å bli bedre kjent og bruke litt mer tid sammen. Vi hadde det koselig på fredag, da spanderte han middag siden vi ikke hadde hatt en "middag date" ute sammen. Lørdag var også koselig. Men på søndag fortalte han at ikke ønsket å slå seg ned med det første og beste, han ønsket å date andre og ikke møte meg mer. Jeg ble veldig overrasket siden han er den som ønsket å være eksklusiv, reise på langhelg sammen og har styrt hvor fort frem vi har gått. Har selvfølgelig tatt initiativ til å møtes jeg også og interessen har vært gjensidig. Men jeg ønsket ikke å gå så fort frem fordi jeg har brent meg endel i kjærlighetslivet. Dette var han klar over og han respekterte det. Derfor "stolte jeg på" intensjonene hans når han foreslo å være eksklusiv og tolket det som at han faktisk likte meg og var interessert i et forhold. Må også nevne at dette er en fyr på 30 som ikke har hatt dame før og ikke har datet før nå nylig (han datet et par stykker i fjor høst, men det gikk ikke lenger enn et par dater). Han har veldig lite erfaring med damer og jeg er den han har gått såpass langt med ved å ha sex og reise sammen på langhelg. Jeg sa til han at jeg synes det var dårlig gjort å la det gå så langt for å bare dumpe meg ut av det blå, og at det han gjorde nå var skikkelig drittsekk oppførsel. Da bare lo han av meg. For det var ut av det blå; jeg har tenkt frem og tilbake på hva som egentlig skjedde, hva jeg gjorde galt og hva jeg kunne gjort annerledes. Men han sa at jeg ikke gjorde noen ting galt. Det gjør meg bare enda mer forvirret. Vi hadde mye til felles og hadde god kjemi (dette mente han også). Hva mener dere; er dette normalt oppførsel egentlig? Jeg har vært tydelig hele veien og ikke vært lett på tråden. Anonymkode: fc1ce...271 det e absolutt ikke drittsekk oppførsel. han endret mening. det er lov. Kanskje han fant ut neste dag at han kanskje ville være singel litt lengre og ikke være eksklusive allikavell. er absolutt ikke drittsekk oppførsel og skifte mening. at han lo av deg etterpå er drittsekk oppførsel men ikke endre meningen. skal jeg liksom være drittsekk om jeg bestemmer meg imorgen at jeg ikke vil være sammen med kjæresten min ? det er ikke drittsekk oppførsel. du kan spørre ham hvorfor han endret mening men jeg tipper det ikke har så mye med deg å gjøre, men at han vil vøære fri og singel 1
Nuith Skrevet 23. januar 2018 #14 Skrevet 23. januar 2018 Han trodde ikke han hadde draget, men så fikk han deg på kroken og nå tror han at han har sjansen på noe bedre. 1
Lee Jones Skrevet 23. januar 2018 #15 Skrevet 23. januar 2018 Det høres jo ut som at han ville være eksklusive og kanskje starte et forhold. Det virker jo som det var mye enveisinitiering fra hans side. Så når dere er på en helgeweekend så var du sjenert og tafatt. Han vil jo selvfølgelig ikke ha en dukke som ikke gjør noe. Menn får ikke følelser slik. En ærlig sak å si at du ikke var slik han trodde først og gå hver til sitt.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #16 Skrevet 23. januar 2018 26 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: For en drittsekk, tenk at han lo av deg!? Vær glad du er kvitt den empatiløse fjotten. Lurer på om han bare gikk all in for å manipulere deg? Og om han er så nedsnødd at han tror at han blir å få slik kontakt med mesteparten han dater, så kommer han nok til å få en brå oppvåkning. Bare du hold deg sterk når/om han kommer krypende tilbake. Sånn skal du ikke tillate menn å behandle deg. Tror og håper ikke at han gikk inn for å manipulere meg. Men jeg tror at, som du sier, at han vil få en brå oppvåkning når han skjønner at det ikke er slik dating fungerer. Anonymkode: fc1ce...271 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #17 Skrevet 23. januar 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt greit å endre mening eller finne ut at man ikke ønsker å gå lenger med en person, men måten han sa det til deg var ikke spesielt hyggelig. Det er nok sårt og forvirrende nå, men du vil nok bli veldig glad for at det ikke gikk lenger med denne mannen. Anonymkode: e60e4...4bd Det er helt greit å ombestemme seg og jeg respekterer selvfølgelig det. Det er måten det ble gjort på som ikke var så hyggelig. Anonymkode: fc1ce...271 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #18 Skrevet 23. januar 2018 23 minutter siden, pewdiepie skrev: det e absolutt ikke drittsekk oppførsel. han endret mening. det er lov. Kanskje han fant ut neste dag at han kanskje ville være singel litt lengre og ikke være eksklusive allikavell. er absolutt ikke drittsekk oppførsel og skifte mening. at han lo av deg etterpå er drittsekk oppførsel men ikke endre meningen. skal jeg liksom være drittsekk om jeg bestemmer meg imorgen at jeg ikke vil være sammen med kjæresten min ? det er ikke drittsekk oppførsel. du kan spørre ham hvorfor han endret mening men jeg tipper det ikke har så mye med deg å gjøre, men at han vil vøære fri og singel Tror nok du misforstår. Det er helt i orden å endre mening og ombestemme seg (samt gjøre det slutt med kjæresten). Det er måten det ble gjort på, hva han sa og at han lo av meg. Anonymkode: fc1ce...271 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #19 Skrevet 23. januar 2018 18 minutter siden, Lee Jones skrev: Det høres jo ut som at han ville være eksklusive og kanskje starte et forhold. Det virker jo som det var mye enveisinitiering fra hans side. Så når dere er på en helgeweekend så var du sjenert og tafatt. Han vil jo selvfølgelig ikke ha en dukke som ikke gjør noe. Menn får ikke følelser slik. En ærlig sak å si at du ikke var slik han trodde først og gå hver til sitt. Som jeg skrev i første innlegg gikk dette begge veier, begge to tok like mye initiativ (men han foreslo å være eksklusiv så tidlig og reise bort). Innen tre uker hadde vi rukket å bli eksklusive og reise bort, det er tidlig! Jeg var heller ingen tafatt dukke som ikke gjorde noe og lot han bestemme alt. Han visste at jeg ikke ville gå fort frem og jeg var hele tiden tydelig på hva jeg ville. Anonymkode: fc1ce...271 3
Gjest Axl Rose Skrevet 23. januar 2018 #20 Skrevet 23. januar 2018 Hvem tar vel det første og beste? Desperate mennesker det. Han trengte ikke reise med deg, nok med vanlig date. Litt idiotisk. Men så har han kanskje aldri datet før? Uansett, ble han ikke forelsket så ble han ikke forelsket. Forelskelsen må liksom være gjengjeldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå