Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg kjøpte kjole i januar, en Pronovias som var brukt en gang til 8900. I ettertid syns jeg dette var blodpris. Nå har jeg unnet en helt ny ubrukt St Patrick nesten lik. Damen sa jeg kunne bytte, men nå kommer spørsmålet. Jeg har forhørt meg litt på andre brudesalonger, der kunne jeg få kjolen helt ny for 8000. Men damen i min butikk sier hun må ta mer for fortjenesten. Kan brudesalongene ta hva de vil i priser og er det prutemonn. Hjelp meg.Vil gjerne bytte egentlig når jeg ser priser, men hvor langt kommer jeg, med å få tilsvarende pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Hvis du vet hva kjolen heter og hvilken str du trenger ville jeg kikket litt på Ebay jeg.. kan spare en del penger på det. > http://www.ebay.com12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 6. mars 2002 #3 Del Skrevet 6. mars 2002 Bare for å være nysgjerrig, har du kjøpt kjolen hos Solgunns Boutique AS i lillestrøm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #4 Del Skrevet 6. mars 2002 Er vanskelig å få levert tilbake allerede kjøpt kjole, og nei jeg har ikke kjøpt den der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå